7 "old school" tajni rasta mišića - Body.ba

Tako su radili velikani

7 "old school" tajni rasta mišića

Piše: Alem Haznadarević

Četvrtak, 26.02.2015.

7 "old school" tajni rasta mišića

Velikani starog kova su imali dostupne samo najosnovnije elemente za razvoj i dotjerivanje mišićne mase, te su bez cijele industrije iza sebe izlazili na bine i činili čuda.

Upravo zbog toga, oni su i najbolji primjeri kako jedan bodybuilder, ali i svaki rekreativac treba raditi, kakve korake praviti, čega se držati i šta izbjegavati.

Izbjegavanje pretreniranja

Jako žestoki treninzi i čista ishrana sa malim unosom ugljikohidrata djeluju kao formula sigurnog uspjeha. Ipak, nije sve tako jednostavno, pa je najčešći rezultat takvog režima na duže staze, ono što se zove pretreniranost. A pretreniranost vodi direktno u nazadak i propast mišića. 

Baziranje na slabe tačke

Kada otkrijete šta je zapravo slaba tačka vašeg tijela, te određene mišićne grupe treba žešće vježbati, sa većim kilažama i dužim setovima, u periodu od nekoliko sedmica. Nakon toga, ponovo izbalansirati trening i smanjiti opterećenja pomenutoj grupi mišića, a razlika bi trebala postati vidljiva.

Povećanje samopoštovanja

Ne postavljati ciljeve previsoko. Upravo postavljanje više manjih ciljeva pomaže da se stekne samopoštovanje i popravi motivacija, jer napredak postaje očitiji i nema predugih čekanja, a samim tim i padova raspoloženja.

Slabe tačke i regresija

Slabe tačke su nešto što ljudi obično počnu trenirati toliko na silu i "bez mozga", da sve to često rezultira regresijom, odnosno vraćanjem unazad. Pretreniranost nije ono što treba postići, pa zbog toga treba strpljivo činiti korake i mnogo se educirati o određenom problemu.

Pumpanje ili otkaz - Šta izaziva rast?

Napumpanost mišića izaziva fantastičan osjećaj i svima je žao što ne traje duže od 20 minuta. Međutim, "pumpa" nije odgovorna za rast mišića, već čuveni princip otkaza. Vježbanje do postizanja tačke kada je tijelo istrošeno i jednostavno ne može napraviti više niti jedno ponavljanje, način je koji svakoga puta osigurava rast novih vlakana i povećanje snage.

Topljenje naslaga na određenom dijelu

Suprotno laičkom vjerovanju da se određeni dio tijela može primorati na jače topljenje masnih naslaga, old-school bodybuilderi su dobro znali da tako nešto nije moguće izvesti, te da izvođenje miliona trbušnjaka nikada neće izraziti six pack. Sve dok se ne smanje masne naslage kompletnog tijela i ne spusti tjelesna masa.

Grudi kao najveći prioritet treninga

Daleko najveći broj vježbača rekreativaca posebnu pažnju pridaje razvoju prsa, dok sve ostale mišićne grupe ostavljaju po strani, a na primjer trening nogu često i ne rade. Pectoralisi su stvoreni kao ploče, koje se sjajno uklope uz ostatak razvijenih mišića, i ne kao baloni koji moraju iskočiti ispred.

Vježba koju danas mnogi izbjegavaju, a koja je bila obavezna jednom Arnoldu Schwarzeneggeru,  modelu kako prsa trebaju izgledati, vježba je propadanja. Osnovna verzija te vježbe čak ne zahtijeva ni ništa više od sopstvene težine tijela, a pogađa dijelove prsa koje nije moguće razviti drugim vježbama.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Prvi žešći treninzi Mr. Olympije nakon operacije

Povratak Phil Heatha

Prvi žešći treninzi Mr. Olympije nakon operacije

Za najbolje od najboljih u svijetu bodybuildinga ulazak u novu sezonu nije mogao biti teži jer pored...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>10 razloga zašto je Arnold "kralj" mačo muškaraca

Arnold i motivacija

10 razloga zašto je Arnold "kralj" mačo muškaraca

Arnold Schwarzenegger je najvažnija figura u historiji bodybuildinga, te istovremeno i najfotografisaniji...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Jeremy Buendia pretrpio tešku povredu mišića prsa

Mr. Olympia

Jeremy Buendia pretrpio tešku povredu mišića prsa

Aktuelni Mr. Olympia u kategoriji Men's Physique i čovjek koji se kroz protekle četiri godine etablirao u...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Hwang Chul Soon

Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Južnokorejski bodybuilder, glumac i model Hwang Chul Soon, osoba je koja svojom impresivnom tjelesnom građom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)