Uvrnutost psihe: Ljudi češće putuju zbog lajkova

Naučna studija

Istraživanje provedeno na Univerzitetu u Georgiji kojim je obuhvaćeno 758 osoba ispitanika, imalo je za cilj da provjeri porive zašto ljudi biraju baš određene lokacije za svoja turistička putovanja i obilaske, te koji su porivi za to.

Uvrnutost psihe: Ljudi češće putuju zbog lajkova

Za tu priliku je prvo napravljena manja anketa kojom je odlučeno da Kuba predstavlja idealnu lokaciju za putovanje, budući da su tek nedavno ovoj državi ukinute sankcije od strane SAD-a, te će se još neki period moći vidjeti u svom netaknutom i "neamerikanizovanom" izgledu.

Ispitanicima je postavljen upitnik koji je trebao ispitati kada bi bilo idealno posjetiti baš tu lokaciju, u skorije vrijeme ili nekada kasnije, te šta ih motiviše da baš tamo žele otići.

Zaključeno je da većina ispitanika želi posjetiti Kubu već u predstojećoj godini, što je bio jedan od važnih podataka za analizu od strane stručnjaka. Kasnije su "slažući kockice" shvatili da zapravo većini ispitanika nije ni istinski stalo do toga da vide samu Kubu kao tako specifičnu zemlju, već se poriv javlja radi velike prihvaćenosti koju bi izazvale fotografije objavljene nakon obilaska ove države među prvima u društvu.

Psihološki fenomen "lajka" na društvenim mrežama je i ovdje pokazao koliko je snažan i ponovo je iznenadio i same stručnjake zbog takvog rezonovanja ljudskih bića koja toliko mnogo čeznu za tim da su prihvaćena od strane okoline.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak