Kako do njih?

Za ubitačne noge kao Severinine

Piše: Body.ba

Subota, 02.11.2013.

Severinin lični trener je otkrio tajnu njenih vitkih i zategnutih nogu. Ona sa Markom radi tri puna sedmično, a prije nastupa i duplo više. Nije tajna da Severina mukotrpno vježba kako bi izgledala baš tako kako izgleda, a to je bombastično. Njen trening se sastoji od vježbi koje se izvode na TRX spavama za vježbanje.

Za drugi ciklus vježbanja ona radi kardio, kako bi postigla kondicija. To radi na orbitreku, statičnom biciklu ili na veslačkom ergometru.

Vježbe koje su osmišljene samo za nju, ciljaju na sve mišićne grupe, zbog same prirode njenog posla koji se sastoji od brojnih koncerata i raznovrsnih koreografija za koje treba biti u savšenoj formi.

Dok za čvrste kukove i butine, Marko Papa otkriva tajnu "Za izdužene i čvrste mišiće u prednjem dijelu butina, prepoučuju se tri zlatne i jednostavne vježbe. To su čučnjevi, iskorak i vježba koja se zove "marinac". To je sklop uzastopnog ponavljanja čučnjeva, skoka i sklekova."

Neka neko ostavi video za vazbu marinac.. Hvala!

- Milena

Ponedeljak, 11.11.2013. 01:31,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Najžešće vježbe za razvoj masivnih nogu

Ne preskačite dan nogu

Najžešće vježbe za razvoj masivnih nogu

Noge su velika grupa mišića koja se daleko najčešće preskače, pa kada dođe do primjećivanja jasnog gubitka...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sedam baznih vježbi za razvoj brutalne snage

Povratak korijenima je kl

Sedam baznih vježbi za razvoj brutalne snage

Ljudi koji godinama treniraju dobro znaju da postoje dvije vrste snažnih ljudi – oni koji su jaki samo u sali...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Vježbe s kojima Cristiano Ronaldo održava formu

Specifične vježbe asa

Vježbe s kojima Cristiano Ronaldo održava formu

Fantastični fudbalski as Cristiano Ronaldo koji već godinama važi za ponajboljeg igrača svijeta, ne samo da...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)