Tri najveće greške zbog kojih ne napredujete - Body.ba

Nemate uspjeha?

Tri najveće greške zbog kojih ne napredujete

Piše: Body.ba

Srijeda, 06.11.2013.

Tri najveće greške zbog kojih ne napredujete

Ogroman je broj ljudi koji u velikoj želji za promjenom svog izgleda na bolje uz povećanje mišićne mase, doslovno ne izlaze iz teretane, ali većeg napretka i dalje nema. Sve to dovodi u pitanje i sam motiv za nastavkom treniranja, međutim, prije svega treba obratiti pažnju na najčešće greške koje su glavni krivac za izostanak rezultata. 

Prva greška: Fokusiranje na izolacijske vježbe, umjesto najvažnijih složenih
 
Bez obzira na to jeste li profesionalni sportista, powerlifter, bodybuilder, ili obični rekreativac, dobit ćete veću mišićnu masu fokusirajući se prije svega na osnovne, složene vježbe. Ako pogledate uspješne momke i njihov trening program, primijetit ćete da najviše pažnje pridaju vježbama kao što su bench press, military press, mrtvo dizanje, te nezaobilazni čučanj.
 
Trošenje energije na male, izolacijske vježbe, vaše tijelo će učiniti umornim, te će smanjiti vaše mogućnosti onda kada vam to najviše bude trebalo. Ovo ne znači da ih treba zaobilaziti, već samo da se poslože prioriteti onako kako to i treba.
 
Druga greška: Korištenje loše tehnike
 
Najčešće greške početnika, ali nažalost i onih koji imaju duži staž u teretani. Sa sigurnošću se može reći da i čak 80% "teretana populacije" pravi greške u izvođenju vježbi posebno pritom misleći na trening mišića leđa na lat mašini, kod mrtvog dizanja itd.
 
Radi se o tome da se najčešće trenira sa većim težinama nego što je potrebno da se "pogodi" određena mišićna grupa, tako da se kao ispomoć uključuju i druge, neželjene mišićne grupe, pa na kraju treninga vježbač više osjeća zatezanje bicepsa nego samih leđnih mišića koje je trenirao i slično.
 
Također, treba sniziti rizik od povreda što je više moguće, a nepravilno izvođenje vježbi veoma često može biti pogubno, posebno po kičmeni stub, ali i za većinu zglobova.
 
Treća greška: Treniranje umanjenim intenzitetom
 
Žestoki treninzi su najveća tajna napretka, ali skoro niko ne trenira onako kako bi mogao. Najčešći problem je opterećenost opširnim programom i tim "šta sve trebamo uraditi danas", tako da se kvalitet izvođenja vježbi baca u potpuno drugi plan. Najbolji savjet bi bio: Ponavljanja izvodite sporo, što će biti jednako otežavanje kao i sam veći broj ponavljanja

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Mr. Olympia nagradni fond

Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Iz godine u godinu nagradni fond Mr. Olympia takmičenja raste kao i sama popularnost bodybuildinga u svijetu....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Tajne šampiona

Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Godine vježbanja i svakodnevnog učenja i istraživanja, neminovno vode do uspjeha i divljenja drugih ljudi,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Problemi bodybuildera

U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Biti u top formi i imati ogromne mišiće je fantastičan osjećaj i to znaju svi koji su uspjeli nešto napraviti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Kada brutalna dizanja krenu pogrešno

Nezgode s tegovima

Kada brutalna dizanja krenu pogrešno

Podizanje enormnih težina na test stavlja ne samo ciljanu grupu mišića već i kompletno tijelo osobe koja...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)