7 "old school" tajni rasta mišića - Body.ba

Tako su radili velikani

7 "old school" tajni rasta mišića

Piše: Alem Haznadarević

Četvrtak, 26.02.2015.

7 "old school" tajni rasta mišića

Velikani starog kova su imali dostupne samo najosnovnije elemente za razvoj i dotjerivanje mišićne mase, te su bez cijele industrije iza sebe izlazili na bine i činili čuda.

Upravo zbog toga, oni su i najbolji primjeri kako jedan bodybuilder, ali i svaki rekreativac treba raditi, kakve korake praviti, čega se držati i šta izbjegavati.

Izbjegavanje pretreniranja

Jako žestoki treninzi i čista ishrana sa malim unosom ugljikohidrata djeluju kao formula sigurnog uspjeha. Ipak, nije sve tako jednostavno, pa je najčešći rezultat takvog režima na duže staze, ono što se zove pretreniranost. A pretreniranost vodi direktno u nazadak i propast mišića. 

Baziranje na slabe tačke

Kada otkrijete šta je zapravo slaba tačka vašeg tijela, te određene mišićne grupe treba žešće vježbati, sa većim kilažama i dužim setovima, u periodu od nekoliko sedmica. Nakon toga, ponovo izbalansirati trening i smanjiti opterećenja pomenutoj grupi mišića, a razlika bi trebala postati vidljiva.

Povećanje samopoštovanja

Ne postavljati ciljeve previsoko. Upravo postavljanje više manjih ciljeva pomaže da se stekne samopoštovanje i popravi motivacija, jer napredak postaje očitiji i nema predugih čekanja, a samim tim i padova raspoloženja.

Slabe tačke i regresija

Slabe tačke su nešto što ljudi obično počnu trenirati toliko na silu i "bez mozga", da sve to često rezultira regresijom, odnosno vraćanjem unazad. Pretreniranost nije ono što treba postići, pa zbog toga treba strpljivo činiti korake i mnogo se educirati o određenom problemu.

Pumpanje ili otkaz - Šta izaziva rast?

Napumpanost mišića izaziva fantastičan osjećaj i svima je žao što ne traje duže od 20 minuta. Međutim, "pumpa" nije odgovorna za rast mišića, već čuveni princip otkaza. Vježbanje do postizanja tačke kada je tijelo istrošeno i jednostavno ne može napraviti više niti jedno ponavljanje, način je koji svakoga puta osigurava rast novih vlakana i povećanje snage.

Topljenje naslaga na određenom dijelu

Suprotno laičkom vjerovanju da se određeni dio tijela može primorati na jače topljenje masnih naslaga, old-school bodybuilderi su dobro znali da tako nešto nije moguće izvesti, te da izvođenje miliona trbušnjaka nikada neće izraziti six pack. Sve dok se ne smanje masne naslage kompletnog tijela i ne spusti tjelesna masa.

Grudi kao najveći prioritet treninga

Daleko najveći broj vježbača rekreativaca posebnu pažnju pridaje razvoju prsa, dok sve ostale mišićne grupe ostavljaju po strani, a na primjer trening nogu često i ne rade. Pectoralisi su stvoreni kao ploče, koje se sjajno uklope uz ostatak razvijenih mišića, i ne kao baloni koji moraju iskočiti ispred.

Vježba koju danas mnogi izbjegavaju, a koja je bila obavezna jednom Arnoldu Schwarzeneggeru,  modelu kako prsa trebaju izgledati, vježba je propadanja. Osnovna verzija te vježbe čak ne zahtijeva ni ništa više od sopstvene težine tijela, a pogađa dijelove prsa koje nije moguće razviti drugim vježbama.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Mr. Olympia nagradni fond

Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Iz godine u godinu nagradni fond Mr. Olympia takmičenja raste kao i sama popularnost bodybuildinga u svijetu....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Tajne šampiona

Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Godine vježbanja i svakodnevnog učenja i istraživanja, neminovno vode do uspjeha i divljenja drugih ljudi,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Problemi bodybuildera

U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Biti u top formi i imati ogromne mišiće je fantastičan osjećaj i to znaju svi koji su uspjeli nešto napraviti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Kada brutalna dizanja krenu pogrešno

Nezgode s tegovima

Kada brutalna dizanja krenu pogrešno

Podizanje enormnih težina na test stavlja ne samo ciljanu grupu mišića već i kompletno tijelo osobe koja...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)