"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova - Body.ba

CrossFit katastrofa

"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 13.03.2017.

"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

Kao fizička aktivnost s kojom se omogućava jačanje i rast mišića, poznato je da svaka mišićna grupa ima zaseban način aktivirana svojim specifičnim dizanjem dodatnih opterećenja. Sve što treba uraditi je izvesti pravilno podizanje i tokom istog imati jasnu svijest koja grupa mišića izvodi najveći posao, te tokom napora konekciju uma i specifičnih mišića pokušavati održati na što je moguće većem nivou, jer to vodi do napretka.

Potpuna suprotnost tom, jedinom valjanom načinu jeste dizanje tegova pokretima koji nemaju nikakve svrhe i koji brojne dijelove tijela stavljaju na ogromne rizike od povreda. Kada se svemu tome doda i problem ega, i stalna težnja za vježbanjem sa što je moguće većim kilažama, tada se dobije "vježba" poput ove prikazane na jednom od brojnih idiotskih snimaka.

Ovaj "ego pregib" sa 130kg u stvari dosta podsjeća na CrossFit egzibicije, s tim da je ovdje samo pitanje vremena kada će nastati teška povreda leđa, ali i drugih dijelova tijela.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Koliko treninga sedmično je dovoljno?

Pronađite balans

Koliko treninga sedmično je dovoljno?

Koliko treninga na sedmičnoj osnovi je u stvari idealan broj, koliko fizičke aktivnosti vodi do...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pušenje i treninzi: zašto je to loša kombinacija

Nerijetko viđeni spoj

Pušenje i treninzi: zašto je to loša kombinacija

Spoj nespojivog, fizičkog izazova za organizam koji pročišćava pluća i pokreće krvotok sa dubokim udisanjem...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bol u donjim leđima: 4 koraka koja ga otklanjaju

Spas za bolna leđa

Bol u donjim leđima: 4 koraka koja ga otklanjaju

Bol u donjem dijelu leđa obično je izazvan jednim od tri razloga - skraćenim mišićima u predjelu kukova,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)