Šarapova kritikovana zbog reklamiranja slatkiša

Na meti nutricionista

Trebaju li sportisti reklamirati slatkiše ili ne, stara je tema oko koje se lome koplja, a ovoga puta u centru svega našla se i više nego uspješna teniserka Marija Šarapova, koja je zaštitno lice slatkiša koji se inače prodaju u blizini teniskih terena Wimbledona.

Šarapova kritikovana zbog reklamiranja slatkiša
Foto: Unsplash

Inače ova Ruskinja je najbogatija sportašica svijeta, a svoj veliki uspjeh na teniskim terenima iskoristila je za formiranje brenda slatkiša "Sugarpova", koji bilježe odličnu prodaju posebno tokom velikih turnira.

Među proizvodima se nalaze i žvakaće gume u obliku teniskih loptica i još brojni drugi proizvodi, čiji su sastavi, naravno, svi prebogati jednostavnim šećerima, inače jako lošima za ljudsko zdravlje.

Upravo to je i tema polemika nutricionista i ljekara, koji su potpuno svjesni da niti jedan uspješni sportista ne bi bio to što jeste da je pretjerivao sa konzumiranjem slatkiša, te stoga pozivaju na uvođenje zabrane reklamiranja slatkiša sportistima.

"U osnovi uzrok pretilosti i bolesti povezanih sa ishranom su hrana i piće u našem okruženju. Slatkiši ne bi smjeli biti povezivani sa Wimbledonom i tačka", kategorična je nutricionistkinja Kawther Hashem, a sličan stav ima i profesor sa Kraljevskog univerziteta u Londonu Tom Sanders:

"Želio bih da doživim da sportistima bude zabranjeno bilo kakvo uključivanje u reklamiranje zaslađenih pića, konditorskih proizvoda i čipsa. Njihov status slavnih ima ogroman utjecaj na prodaju tih proizvoda mladim ljudima koji rizikuju da postanu gojazni".

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak