CrossFit katastrofa

"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 13.03.2017.

Kao fizička aktivnost s kojom se omogućava jačanje i rast mišića, poznato je da svaka mišićna grupa ima zaseban način aktivirana svojim specifičnim dizanjem dodatnih opterećenja. Sve što treba uraditi je izvesti pravilno podizanje i tokom istog imati jasnu svijest koja grupa mišića izvodi najveći posao, te tokom napora konekciju uma i specifičnih mišića pokušavati održati na što je moguće većem nivou, jer to vodi do napretka.

Potpuna suprotnost tom, jedinom valjanom načinu jeste dizanje tegova pokretima koji nemaju nikakve svrhe i koji brojne dijelove tijela stavljaju na ogromne rizike od povreda. Kada se svemu tome doda i problem ega, i stalna težnja za vježbanjem sa što je moguće većim kilažama, tada se dobije "vježba" poput ove prikazane na jednom od brojnih idiotskih snimaka.

Ovaj "ego pregib" sa 130kg u stvari dosta podsjeća na CrossFit egzibicije, s tim da je ovdje samo pitanje vremena kada će nastati teška povreda leđa, ali i drugih dijelova tijela.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Osnovne vježbe za povećanje mišićne mase

Nezaobilazni pokreti

Osnovne vježbe za povećanje mišićne mase

Nakon što se ispoštuje temeljna teza da za povećanje mišićne mase treba na pravi način urediti kvalitet...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pravi test: 9 stvari koji mogu samo najspremniji

Koliko ste vi spremni?

Pravi test: 9 stvari koji mogu samo najspremniji

Ako smatrate da ste dovoljno jaki i spremni, trebali bi bez većih problema proći ovaj test. Ukoliko pak...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Dani fitnesa u BINGO City Centru

Budite bolja verzija sebe

Dani fitnesa u BINGO City Centru

U BINGO City Centeru u toku je aktivacija „Dani fitnesa“ koja traje do 21. aprila i koja svim zainteresovanim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)