Dok je ljudima iz nekih psihičkih pobuda, o kojima se mogu pisati naučni radovi, važan broj pratioca i "lajkova" na fotografijama, za ozbiljne poslove, ovi faktori itekako imaju uticaja.
Kompanije prilikom aktiviranja svojih sponzorskih ugovora gledaju kakav je to sportista, kakav je njegov životni stil, kakvu poruku šalje u svijet, te jedan od najvažnijh faktora danas - koliko ljudi konstantno prati njegov rad i ima stalnu interakciju s njim.
"Veliki broj pratioca je uvijek plus, ali to nije ono što primarno tražimo. Tražimo određeni sadržaj i vezanost. Radije uzimamo one sa manje, ali sa posvećenijom grupom pratioca, nego one sa velikim brojem ljudi koji ih prate pasivno", objašnjavaju iz kompanije Rise Performance.
"Također tražimo kompatibilnost sa vrijednostima brenda. Želite nekoga ko je prirodno utjelovljenje vašeg brenda. Tražimo da nas predstavljaju i rade još žešće. Naš cilj je da pomognemo našim takmičarima da uspiju. Kada oni uspiju, i mi uspijevamo".
"Ono što možemo dati kao najbolji savjet sportistima koji traže sponzore je da izgrade masu sljedebenika na način da ostanu iskreni prema sebi, te da objavljuju što je moguće više unikatnog sadržaja", zaključuju iz kompanije koja kao dio svog poslovnog plana ima stalno sponzorisanje uspješnih sportista, što je jedan od ključnih koraka skoro pa svakog proizvođača i dobavljača suplemenata.