Seks kao ljetna vježba - Body.ba

Pokušajte

Seks kao ljetna vježba

Piše: Body.ba

Utorak, 25.06.2013.

Visoke temperature možda i nisu idealne za vježbanje, ali to ne znači da se trebate otkazati od svih aktivnosti. Dovoljno je samo da malo više napora uložite u vašu vezu, kako bi vam seksualni život bio aktivniji, i na taj način biste trošili čak 150 kalorija.

 

Misionarska poza ojačava mišiće zadnjice i nogu, pa zato umjesto da radite vježbe na steperu ili nekoj drugoj spravi, radite vježbe u krevetu. Eksperimentišite sa položajem nogu, pa ćete tako istovremeno i uživati i vježbati.

Kašika poza je takva poza gdje muškarcu žena okreće leđa, a on bude priljubljen uz ženu prednjim dijelom svoga tijela. Ovom pozom se jačaju stomačni mišići. Idealna je ukoliko želite umanjiti nekoliko centimetara u struku, a partner će vam biti svakako zahvalan.

 



Seks poze u kojima stojite, gdje je jedan partner naslonjen na zid, je odlična za izdržljivost ruku, nogu i stomaka. Istovremeno jača svaki mogući mišić tijela, a uživanje je zagarantovano.

Doggy style je odličan trening i za muškarca i za ženu. Ovdje muškarac dominira, ali ipak to zna nekad i odgovarati ženskoj populaciji. Njeni mišići su maksimalno zategnuti, dok muškarac sagorijeva jako puno kalorija.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Nastavi biti uporna #KaoDjevojka

Always

Nastavi biti uporna #KaoDjevojka

Istraživanje pokazuje da je polovina djevojka paralizirana strahom od neuspjeha tokom puberteta:  Novi Always...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Četiri načina kako povećati svoj bench potisak

Povećajte maksimum

Četiri načina kako povećati svoj bench potisak

Jedno od najdosadnijih pitanja koje se često postavlja bodybuilderima je poznato: "Koliko dižeš na benchu?"....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najefikasniji kućni trening za cijelo tijelo

Kettlebell i bodyweight

Najefikasniji kućni trening za cijelo tijelo

Formu kompletnog tijela itekako je moguće unaprijediti i bez vježbanja na desetinama različitih sprava i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)