Trening ramena i najveće i najopasnije greške - Body.ba

Slab napredak i povrede

Trening ramena i najveće i najopasnije greške

Piše: Body.ba

Srijeda, 30.12.2015.

Povrede ramena su skoro uobičajni dio života dizača tegova, a to i ne čudi s obzirom na činjenicu da se radi o najpokretljivijem zglobu uokvirenom u cijeli niz mišića od kojih svaki treba pogađati različitim vježbama.

Međutim, impresivno razvijene deltoide uz minimum povreda je moguće postići, ali samo izbjegavajući pravljenje grešaka koje obično sputavaju napredak, a često i izazovu katastrofu.

1 / 5
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Prvi žešći treninzi Mr. Olympije nakon operacije

Povratak Phil Heatha

Prvi žešći treninzi Mr. Olympije nakon operacije

Za najbolje od najboljih u svijetu bodybuildinga ulazak u novu sezonu nije mogao biti teži jer pored...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>10 razloga zašto je Arnold "kralj" mačo muškaraca

Arnold i motivacija

10 razloga zašto je Arnold "kralj" mačo muškaraca

Arnold Schwarzenegger je najvažnija figura u historiji bodybuildinga, te istovremeno i najfotografisaniji...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Jeremy Buendia pretrpio tešku povredu mišića prsa

Mr. Olympia

Jeremy Buendia pretrpio tešku povredu mišića prsa

Aktuelni Mr. Olympia u kategoriji Men's Physique i čovjek koji se kroz protekle četiri godine etablirao u...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Hwang Chul Soon

Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Južnokorejski bodybuilder, glumac i model Hwang Chul Soon, osoba je koja svojom impresivnom tjelesnom građom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)