Povećanje za 20 posto

Povećanje snage na benchu: 4 sjajna mentalna trika

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 13.04.2015.

Povećanje maksimalne težine izbačaja na bench potisku sa 90 na 100 kilograma konačno, moguće je izvesti praktično i bez istinskog povećanja snage, jednostavnim poboljšanjem psihičke pripreme i izvlačenjem maksimuma iz sebe.

Primjena ovih "trikova" može pomoći povećanje ukupne moći izbačaja i do čak 20 posto, što je jako ozbiljna promjena, koju treba ozbiljno shvatiti.

Trik 1: Fokusiranje na tijelo, ne na šipku

Kada se podizanje tegova vizualizira obrnuto kao da u stvari tijelo guramo dalje šipke, što je slučaj kod izvođenja sklekova, doći će do povećanja samopouzdanja i kontrole nad cijelom situacijom. Tu šipka praktično ne može "pobijediti" i pasti na vježbača, a ovaj jednostavni ali dokazano uspješni trik, pomoći će kod podizanja većih kilaža.

Trik 2: "Razvlačenje" šipke

Pokušaj razvlačenja šipke, ili odmicanja ruke jedne od druge, u stvarnosti pomaže samo jačem hvatu i zamišljanju pomicanja opterećenja i na druge strane, a nikako konkretnom pomjeranju širine hvata. Odličan je to način da se stabilizuju mišići i tako poveća ukupna snaga potrebna za "guranje" šipke.

Trik 3: Vizualiziranje uspješnog podizanja

Kada "spotter" uskoči sa asistiranjem uz sama dva prsta, stvari odmah budu olakšane i dovrši ce cijelo ponavljanje. Ipak, to nisu najjači prsti na cijelom svijetu, nego okidač u mozgu za čije aktiviranje je dovoljna sama vizualizacija toga da cijelo opterećenje ide prema gore. Zamišljanje da se šipka pomiče, čak i kada dođe do "kočenja", pomoći će aktiviranju mentalne snage i stvarnom njenom pomicanju.

Trik 4: Pomoć "dominantne" ruke

Kada se dostigne tačka u kojoj šipka jednostavno ne može dalje i kada je poraz već pred očima, tada treba "pogledati" ka dominantnoj, onoj malo jačoj ruci. Ovaj mentalni okidač će pomoći da se izvuče dodatna snaga svih mišića koji učestvuju, naravno ne samo one "jače" ruke koja je trebala pomoći.

Prvo trebam dobaciti do 90kg, sad sam jos uvijek na 25.
Arhivirat cu ovaj clanak pa kad za nekih 4-5 godina dodjem do 90kg bench-a ponovo cu procitati.

- jupidupi

Utorak, 14.04.2015. 08:46,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Maltretiranje pitanjima

Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Ogromna posvećenost i ulaganja na granici bankrota, sati i vježbanja svakoga dana, litri prolivenog znoja,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Ljudi koje morate vidjeti

Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Bodybuilding je prošao dug put od svojih zlatnih dana pa do danas. Bodybuilderi su mnogo drugačiji, veći su,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

I oni postoje

Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

Kada god se govori o velikim, najvećim bodybuilderima, osmerostruki Mr. Olympia Ronnie Coleman jednostavno...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Nekada ogromni, a danas..

Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Umjetnost izgradnje tijela, kako mnogi drugačije nazivaju bodybuilding, sport je koji zahtijeva posjedovanje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)