Trening & vježbe - Bodybuilding - Arhiva strana 14 - Body.ba
Za bolje rezultate

Za bolje rezultate

8 načina kako povećati intenzitet treninga

Piše: Body.ba

20.01.2012.

Postoje mnogi načini kako intenzitet treninga dovesti na viši nivo. Navesti ćemo 8 tehnika s kojima će vaš trening poprimiti sasvim drugi oblik. Bez obzira kako... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Za trening kod kuće

Za trening kod kuće

Najučinkovitije vježbe sa bučicama

Piše: Body.ba

22.11.2011.

Mnogi ljudi nemaju često pristup tegovima sa šipkom i ostalim spravama u teretani, pa se pitaju da li je jednako efikasno vježbati samo sa bučicama, koje su im dostupne... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (63)

Savjeti za trening ruku

Savjeti za trening ruku

Uz složene vježbe do velikih bicepsa i tricepsa

Piše: Body.ba

10.11.2011.

Prvo pitanje početnika je obično kako postići velike i razvijene  ruke. Potom žele smršati, nabaciti trbušne mišiće i obično se na listi želja nađu još ramena i grudi.... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (4)

Za gornji dio tijela

Za gornji dio tijela

Kako da izvodite zgibove sa ispravnom tehnikom?

Piše: Body.ba

23.10.2011.

Zgibovi, odnosno najpopularnije varijacije pull-ups i chin-ups, su vježbe koje vas tjeraju da podižete svoje tijelo, tj. vlastitu težinu. To su najbolje vježbe snage... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Tri razloga da

Tri razloga da

Na početku treninga uradite one izazovnije vježbe

Piše: Body.ba

18.09.2011.

Kojim redoslijedom radite vježbe? Mi vam želimo pokazati zašto bi vam bilo bolje i zašto biste trebali da se odlučite prvo na izvršavanje onih zahtjevnijih i... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (5)

Saznajte

Saznajte

Koliko često mijenjati program vježbanja?

Piše: Body.ba

30.07.2011.

Ili još bolje pitanje koliko često bi trebali mijenjati? U većini slučajeva ljudi će odgovoriti pogrešno, a odgovor je trivijalan. Vjerovatno ste čuli izjave tipa da bi... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Propdanja na razboju

Propdanja na razboju

Naučite razliku izmedju propadanja za prsa i tricepse

Piše: Body.ba

05.07.2011.

Postoje dvije vrste propadanja na razboju i uočavanje razlika je veoma važna stvar. Prva vrsta propadanja je namjenjena za prsa, a druga za tricepse.  Nakon vježbanja uz... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (12)

Kako ih ispraviti?

Kako ih ispraviti?

Greške koje pravite u treningu bicepsa

Piše: Body.ba

03.03.2011.

Bicepsi su poput burgera. Svi ih volimo. Čak i djetetu kad kažete da nategne mišiće, svi zategnu bicepse. Bicepsi nisu samo sinonim poziranja već i vježbanja, čak i... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (8)

Vježbe za gornji dio

Vježbe za gornji dio

Razvoj gornjeg dijela tijela u V oblik

Piše: Body.ba

11.02.2011.

Jedna od osnovnih karakteristika koja bodybuldera izdvaja iz mase je V oblik. Danas, imati leđa sa oblikom na V, uzak struk i 6 pločica na trbuhu je izgleda stvar... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Kako ih izbjeći?

Kako ih izbjeći?

Najčešće greške u treningu prsa

Piše: Body.ba

04.02.2011.

Trening grudi je klasičan paradoks. Sadržeći samo jedan mišićni par, izgledaju veoma jednostavne za trening. Međutim, rezultat je ipak nepredvidiv. Grudi su ipak... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (10)



BlaBla

>Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Veći i od šampiona

Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Phil Heath je već sada jedan od bodybuildera koji su dosegnuli status legendi, a šest titula Mr. Olympia i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Atomski mravi: Dječaci jači od većine muškaraca

Tri najjača dječaka

Atomski mravi: Dječaci jači od većine muškaraca

Nadmetanje odraslih muškaraca u snazi je nešto sasvim normalno i uobičajno, međutim kada se dječaci u ranoj...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Najbolje ideje

Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Ljubitelji fitnessa, rekreativci i profesionalci, zbog same prirode onoga čime se bave, sasvim očekivano po...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Ne želite izgledati ovako

Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Vježbanje mišića nogu nikada nije bilo toliko aktraktivno kao na primjer vježbanje mišića ruku ili prsa, pa...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)