Povećanje snage na benchu: 4 sjajna mentalna trika - Body.ba

Povećanje za 20 posto

Povećanje snage na benchu: 4 sjajna mentalna trika

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 13.04.2015.

Povećanje snage na benchu: 4 sjajna mentalna trika

Povećanje maksimalne težine izbačaja na bench potisku sa 90 na 100 kilograma konačno, moguće je izvesti praktično i bez istinskog povećanja snage, jednostavnim poboljšanjem psihičke pripreme i izvlačenjem maksimuma iz sebe.

Primjena ovih "trikova" može pomoći povećanje ukupne moći izbačaja i do čak 20 posto, što je jako ozbiljna promjena, koju treba ozbiljno shvatiti.

Trik 1: Fokusiranje na tijelo, ne na šipku

Kada se podizanje tegova vizualizira obrnuto kao da u stvari tijelo guramo dalje šipke, što je slučaj kod izvođenja sklekova, doći će do povećanja samopouzdanja i kontrole nad cijelom situacijom. Tu šipka praktično ne može "pobijediti" i pasti na vježbača, a ovaj jednostavni ali dokazano uspješni trik, pomoći će kod podizanja većih kilaža.

Trik 2: "Razvlačenje" šipke

Pokušaj razvlačenja šipke, ili odmicanja ruke jedne od druge, u stvarnosti pomaže samo jačem hvatu i zamišljanju pomicanja opterećenja i na druge strane, a nikako konkretnom pomjeranju širine hvata. Odličan je to način da se stabilizuju mišići i tako poveća ukupna snaga potrebna za "guranje" šipke.

Trik 3: Vizualiziranje uspješnog podizanja

Kada "spotter" uskoči sa asistiranjem uz sama dva prsta, stvari odmah budu olakšane i dovrši ce cijelo ponavljanje. Ipak, to nisu najjači prsti na cijelom svijetu, nego okidač u mozgu za čije aktiviranje je dovoljna sama vizualizacija toga da cijelo opterećenje ide prema gore. Zamišljanje da se šipka pomiče, čak i kada dođe do "kočenja", pomoći će aktiviranju mentalne snage i stvarnom njenom pomicanju.

Trik 4: Pomoć "dominantne" ruke

Kada se dostigne tačka u kojoj šipka jednostavno ne može dalje i kada je poraz već pred očima, tada treba "pogledati" ka dominantnoj, onoj malo jačoj ruci. Ovaj mentalni okidač će pomoći da se izvuče dodatna snaga svih mišića koji učestvuju, naravno ne samo one "jače" ruke koja je trebala pomoći.

Prvo trebam dobaciti do 90kg, sad sam jos uvijek na 25.
Arhivirat cu ovaj clanak pa kad za nekih 4-5 godina dodjem do 90kg bench-a ponovo cu procitati.

- jupidupi

Utorak, 14.04.2015. 08:46,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Drastične promjene

Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Na vrhuncu svojih karijera, bodybuilderi sopstvena tijela guraju i preko samih granica njihovih mogućnosti,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Nevjerovatan doček za Big Ramyja u domovini Egiptu

Mr. Olympia viceprvak

Nevjerovatan doček za Big Ramyja u domovini Egiptu

Samo nekoliko dana nakon što je Egipat proslavio historijski plasman na Svjetsko prvenstvo u fudbalu, te...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Kako je izgledao "otac bodybuildinga" 1893. godine

Eugen Sandow

Kako je izgledao "otac bodybuildinga" 1893. godine

Prije whey proteina, aminokiselina, sintetičkog testosterona, hormona rasta, pa i proizvodnje stotina...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Selfie s Big Ramyjem: I "Terminator" impresioniran

Pobjednik Arnold Classica

Selfie s Big Ramyjem: I "Terminator" impresioniran

Ovogodišnji šampion Arnold Classic Europea Big Ramy Elssbiay, na bini u Barceloni je predstavio svoje...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)