Korisni savjeti

Pravila za izgradnju mišićne mase

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 02.06.2014.

Ako ste već krenuli tim putem i želite izgraditi kvalitetnu mišićnu masu, onda ste sigurno čuli različita mišljenja i stručne savjete koji vas samo još više zbunjuju. Koje vježbe da radite u teretani, koliko često da trenirate, šta da jedete, i sva druga slična pitanja. Tu smo da istaknemo najvažnije principe koje trebate primjenjivati za brzo i efikasno napredovnje i da dobijete kvalitetnu mišićnu masu. 

1. Dižite teško!

Najbolje je da glavne vježbe praktikujete za mišićne grupe  da se rade po pet setova od po 6 do 8 ponavljanja. Ovaj koncept pruža sjajne rezultate na dva polja, snaga i hipertrofija. Maksimalna ponavljanja zahtjevaju ozbiljnu težinu na šipki, što je neophodno za adekvatnu aktivaciju motornih jedinica, a sa tim se dobija snaga i mišićna masa. 

2. Redovan kardio trening

Svako ko je posvećen tjelesnom izgledu i izgradnji mišića zna važnost kardio treninga za umanjenje neželjenih masnih naslaga koje se skrivaju ispod izraženih mišića. Džogiranje od 40 minuta koji savjetuju bodybuilderi možda i nije najbolje rješenje. Kratki intervali visokog inteziteta su bolji za sagorijevanje kalorija i jačanje mišićne mase. Praktikujte seriju trčanja sa maksimalnim intezitetom koji se umanjuje trčanjem. Znači, pola minuta jakog šprinta, pa minut laganog trčanja i tako u krug. 

3. Mijenjajte varijable treninga

Jedinstven i pravi način neprekidno da napredujete u dobijanju mišićne mase je kontinuirano povećanje težine ili broja ponavljanja u serijama. Jako je bitno da s vremena na vrijeme se mijenja i dio vježbi sa ciljem da se organizam ne adaptira na rutinu, što bi jako otežalo i usporilo napredak. 

4. Unos proteina

Više obroka koje unosite trebaju sadržati solidnu količinu proteina od nemasnih izvora kao što je piletina ili riba. Cilj je da se unese oko 2 grama proteina na kilogram tjelesne mase dnevno, podrazumjeva se ako redovno vježbate. 

5. Odaberite prave vježbe

Za glavni dio treninga birajte vježbe koje su jako izazovne i teške, ali nikako izolacijske vježbe na spravama. Čučnjevi, mrtvo dizanje, bench pres, vratilo, stojeći potisak sa ramena itd. ... ovakve vježbe angažuju više mišićnih grupa, razvijaju opću snagu i dovode do jačanja samog organizma.  

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Greene u Hollywoodu

Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Dok je bodybuilding bio slabo poznato zanimanje kojim su se bavili samo rijetki "čudaci" prvenstveno u...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Najpopularniji Bosanac na društvenim mrežama

Ermin Junuzović

Najpopularniji Bosanac na društvenim mrežama

Kada jedan fitness model i personalni trener ima višemilionsku armiju fanova iza sebe, on se smatra pravim...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Demonstracija sile: Za ovo su trenirali godinama

Šampionska motivacija

Demonstracija sile: Za ovo su trenirali godinama

Raditi nešto što drugi ne rade iz dana u dan, neminovno vodi do jednog trenutka u kom svi zanijeme i diveći...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Legenda nastavila tamo gdje je stala

Coleman ponovo ogroman

Legenda nastavila tamo gdje je stala

Sa 52 godine života i nakon sedam operacija, od kojih ga je posljednja postavila u invalidska kolica, veliki...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)