Bučice ili šipka, šta je bolje? - Body.ba

Sa čim vježbati?

Bučice ili šipka, šta je bolje?

Piše: Body.ba

Petak, 24.01.2014.

Bučice ili šipka, šta je bolje?

Kada na red dođu treninzi sa težinama, na jedno pitanje prije svih treba odgovoriti - da li vježbati sa bučicama ili sa šipkom? Naravno, postoje tu i druge stvari poput kettleblla, otpornih traka i slično, ali za razliku od njih, svaka teretana na svijetu posjeduje šipke i bučice, jer to je osnovno.

Šta koristiti?

Odgovor: Oboje, i jedno i drugo ima svoje posebne prednosti ali i manjkavosti, kaže poznati trener Cameron McGarr u razgovoru za Men's Fitness magazin.

Prvo početi sa bučicama jer one pomažu da se izjednači i izbalansira neravnoteža koju mnogi imaju (posebno početnici). S druge strane sa šipkom je moguće ponekada i varati te više koristiti dominantnu stranu. Dakle, bučice osiguravaju to da svoje tijelo trenirate ravnomjerno. Još jedna korist od bučica je ta što ih je obično sigurnije koristiti od šipke, posebno prilikom podizanja velikih težina.

Ako na primjer ponestane snage i vježbač nije u stanju da izvede posljednje ponavljanje prilikom izvođenja vježbe na bench potisku bučicama, jednostavno se mogu ispustiti bučice, svaka sa svoje strane klupe. Međutim, ako se ovo isto desi pod opterećenjem šipke na kojoj su velike težine, osoba koja je u nevolji mora skupiti i posljednji atom snage, stisnuti se i nekako izbaciti šipku do kraja i povratka u ležište. Ovo može biti jako nezgodno iskustvo, pa je zbog toga to samo još jedan razlog za vježbanje sa asistentom.

Čitajući prethodni dio teksta, shvatate da su bučice definitivno bolji izbor od šipke. Eh, ipak nije u potpunosti tako i vrijeme je da malo izjednačimo priču.

Šipka omogućava podizanje većih težina, koje će u konačnici stimulisati ukupan rast mišića. To se posebno odnosi na popularne vježbe za noge kao što su čučnjevi, te u određenoj mjeri i mrtvo dizanje. Kako vremenom postajete jači, tako se javlja i potreba za sve većim povećavanjem otpora kako bi se rast i dalje nastavio. Dakle, umjesto da se trudite zadržati svoje prste umotane oko seta teških tegova dok izvodite čučnjeve, jednostavno stavite šipku preko donjeg dijela leđa i nesmetano radite vježbu.

Ko je sada jasan pobjednik? Niko... i jedno i drugo. Kao što je navedeno, i šipke i bučice imaju svoje posebne vrijednosti, baš kao što i imaju i svoje loše strane. Jednostavno, treba uzeti ono najbolje iz obje varijante miješanjem vrsta vježbi i prilagođavanjem treninga, a sve s ciljem postizanja maksimalnih rezultata iz svake.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Nepoznanica Mr. Olympije

Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Veliki Kai Greene od 2015. godine ne nastupa na Mr. Olympiji, najprestižnijem bodybuilding takmičenju na...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Bori se za život

Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Vjerovatno najpoznatiji bodybuilding čudak na svijetu, monstruozni Rich Piana, trenutno se bori za život...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 ludih činjenica o bodybuilderima

Većini nepoznate

10 ludih činjenica o bodybuilderima

U moru savjeta o treninzima i ishrani za postizanje željenih bodybuilding rezultata, neke veoma značajne...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Veći i od šampiona

Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Phil Heath je već sada jedan od bodybuildera koji su dosegnuli status legendi, a šest titula Mr. Olympia i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)