Saveznik nesalomljivih

Mišićna memorija: Šta je to?

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 14.11.2016.

Ako ste tokom života uspjeli do određenih nivoa razviti svoje mišiće i zatim prestali vježbati, pa zatim smršali i vratili se na formu tijela sličnu onoj početnoj, vjerovatno će samo par mjeseci jakih treninga i dobro isplanirane dijete biti dovoljno da se ponovo postigne slična forma mišića. To nije nikakav mit, i mnogi su to osjetili na sopstvenom tijelu, a stručnjaci takvu sposobnost mnogostruko ubrzane gradnje mišića adresiraju takozvanoj "mišićnoj memoriji".

Praktično, radi se o tome da se ćelije mišića tokom vježbanja i dopune potrebnim hranjivim tvarima šire i multipliciraju. Kada vježbanje i izvori lanaca gradivnih aminokiselina smanje svoj dotok u ćelije, i one se smanjuju vraćajući se na nivoe slične onima kakve su i ušle u sam proces.

Slično se dešava i sa onim manje popularnim masnim ćelijama, čiji gabariti i brojnost "krase" tijela pretilih osoba. Tokom dijeta (posebno kraćih) ove ćelije se prazne, ali kako su ranije postigle veće gabarite, samo spremno čekaju ponovno povećanje unosa kalorija, što nažalost, obično rezultira ekstremno brzim vraćanjem masnih naslaga i nekada čak i gorim debljanjem nego što je to bio slučaj prije počinjanja s dijetalnom ishranom.

Nakon konačne odluke da se nekada fizički aktivni ljudi vrate treninzima, nastave vježbati s tegovima i ponovo dostignu svoju staru mišićnu masu, mišići će u početku biti na dovoljnom izazovu i sa manjim opterećenjima. Kako se vraća njihova snaga i vježba s većim težinama, postepeno povećanje unosa proteina, veoma brzo počinje davati rezultate.

Jednostavnim riječima rečeno, radi se o vraćanju mišićnih ćelija u stari oblik, pa baš zbog toga takav proces je mnogo lakši, i vremenski kraći od procesa prvobitnog širenja i multipliciranja.

Ukoliko osoba starija od 40 godina želi izgledati kao kada je imala 25 godina, mora biti svjesna da se to neće dogoditi. Ipak, olakšavajuća okolnost i ono što treba podići motivaciju je činjenica da će bez obzira na sve i u tom slučaju do vidljivih rezultata dolaziti dosta brže nego osobe koje nikada nisu imale naročito razvijene mišiće.

U svakom slučaju, svi oni koji su zbog promjena nastalih u životu, manjka vremena, mnoštva obaveza, povreda, bolesti i bilo kojih drugih razloga prije više mjeseci ili godina prestali sa dizanjem tegova, zaista bi trebali biti motivisani činjenicom da i dalje raspolažu sa mogućnošću brzog povratka u slavne dane.

Ne treba gubiti živce, ne treba biti razočaran što se više ne može trenirati s velikim kilažama kao ranije, jednostavno treba samo pružiti tijelu malo strpljenja i dati vremena, a ono će veoma brzo reagovati i još jednom jasno pokazati i na vašam primjeru da nijedan nekada urađen trening nije ostao puko protraćeno vrijeme. Mišićna memorija je saveznik nesalomljivih.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Maltretiranje pitanjima

Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Ogromna posvećenost i ulaganja na granici bankrota, sati i vježbanja svakoga dana, litri prolivenog znoja,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Ljudi koje morate vidjeti

Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Bodybuilding je prošao dug put od svojih zlatnih dana pa do danas. Bodybuilderi su mnogo drugačiji, veći su,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

I oni postoje

Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

Kada god se govori o velikim, najvećim bodybuilderima, osmerostruki Mr. Olympia Ronnie Coleman jednostavno...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Nekada ogromni, a danas..

Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Umjetnost izgradnje tijela, kako mnogi drugačije nazivaju bodybuilding, sport je koji zahtijeva posjedovanje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)