Kako povećati mišićnu masu ukoliko ste mršavi? - Body.ba

Korisni savjeti

Kako povećati mišićnu masu ukoliko ste mršavi?

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 07.10.2013.

Kako povećati mišićnu masu ukoliko ste mršavi?

Prema magazinu "Men's Health" većina mršavih ljudi koji imaju problema sa sticanjem mišićne mase jedu i treniraju na pogrešan način. Najvažnije je da se maksimalizuje rast mišića. Koliko više proteina tijelo skladira u procesu nazvanom sinteza proteina, toliko više rastu i mišići. Naše tijelo konstantno troši proteine za sve aktivnosti koje izvodimo tokom dana, što znači da za izgradnju mišica ostaje jako malo.

Zbog toga, prije nego se razgrade stari proteini u tijelu trebate unijeti nove. Veoma je bitno jesti meso. Cilj ovoga je unijeti jedan gram proteina na pola kilograma tjelesne težine, koliko otprilike iznosi količina koju tijelo može iskoristiti tokom jednog dana. Ostatak  dnevnog unosa hrane treba rasporediti između ugljikohidrata i masti. Pored proteina, potrebno je unijeti i kalorije. Ukoliko ste početnik, bilo kakva vježba bit će dovoljna za poboljšanje procesa sinteze proteina. Ali, ako već trenirate određeni period, fokusirajte se na veliku grupu mišića kao što su grudi, leđa i noge.

Prije svakog treninga popijte piće koje sadrži aminokiseline i ugljikohidrate kako biste poboljšali sintezu proteina. Vježbajte naporno 2-3 dana, pa napravite pauzu jedan dan. Naporni trening povećava sintezu proteina do 48 sati nakon završenog treninga. Nakon treninga konzumirajte ugljikohidrate. Tako se mišići brže opuštaju, odmaraju i regenerišu ako nakon treninga konzumirate ugljikohidrate.


Treba jesti na svaka 3-4 sata. Broj potrebnih dnevnih kalorija podijelite na šest dijelova i dobit ćete potrebnu količinu kalorija koju trebate unijeti na svaka 3 sata. Pored toga, tokom svakog obroka trebate unijeti 20-30 grama proteina.

Dva sata nakon treninga pojedite sladoled. Sladoled povećava lučenje insulina bolje nego bilo koja hrana, što dovodi do sporije razgradnje proteina poslije treninga. Prije spavanja popijte čašu mlijeka i pojedite laganu kombinaciju ugljikohidrata i proteina.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Hwang Chul Soon

Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Južnokorejski bodybuilder, glumac i model Hwang Chul Soon, osoba je koja svojom impresivnom tjelesnom građom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Svjetski šampion: Ima 70 godina i ne traži isprike

Bodybuilder veteran

Svjetski šampion: Ima 70 godina i ne traži isprike

Već od 30. godine života, ne shvatajući da tek tada ulaze u najjače godine života, ljudi počinju tražiti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najisklesaniji policajac na kog je NYPD ponosan

Michael Counihan

Najisklesaniji policajac na kog je NYPD ponosan

Za svoje vrijeme Ronnie Coleman je bio pravi pojam fizički nadmoćnog policajca čije same pojave su se bojali...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Od modela do ogromnog

Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Jedan od najpoznatijih fitness modela na Planeti Sergi Constance,  proteklih mjeseci je napravio zaista...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)