Slab napredak i povrede

Trening ramena i najveće i najopasnije greške

Piše: Body.ba

Srijeda, 30.12.2015.

Povrede ramena su skoro uobičajni dio života dizača tegova, a to i ne čudi s obzirom na činjenicu da se radi o najpokretljivijem zglobu uokvirenom u cijeli niz mišića od kojih svaki treba pogađati različitim vježbama.

Međutim, impresivno razvijene deltoide uz minimum povreda je moguće postići, ali samo izbjegavajući pravljenje grešaka koje obično sputavaju napredak, a često i izazovu katastrofu.

1 / 5
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare

BlaBla

>Pet najglupljih mitova o mišićima

Ujedno i najprihvaćeniji

Pet najglupljih mitova o mišićima

Izreka da laž triput ponovljena postaje istina, u priči o mišićima i njihovom razvoju ima posebnu težinu....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Muški push-up: Kada mršavci postanu nabildani

Osveta ženama

Muški push-up: Kada mršavci postanu nabildani

Nakon što je ženska varka zvana "push-up" postala planetarni hit, i po prodaji gledano jedan od...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Slavni glumac se u 60-im nabildao za potrebe filma

Možete li ga prepoznati?

Slavni glumac se u 60-im nabildao za potrebe filma

Da su godine su samo broj, još jednom imamo čisti dokaz koji ovoga puta dolazi iz Hollywooda, a u centru...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Šta cure misle o momcima koji preskaču dan nogu?

Reakcije djevojaka

Šta cure misle o momcima koji preskaču dan nogu?

Široka ramena, jake ruke, ravan stomak sa "isklesanim" pločicama, to zaista jesu najatraktivniji atributi za...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)