CrossFit katastrofa

"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 13.03.2017.

Kao fizička aktivnost s kojom se omogućava jačanje i rast mišića, poznato je da svaka mišićna grupa ima zaseban način aktivirana svojim specifičnim dizanjem dodatnih opterećenja. Sve što treba uraditi je izvesti pravilno podizanje i tokom istog imati jasnu svijest koja grupa mišića izvodi najveći posao, te tokom napora konekciju uma i specifičnih mišića pokušavati održati na što je moguće većem nivou, jer to vodi do napretka.

Potpuna suprotnost tom, jedinom valjanom načinu jeste dizanje tegova pokretima koji nemaju nikakve svrhe i koji brojne dijelove tijela stavljaju na ogromne rizike od povreda. Kada se svemu tome doda i problem ega, i stalna težnja za vježbanjem sa što je moguće većim kilažama, tada se dobije "vježba" poput ove prikazane na jednom od brojnih idiotskih snimaka.

Ovaj "ego pregib" sa 130kg u stvari dosta podsjeća na CrossFit egzibicije, s tim da je ovdje samo pitanje vremena kada će nastati teška povreda leđa, ali i drugih dijelova tijela.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Pet koraka uz koje ćete uvijek pucati od energije

Napunite baterije

Pet koraka uz koje ćete uvijek pucati od energije

Teško da postoji ijedna osoba na svijetu koja se nije susrela sa lošim osjećajem uzrokovanim jednostavnim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ana Gifing: Hrono ishrana je vid detoksikacije

Zdrava i efikasna ishrana

Ana Gifing: Hrono ishrana je vid detoksikacije

Na dijeti ste a ne gladujete, već jedete možda i više nego ranije - da li je to moguće? Hrono ishrana ruši...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Napravite ukusni kolač bez šećera i brašna

Ukusno ali zdravo

Napravite ukusni kolač bez šećera i brašna

Moguće je i to, jesti ukusan kolač ali bez brige zbog unosa mnogo prostih ugljikohidrata u organizam, što je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)