7 "old school" tajni rasta mišića - Body.ba

Tako su radili velikani

7 "old school" tajni rasta mišića

Piše: Alem Haznadarević

Četvrtak, 26.02.2015.

7 "old school" tajni rasta mišića

Velikani starog kova su imali dostupne samo najosnovnije elemente za razvoj i dotjerivanje mišićne mase, te su bez cijele industrije iza sebe izlazili na bine i činili čuda.

Upravo zbog toga, oni su i najbolji primjeri kako jedan bodybuilder, ali i svaki rekreativac treba raditi, kakve korake praviti, čega se držati i šta izbjegavati.

Izbjegavanje pretreniranja

Jako žestoki treninzi i čista ishrana sa malim unosom ugljikohidrata djeluju kao formula sigurnog uspjeha. Ipak, nije sve tako jednostavno, pa je najčešći rezultat takvog režima na duže staze, ono što se zove pretreniranost. A pretreniranost vodi direktno u nazadak i propast mišića. 

Baziranje na slabe tačke

Kada otkrijete šta je zapravo slaba tačka vašeg tijela, te određene mišićne grupe treba žešće vježbati, sa većim kilažama i dužim setovima, u periodu od nekoliko sedmica. Nakon toga, ponovo izbalansirati trening i smanjiti opterećenja pomenutoj grupi mišića, a razlika bi trebala postati vidljiva.

Povećanje samopoštovanja

Ne postavljati ciljeve previsoko. Upravo postavljanje više manjih ciljeva pomaže da se stekne samopoštovanje i popravi motivacija, jer napredak postaje očitiji i nema predugih čekanja, a samim tim i padova raspoloženja.

Slabe tačke i regresija

Slabe tačke su nešto što ljudi obično počnu trenirati toliko na silu i "bez mozga", da sve to često rezultira regresijom, odnosno vraćanjem unazad. Pretreniranost nije ono što treba postići, pa zbog toga treba strpljivo činiti korake i mnogo se educirati o određenom problemu.

Pumpanje ili otkaz - Šta izaziva rast?

Napumpanost mišića izaziva fantastičan osjećaj i svima je žao što ne traje duže od 20 minuta. Međutim, "pumpa" nije odgovorna za rast mišića, već čuveni princip otkaza. Vježbanje do postizanja tačke kada je tijelo istrošeno i jednostavno ne može napraviti više niti jedno ponavljanje, način je koji svakoga puta osigurava rast novih vlakana i povećanje snage.

Topljenje naslaga na određenom dijelu

Suprotno laičkom vjerovanju da se određeni dio tijela može primorati na jače topljenje masnih naslaga, old-school bodybuilderi su dobro znali da tako nešto nije moguće izvesti, te da izvođenje miliona trbušnjaka nikada neće izraziti six pack. Sve dok se ne smanje masne naslage kompletnog tijela i ne spusti tjelesna masa.

Grudi kao najveći prioritet treninga

Daleko najveći broj vježbača rekreativaca posebnu pažnju pridaje razvoju prsa, dok sve ostale mišićne grupe ostavljaju po strani, a na primjer trening nogu često i ne rade. Pectoralisi su stvoreni kao ploče, koje se sjajno uklope uz ostatak razvijenih mišića, i ne kao baloni koji moraju iskočiti ispred.

Vježba koju danas mnogi izbjegavaju, a koja je bila obavezna jednom Arnoldu Schwarzeneggeru,  modelu kako prsa trebaju izgledati, vježba je propadanja. Osnovna verzija te vježbe čak ne zahtijeva ni ništa više od sopstvene težine tijela, a pogađa dijelove prsa koje nije moguće razviti drugim vježbama.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Od modela do ogromnog

Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Jedan od najpoznatijih fitness modela na Planeti Sergi Constance,  proteklih mjeseci je napravio zaista...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet ljudi koje u teretani treba poštovati

Oni zaslužuju poštovanje

Pet ljudi koje u teretani treba poštovati

U teretani punoj ovisnika o mobitelima, ljudi željnih tuđe pažnje i ljudi kojima je bitnije kakvu i koliko...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Kako izgleda kada se strongman izdefiniše

Terry Hollands

Kako izgleda kada se strongman izdefiniše

Veteran u strongman takmičenjima Britanac Terry Hollands, koji je jedanaest puta nastupao na ovim fizički...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Drastične promjene

Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Na vrhuncu svojih karijera, bodybuilderi sopstvena tijela guraju i preko samih granica njihovih mogućnosti,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)