Pravila za izgradnju mišićne mase - Body.ba

Korisni savjeti

Pravila za izgradnju mišićne mase

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 02.06.2014.

Ako ste već krenuli tim putem i želite izgraditi kvalitetnu mišićnu masu, onda ste sigurno čuli različita mišljenja i stručne savjete koji vas samo još više zbunjuju. Koje vježbe da radite u teretani, koliko često da trenirate, šta da jedete, i sva druga slična pitanja. Tu smo da istaknemo najvažnije principe koje trebate primjenjivati za brzo i efikasno napredovnje i da dobijete kvalitetnu mišićnu masu. 

1. Dižite teško!

Najbolje je da glavne vježbe praktikujete za mišićne grupe  da se rade po pet setova od po 6 do 8 ponavljanja. Ovaj koncept pruža sjajne rezultate na dva polja, snaga i hipertrofija. Maksimalna ponavljanja zahtjevaju ozbiljnu težinu na šipki, što je neophodno za adekvatnu aktivaciju motornih jedinica, a sa tim se dobija snaga i mišićna masa. 

2. Redovan kardio trening

Svako ko je posvećen tjelesnom izgledu i izgradnji mišića zna važnost kardio treninga za umanjenje neželjenih masnih naslaga koje se skrivaju ispod izraženih mišića. Džogiranje od 40 minuta koji savjetuju bodybuilderi možda i nije najbolje rješenje. Kratki intervali visokog inteziteta su bolji za sagorijevanje kalorija i jačanje mišićne mase. Praktikujte seriju trčanja sa maksimalnim intezitetom koji se umanjuje trčanjem. Znači, pola minuta jakog šprinta, pa minut laganog trčanja i tako u krug. 

3. Mijenjajte varijable treninga

Jedinstven i pravi način neprekidno da napredujete u dobijanju mišićne mase je kontinuirano povećanje težine ili broja ponavljanja u serijama. Jako je bitno da s vremena na vrijeme se mijenja i dio vježbi sa ciljem da se organizam ne adaptira na rutinu, što bi jako otežalo i usporilo napredak. 

4. Unos proteina

Više obroka koje unosite trebaju sadržati solidnu količinu proteina od nemasnih izvora kao što je piletina ili riba. Cilj je da se unese oko 2 grama proteina na kilogram tjelesne mase dnevno, podrazumjeva se ako redovno vježbate. 

5. Odaberite prave vježbe

Za glavni dio treninga birajte vježbe koje su jako izazovne i teške, ali nikako izolacijske vježbe na spravama. Čučnjevi, mrtvo dizanje, bench pres, vratilo, stojeći potisak sa ramena itd. ... ovakve vježbe angažuju više mišićnih grupa, razvijaju opću snagu i dovode do jačanja samog organizma.  

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>20 nestvarnih bodybuilding transformacija

Prije i poslije

20 nestvarnih bodybuilding transformacija

Jeste li se ikada pitali kako su izgledali najpoznatiji bodybuilderi svih vremena prije početka bavljenja...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Mr. Olympia nagradni fond

Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Iz godine u godinu nagradni fond Mr. Olympia takmičenja raste kao i sama popularnost bodybuildinga u svijetu....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Tajne šampiona

Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Godine vježbanja i svakodnevnog učenja i istraživanja, neminovno vode do uspjeha i divljenja drugih ljudi,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Problemi bodybuildera

U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Biti u top formi i imati ogromne mišiće je fantastičan osjećaj i to znaju svi koji su uspjeli nešto napraviti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)