1. Držanje "četiri velike" - Vječno efektni: 10 zakona povećanja snage - Body.ba

Vječno efektni: 10 zakona povećanja snage

1. Držanje "četiri velike"

Piše: Body.ba

Srijeda, 02.08.2017.

Četiri velike vježbe s kojima se najbolje razvija snaga su: Čučanj, mrtvo dizanje, bench potisak, potisak ramenima. Uz navedene, dizanja na vratilu i veslanja, također su sjajne vježbe ali fokus treninga ne treba biti na njima, one mogu biti dodatak dvjema vježbama potiska u smislu održavanja balansa vlakana vježbama guranja i povlačenja.

2 / 11
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Nepoznanica Mr. Olympije

Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Veliki Kai Greene od 2015. godine ne nastupa na Mr. Olympiji, najprestižnijem bodybuilding takmičenju na...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Bori se za život

Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Vjerovatno najpoznatiji bodybuilding čudak na svijetu, monstruozni Rich Piana, trenutno se bori za život...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 ludih činjenica o bodybuilderima

Većini nepoznate

10 ludih činjenica o bodybuilderima

U moru savjeta o treninzima i ishrani za postizanje željenih bodybuilding rezultata, neke veoma značajne...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Veći i od šampiona

Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Phil Heath je već sada jedan od bodybuildera koji su dosegnuli status legendi, a šest titula Mr. Olympia i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)