Savjeti - Bodybuilding - Arhiva strana 15 - Body.ba
Kako izbjeći

Kako izbjeći

Mučnine uzrokovane vježbanjem

Piše: Body.ba

01.12.2010.

Osjećaj mučnine se može javiti tokom vježbanja ili poslije njega. Bodybuilderi obično mogu osjećati mučninu tokom treninga sa težinama, a mučnina poslije treninga se... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Dilema

Dilema

Kardio prije ili poslije treninga sa težinama?

Piše: Adnan Ćosić

08.11.2010.

Zbog praktičnosti mnogi se odlučuju da kardio i vježbe sa težinama odrade u jednoj sesiji, no istu su u nedoumici kojim redoslijedom vježbati. Da li prvo raditi kardio,... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (10)

Manje je više

Manje je više

Da li ste upoznati sa deloading konceptom?

Piše: Faruk Mujezinović

21.10.2010.

Jedan od načina da izbjegnete pretreniranost, povrede i ostvarite što bolji napredak je da praktikujete trening tehniku „deloading“. Koncept deloadinga je poprlično... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Za mnoge nebitna stavka

Za mnoge nebitna stavka

Koliko je idealno odmarati izmedju dvije serije?

Piše: Adnan Gosto

28.09.2010.

Na prvi pogled jednostavno pitanje, zar ne? Mnogi će sada pomisliti koliko oni prave odmora između serija i zapitati se zar uopće ima ikakve razlike koliko dugo ćemo... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (7)

Osnove bodybuildinga

Osnove bodybuildinga

Brzi start za početnike u bodybuilidingu

Piše: Kenan Hadžihalilović

13.09.2010.

Odlično, odlučili ste da se pokrenete i da uradite nešto pozitivno u vezi sa svojim tijelom. To je vjerovatno iz razloga zato što želite da steknete više snage za vaš... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (30)

Ni premalo, ni previše

Ni premalo, ni previše

Dizanje idealnih težina za optimalan mišićni rast

Piše: Faruk Mujezinović

24.08.2010.

Dizanje pogrešnih težina, bilo da se radi o premalim ili prevelikim težinama, mogu negativno uticati na izgradnju mišića. Nadamo se da je to dovoljno dobar razlog da... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (9)

Tehnike i načini

Tehnike i načini

Oporavak poslije treninga

Piše: Body.ba

06.08.2010.

Nakon intenzivnih treninga suočeni ste pojavom mikro puknuća mišića, pojavom mliječne kiseline i upala, te sa prehrambrenim deficitima. Brz oporavak od spomenutih pojava... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (9)

Bez univerzalnog odgovora

Bez univerzalnog odgovora

Idealno vrijeme za trening sa tegovima?!

Piše: Faruk Mujezinović

01.08.2010.

Ne postoji univerzalni odgovor na ovo pitanje, jer zavisi od niza ličnih varijabli osobe koja je postavila pitanje. Iako postoje određeni benefiti ili rizici vježbajući... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (5)

Olimpijska, standardna...

Olimpijska, standardna...

Različiti tipovi šipki i njihova namjena

Piše: Faruk Mujezinović

24.07.2010.

Sigurno ste primjetili da postoje različiti tipovi šipki koje se koriste tokom vježbi sa tegovima. Čuli ste ili imali priliku vidjeti olimpijsku, stadnradnu, EZ šipku...... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Pijte vodu

Pijte vodu

Važnost vode za bodybuildere

Piše: Body.ba

09.07.2010.

Od malih nogu dolazimo do saznanja da naš opstanak zavisi od vode. Bez hrane možemo izdržati sedmicama, ali bez vode ne duže od 48h. Iako većina ljudi koji rade vježbe... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (3)



BlaBla

>Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Od modela do ogromnog

Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Jedan od najpoznatijih fitness modela na Planeti Sergi Constance,  proteklih mjeseci je napravio zaista...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet ljudi koje u teretani treba poštovati

Oni zaslužuju poštovanje

Pet ljudi koje u teretani treba poštovati

U teretani punoj ovisnika o mobitelima, ljudi željnih tuđe pažnje i ljudi kojima je bitnije kakvu i koliko...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Kako izgleda kada se strongman izdefiniše

Terry Hollands

Kako izgleda kada se strongman izdefiniše

Veteran u strongman takmičenjima Britanac Terry Hollands, koji je jedanaest puta nastupao na ovim fizički...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Drastične promjene

Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Na vrhuncu svojih karijera, bodybuilderi sopstvena tijela guraju i preko samih granica njihovih mogućnosti,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)