Zabava na potpeticama ili slomljen zglob? - Body.ba

Trening na štiklama

Zabava na potpeticama ili slomljen zglob?

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 11.02.2013.

Zabava na potpeticama ili slomljen zglob?

Ne možete se odlučiti između odlaska u teretanu ili u klub? Šta mislite o oboje – zahvaljujući fitness časovima na visokim petama, žene (i pustolovni muškarci) mogu sa treninga ići u bar bez mijenjanja obuće. Ali visoke pete mogu uraditi mnogo više osim što će vaša stopala biti umorna – može li treniranje u visokim štiklama, učiniti više zla nego dobrog? Nastavite čitati da saznate istinu o treniranju u visokim petama.

U čemu je stvar?

Fitness časovi koji se baziraju na rad s visokom obućom iskaču širom sa svih strana različitim imenima, Heel Hop, Trening na potpeticama, Snaga štikli (Stiletto Strength), i Stiletto Trening (Stiletto Workout). Entuzijasti i treneri tvrde da trening tonira „ženstvene obline“ i fokusira se na snagu jezgre, što pomaže ženama da se osjećaju stabilnijim i uvjerenim u njihov izbor obuće. Dok svaka grupa i trener imaju svoj specifičan stil, većina treninga se fokusira na kontrolisane pokrete poput čučnjeva, dizanje utega rukom, iako neki treninzi uključuju i elemente kardio plesa.

Većina treninga zvuči kao da donose znoj, ali šta je razlog da se obuju štikle prije odlaska u teretanu? Prema ljubiteljima visokih peta, razlika je u visini. Web stranice poput NDG FIT Stiletto Workout, tvrde da trening u takvoj obuči radi na jezgri, tonira cijelo tijelo i pospješuje ukupno držanje tijela i samopouzdanje kad se nose pete. Podizanje fitness nivoa zvuči primamljivo, ali doktori su jednoglasni: oni savjetuju napuštanje takvih trenera i bježanje od takvih treninga što je prije moguće.

Odgovor/debata

Liječnička upozorenja na bolesti koje donose visoke pete (a oni koji prate modu uporno ignorišu savjete) su novi fenomen. Doktori zagovaraju osjetljivu obuću otkako je Marta Washington počela da osvaja Mount Vernon na štiklama od 10 centimetara. Dokazano je da visoke potpetice povećavaju pritisak na koljena i zglobove, što kasnije može dovesti do osteoartritisa. Suprotno ono što instruktori fitnessa na štiklama tvrde, one zapravo mogu negativno djelovati na držanje tijela, jer stvara nagib zdjelice tako da je lumbalna kralježnica napeta. Često hodanje u štiklama (do 40 sati sedmično u dvije godine ili više) može također da skrati listove i Ahilovu tetivu, te dovodi do hipertenzije ili umora mišića u donjim ekstremitetima.

Ako sve ove nuspojave proizilaze iz redovne svakodnevne nošnje, kako onda znojenje u štiklama utječe na tijelo? Treniranje u visokim potpeticama – od treninga s tegovima do klasičnog „High-Heel-a-Thon“ treninga je opasano jer je nestabilno. Visoke potpetice imaju manju tačku dodira sa podom nego obična obuća, što stvara šansu pada (ili izvrtanje zgloba) mnogo većom. Ako samo jedan pogrešan korak može dovesti do uganuća ili slamanja zgloba, zašto iskušavati sudbinu radeći čučnjeve ili ples u neodgovarajućoj obući? Bez obzira na stvarne ili izmišljene prednosti vježbanja na petama, definitivno je bolji tradicionalni način obuvanja u teretani. Za intenzivniju jezgru i bolji trening, povećajte broj ponavljanja ili krenite sa težim vježbama, umjesto štikli.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Kako se spremiti za fotografisanje u top formi

Uputstva profesionalaca

Kako se spremiti za fotografisanje u top formi

Sportski život i iscrpljujući treninzi iz dana u dan, za fitness profesiolance ali i rekreativce vrhunac...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>"Ako udišeš kisik ne bojim te se"

McGregor i motivacija

"Ako udišeš kisik ne bojim te se"

Najslavniji aktivni borac današnjice definitivno je prva zvijezda UFC-a Conor McGregor. Čovjek koji je krenuo...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Koliko treninga sedmično je dovoljno?

Pronađite balans

Koliko treninga sedmično je dovoljno?

Koliko treninga na sedmičnoj osnovi je u stvari idealan broj, koliko fizičke aktivnosti vodi do...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)