Korisni savjeti

Pravila za izgradnju mišićne mase

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 02.06.2014.

Ako ste već krenuli tim putem i želite izgraditi kvalitetnu mišićnu masu, onda ste sigurno čuli različita mišljenja i stručne savjete koji vas samo još više zbunjuju. Koje vježbe da radite u teretani, koliko često da trenirate, šta da jedete, i sva druga slična pitanja. Tu smo da istaknemo najvažnije principe koje trebate primjenjivati za brzo i efikasno napredovnje i da dobijete kvalitetnu mišićnu masu. 

1. Dižite teško!

Najbolje je da glavne vježbe praktikujete za mišićne grupe  da se rade po pet setova od po 6 do 8 ponavljanja. Ovaj koncept pruža sjajne rezultate na dva polja, snaga i hipertrofija. Maksimalna ponavljanja zahtjevaju ozbiljnu težinu na šipki, što je neophodno za adekvatnu aktivaciju motornih jedinica, a sa tim se dobija snaga i mišićna masa. 

2. Redovan kardio trening

Svako ko je posvećen tjelesnom izgledu i izgradnji mišića zna važnost kardio treninga za umanjenje neželjenih masnih naslaga koje se skrivaju ispod izraženih mišića. Džogiranje od 40 minuta koji savjetuju bodybuilderi možda i nije najbolje rješenje. Kratki intervali visokog inteziteta su bolji za sagorijevanje kalorija i jačanje mišićne mase. Praktikujte seriju trčanja sa maksimalnim intezitetom koji se umanjuje trčanjem. Znači, pola minuta jakog šprinta, pa minut laganog trčanja i tako u krug. 

3. Mijenjajte varijable treninga

Jedinstven i pravi način neprekidno da napredujete u dobijanju mišićne mase je kontinuirano povećanje težine ili broja ponavljanja u serijama. Jako je bitno da s vremena na vrijeme se mijenja i dio vježbi sa ciljem da se organizam ne adaptira na rutinu, što bi jako otežalo i usporilo napredak. 

4. Unos proteina

Više obroka koje unosite trebaju sadržati solidnu količinu proteina od nemasnih izvora kao što je piletina ili riba. Cilj je da se unese oko 2 grama proteina na kilogram tjelesne mase dnevno, podrazumjeva se ako redovno vježbate. 

5. Odaberite prave vježbe

Za glavni dio treninga birajte vježbe koje su jako izazovne i teške, ali nikako izolacijske vježbe na spravama. Čučnjevi, mrtvo dizanje, bench pres, vratilo, stojeći potisak sa ramena itd. ... ovakve vježbe angažuju više mišićnih grupa, razvijaju opću snagu i dovode do jačanja samog organizma.  

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Nekada ogromni, a danas..

Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Umjetnost izgradnje tijela, kako mnogi drugačije nazivaju bodybuilding, sport je koji zahtijeva posjedovanje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Natural bodybuilding koji to nije

Bh.sportisti suspendovani

Natural bodybuilding koji to nije

U moru doping skandala koji potresaju svijet sporta, od atletike, pa do fudbala i svih drugih sportova za...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Zašto dame preferiraju mišićave momke?

Naučno razjašnjeno

Zašto dame preferiraju mišićave momke?

Prirodni nagon unutar muškaraca vođen najpoznatijim hormonom, osnovni je razlog zbog kog pripadnici jačeg...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ego veći od snage: Najgore izvedeni čučanj ikada

Kada stvari krenu krivo

Ego veći od snage: Najgore izvedeni čučanj ikada

Najuspješniji i najjači bodybuilderi i powerlifteri stalno ponavljaju da ego ne smije biti veći od...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)