Trikovi protiv zime

Zima nije prepreka: Kako trenirati po hladnoći?

Piše: Body.ba

Četvrtak, 26.11.2015.

Zima je godišnje doba čije odlike većina bodybuildera koristi za povećanje tjelesne mase, a koja će se tek na proljeće početi brusiti kako bi se dostigla najbolja moguća forma. Iako je, prema mišljenju mnogih, daleko lakše i ugodnije trenirati tokom hladnijih mjeseci, i zima nosi niz izazova s kojima se vježbači trebaju naučiti nositi.

Naravno, hladnoća je prvi i osnovni problem, pa se velika pažnja mora usmjeriti ka pravilnom zagrijavanju nakon dolaska s vana, a nakon toga i prilagođavanju samih vježbi kako nikada ne bi došli u situaciju da jednu slabije zagrijanu mišićnu grupu izložimo velikim opterećenjima.

1 / 4
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>7 zadivljujućih beneficija HIIT treninga

Naučno potvrđeni

7 zadivljujućih beneficija HIIT treninga

Treninzi u intervalima visokog intenziteta pomaže mnogo bržem topljenju masnih naslaga, ali to nije jedini...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Kupovina mladosti: Vježbanje podmlađuje ćelije

Izračunato koliko tačno

Kupovina mladosti: Vježbanje podmlađuje ćelije

Sama farmaceutska industrija zarađuje milijarde na preparatima koji navodno podmlađuju kožu i daju svježiji,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Šest načina kako povećati lučenje hormona rasta

Na prirodan način

Šest načina kako povećati lučenje hormona rasta

Ljudski hormon rasta, produkt je žlijezde hipofize i ima snažan uticaj na povećanje i ubrzanje reparacije...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)