Kojeg je oblika vaše tijelo? - Body.ba

Saznajte

Kojeg je oblika vaše tijelo?

Piše: Body.ba

Nedelja, 06.10.2013.

Kojeg je oblika vaše tijelo?

Izvucite maksimum od vježbi, prilagođavajuci trenening vašoj građi. Prema ovoj podjeli možete vidjeti kojem dijelu vašeg tijela trebate obratiti pažnju. Izdvajamo četiri vida oblika tijela - prepoznajte se kojoj grupi pripadate i počnite sa vježbama.

Kruška
Ukoliko vam je tijelo u obliku kruške, spadate u grupu ljepotica kojoj pripadaju Alicia Keys, Jennifer Love Hewitt, Jenifer Lopez kao i mnoge druge. Kruškasti oblik podrazumjeva slabiji gornji u odnosu na donji dio tijela. Bokovi i butine su centralni dio našeg tijela i normalno je da ih želite zategnuti, ali ne trebate zaboraviti ni dio iznad struka. Preporučuju se vježbe za jačanje mišica ruku i ramena, sa jednakim vremenom trajanja kao i one za jačanje bokova i butina. Najbolje riješenje je hodanje, trčanje i vožnja bicikla bar 45 minuta dnevno, pet puta sedmično. Ovako nećete vršiti veliki pritisak na koljena, zglobove i bokove. Kad je riječ o jačanju mišića ruku i ramena, preporučuju se vježbe sa manjom težinom, a vremenom početi  i sa većim opterećenjem.


Pravougaonik
Ovakvo tijelo imaju Cameron Diaz i Gwyneth Paltrow. One mogu nositi sve, ali nemaju istaknute tipične ženske obline. Osnovna karakteristika ovog tipa građe je ta što su ramena i grudi istog obima kao i butine, i imaju nenaglašen struk. U slučaju da dobiju na težini, najproblematičniji bi im bio dio oko stomaka. Da bi dobili obline, žene sa ovakvom građom treba da obrate pažnju na zatezanje trbušnih mišića, odnosno na odstranjivanju masnih naslaga. Na taj način bi se struk mnogo istaknuo. Pored toga, trebate da povećate mišićnu masu zadnjice posebnim vježbama za taj dio tijela. Za ovo možete praviti sklekovi ili koristit stepenice umjesto lifta. Međutim, nije dovoljno da pravite vježbe samo za određene dijelove tijela, nego bi trebalo čitavo tijelo da se aktivira. Pored vježbi za stomak i zadnjcu, preporučuje se trčanje i hodanje uzbrdo, kao i vožnja bicikla.


Pješčani sat
Tijelo u obliku pješčanog sata smatra se idealnim zbog tankog struka i proporcionalnog gornjeg i donjeg dijela tijela. Tipične predstavnice ovakve figure su Beyonce, Scarlett Johansson i Halle Berry. Karakteristično za djevojke sa ovakvim tijelom je to što pri debljanju, kilogrami se rasporedjuju na sve dijelove tijela. Međutim, bez redovnog vježbanja za zatezanje, kod ovih djevojaka postoji veći rizik da se višak kilograma pojavi na butinama i nadlaktici. Preporučuju se kardio i vježbe za zatezanje. Kardio vježbe mogu podrazumijevati aktivnosti kao zumba, plivanje, vožnja bicikla i slično. Kada su u pitanju vježbe za zatezanja i formiranja mišića, ove dame trebaju da obrate pažnju na jačanje gornjeg dijela leđa.


Atletska građa/Jabuka
Uski bokovi i široka ramena su opis građe tijela koje ima Jessica Biel. Predstavnice ovog tipa tijela imaju poteškoća kod pronalaženja kupaćeg kostima, jer često se dešava da im je jedan dio tačan, a drugi veliki ili mali. Zatezanje stomaka i vježbe za oblikovanje butina i zadnjice su savršene za dopunu građe ovog tijela. Dobra je vijest što ove pripadnice ženskog pola imaju tendenciju bržeg i lakšeg razvitka mišića i mogu lakše topiti masne naslage, zahvaljujući njihovom brzom metabolizmu. Tako one nemaju problema sa vježbama. Njima se preporučuje da rade vježbe koje ne traže veliko zalaganje i koje ne traže previše ponavljanja, kao i trčanje, vožnja bicikla i slično.



Kako biste saznale kojeg je oblika vaše tijelo, to možete uraditi na ovom portalu, gdje nakon što unesete vaše proprcije, izađu vam rezultati i objašnjenja za vaš tip građe.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>"Šlag na tortu": Šećer budi ćelije karcinoma

Novi užasni zaključak

"Šlag na tortu": Šećer budi ćelije karcinoma

Nakon svih toliko negativnih naučnih zaključaka vezanih za uticaj šećera na ljudski organizam, devetogodišnje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Efekti vježbanja u paru su dovoljna motivacija

Ljubav i fitnes zajedno

Efekti vježbanja u paru su dovoljna motivacija

U svijetu sve popularnijeg održavanja dobre fizičke forme i kondicije, te masovnijeg nego ikada posjećivanja...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najbolje vrijeme za unos kreatina

Novo istraživanje

Najbolje vrijeme za unos kreatina

Kao jedan od najpopularnijih i ujedno najefikasnijih suplemenata stare škole bodybuildinga, kreatin i danas...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)