Nemate uspjeha?

Tri najveće greške zbog kojih ne napredujete

Piše: Body.ba

Srijeda, 06.11.2013.

Ogroman je broj ljudi koji u velikoj želji za promjenom svog izgleda na bolje uz povećanje mišićne mase, doslovno ne izlaze iz teretane, ali većeg napretka i dalje nema. Sve to dovodi u pitanje i sam motiv za nastavkom treniranja, međutim, prije svega treba obratiti pažnju na najčešće greške koje su glavni krivac za izostanak rezultata. 

Prva greška: Fokusiranje na izolacijske vježbe, umjesto najvažnijih složenih
 
Bez obzira na to jeste li profesionalni sportista, powerlifter, bodybuilder, ili obični rekreativac, dobit ćete veću mišićnu masu fokusirajući se prije svega na osnovne, složene vježbe. Ako pogledate uspješne momke i njihov trening program, primijetit ćete da najviše pažnje pridaju vježbama kao što su bench press, military press, mrtvo dizanje, te nezaobilazni čučanj.
 
Trošenje energije na male, izolacijske vježbe, vaše tijelo će učiniti umornim, te će smanjiti vaše mogućnosti onda kada vam to najviše bude trebalo. Ovo ne znači da ih treba zaobilaziti, već samo da se poslože prioriteti onako kako to i treba.
 
Druga greška: Korištenje loše tehnike
 
Najčešće greške početnika, ali nažalost i onih koji imaju duži staž u teretani. Sa sigurnošću se može reći da i čak 80% "teretana populacije" pravi greške u izvođenju vježbi posebno pritom misleći na trening mišića leđa na lat mašini, kod mrtvog dizanja itd.
 
Radi se o tome da se najčešće trenira sa većim težinama nego što je potrebno da se "pogodi" određena mišićna grupa, tako da se kao ispomoć uključuju i druge, neželjene mišićne grupe, pa na kraju treninga vježbač više osjeća zatezanje bicepsa nego samih leđnih mišića koje je trenirao i slično.
 
Također, treba sniziti rizik od povreda što je više moguće, a nepravilno izvođenje vježbi veoma često može biti pogubno, posebno po kičmeni stub, ali i za većinu zglobova.
 
Treća greška: Treniranje umanjenim intenzitetom
 
Žestoki treninzi su najveća tajna napretka, ali skoro niko ne trenira onako kako bi mogao. Najčešći problem je opterećenost opširnim programom i tim "šta sve trebamo uraditi danas", tako da se kvalitet izvođenja vježbi baca u potpuno drugi plan. Najbolji savjet bi bio: Ponavljanja izvodite sporo, što će biti jednako otežavanje kao i sam veći broj ponavljanja

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Maltretiranje pitanjima

Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Ogromna posvećenost i ulaganja na granici bankrota, sati i vježbanja svakoga dana, litri prolivenog znoja,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Ljudi koje morate vidjeti

Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Bodybuilding je prošao dug put od svojih zlatnih dana pa do danas. Bodybuilderi su mnogo drugačiji, veći su,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

I oni postoje

Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

Kada god se govori o velikim, najvećim bodybuilderima, osmerostruki Mr. Olympia Ronnie Coleman jednostavno...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Nekada ogromni, a danas..

Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Umjetnost izgradnje tijela, kako mnogi drugačije nazivaju bodybuilding, sport je koji zahtijeva posjedovanje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)