Slab napredak i povrede

Trening ramena i najveće i najopasnije greške

Piše: Body.ba

Srijeda, 30.12.2015.

Povrede ramena su skoro uobičajni dio života dizača tegova, a to i ne čudi s obzirom na činjenicu da se radi o najpokretljivijem zglobu uokvirenom u cijeli niz mišića od kojih svaki treba pogađati različitim vježbama.

Međutim, impresivno razvijene deltoide uz minimum povreda je moguće postići, ali samo izbjegavajući pravljenje grešaka koje obično sputavaju napredak, a često i izazovu katastrofu.

1 / 5
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Afrički Titan: Momak kojem ne trebaju isprike

Može postidjeti sve

Afrički Titan: Momak kojem ne trebaju isprike

Kada je riječ o teretani i vježbanju, većina ljudi odmah ima spreman cijeli niz izgovora zbog kojih nije u...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Gospodin Bongard: Najveća faca među penzionerima

Neuništivi 72-godišnjak

Gospodin Bongard: Najveća faca među penzionerima

Dok njegovi vršnjaci u miru provode svoje penzionerske dane osme decenije, te dok mlađi maštaju da uopšte...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sedam divova koje je bodybuilding odveo predaleko

Uništili i sebe i sport

Sedam divova koje je bodybuilding odveo predaleko

Kritičari sve glasnije poručuju kako su bodybuilderi prije izgledali ljepše, sa sjetom se prisjećaju...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Deset problema koje samo bodybuilderi razumiju

Cijena velikih mišića

Deset problema koje samo bodybuilderi razumiju

Dok se modna industrija sve više prilagođava učestaloj pojavi pretilosti kod ljudi, šireći svoju ponudu na...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)