Obavezni dio treninga

10 pokreta za povećanje snage i izgradnju mišića

Piše: Body.ba

Petak, 17.02.2017.

Iako svi fitness centrima imaju specifične ciljeve pred sobom, zajedničko za sve te osobe je da imaju jaku želju da postanu veći i jači. Dok su bodybuilderi pravi šampioni u posvećenosti svom radu i ciljevima, te je za njih prilično uobičajna stvar da vježbaju čak i do šest dana u sedmici, te tako sedmično više puta prođu kroz sve vježbe svih grupa mišića, nemaju svi ostali toliko vremena niti ambicija.

Zbog toga je važno da sve osobe koje imaju ograničeno vrijeme i fond vježbi na raspolaganju, pogode u samu srž i s pravim pokretima i pravim opterećenjima iz treninga u trening povećavaju snagu i obim svojih mišića.

1 / 11
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Zašto dame preferiraju mišićave momke?

Naučno razjašnjeno

Zašto dame preferiraju mišićave momke?

Prirodni nagon unutar muškaraca vođen najpoznatijim hormonom, osnovni je razlog zbog kog pripadnici jačeg...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ego veći od snage: Najgore izvedeni čučanj ikada

Kada stvari krenu krivo

Ego veći od snage: Najgore izvedeni čučanj ikada

Najuspješniji i najjači bodybuilderi i powerlifteri stalno ponavljaju da ego ne smije biti veći od...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>"Bilderi nisu okretni": Salto koji je pogazio mit

Ogromni Winklaar

"Bilderi nisu okretni": Salto koji je pogazio mit

Kada se pojavio na bini tokom posljednje Mr. Olympije, a zatim i Arnold Classica svima je postalo jasno da je...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Greene u Hollywoodu

Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Dok je bodybuilding bio slabo poznato zanimanje kojim su se bavili samo rijetki "čudaci" prvenstveno u...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)