Vježbe za snagu

Vježbe za snagu

Postanite jaki uz samo četiri vježbe

Piše: Body.ba

19.02.2015.

Osnovni postulat prilikom biranja vježbi za povećanje snage je taj da se biraju što kompleksnije vježbe, vježbe koje će primorati veći broj mišićnih grupa na rad, te da... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Top 5 grešaka

Top 5 grešaka

Pet najčešćih grešaka pri vježbanju na bench klupi

Piše: Body.ba

12.02.2015.

Iako izgleda da se radi o veoma jednostavnoj vježbi, u kojoj je potrebno spustiti teg na prsa i podići ga do krajnje tačke, bench potisak je ipak vježba na kojoj se... Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

Gubljenje vremena

Gubljenje vremena

Tri vježbe koje daju minimalne rezultate

Piše: Body.ba

06.02.2015.

Kada su u pitanju vježbe u teretani, treba znati da se sve dijele na dvije velike grupe, na složene vježbe i na izolacijske vježbe. Ova podjela je izvedena po opsegu... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Vježbe za noge

Vježbe za noge

Čučnjevi ili nožna presa: Šta je bolje?

Piše: Alem Haznadarević

29.01.2015.

Kada trening nogu dođe na red, ogroman broj, kako početnika, tako i naprednijih vježbača, sebi postavlja pitanje za koju se vježbu i spravu opredijeliti. Da li da... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Probijanje granica

Probijanje granica

Negativna ponavljanja: Pet najvećih beneficija

Piše: Alem Haznadarević

20.12.2014.

Filozofija vježbi sa velikim opterećenjima je takva da se konstantno probijaju granice, ide naprijed i povećava izazov, a samim tim se povećava i snaga i veličina mišića. Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Za savršen izgled

Za savršen izgled

Ovih 5 pokreta je sve što vam treba

Piše: Alem Haznadarević

13.11.2014.

Ako ste i vi jedna od osoba koje provode sate u teretani izvodeći - letenje, biceps pregibe, leđne ekstenzije i slične vježbe, vrijeme je da reorganizujete svoj plan... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Šokirajte mišiće

Šokirajte mišiće

Najbolje vježbe za osvježenje trening programa

Piše: Body.ba

05.11.2014.

Vjerovatno ste već čuli za savjet da trening program treba mijenjati svakih 4 do 6 sedmica. Zaista, taj savjet je jako važan jer se mišićna vlakna naviknu na određenu... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Šta je efikasnije?

Šta je efikasnije?

Trening za six-pack: Kardio ili vježbe sa težinama

Piše: Alem Haznadarević

23.10.2014.

Impresivni trbušni mišići spadaju među najatraktivnije grupe mišića koje možemo poželjeti da imamo lijepo izražene na svome tijelu. Sama po sebi izgradnja i povećanje... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Naučno dokazane

Naučno dokazane

Pet najefikasnijih vježbi za stomačne mišiće

Piše: Body.ba

04.09.2014.

Analizirajući rezultate istraživanja koja su vršena više puta sa elektromiografom, kojim se inače mjeri električni naboj nerava prilikom stimuliranja mišića, u prilici... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Osnova dobrog izgleda

Osnova dobrog izgleda

Pet najboljih vježbi za snažna i široka ramena

Piše: Alem Haznadarević

27.08.2014.

Vježbanje mišića ramena trebao bi biti jedan od osnovnih dijelova trening rutine, i to ne samo zbog izgleda - zbog toga što ramena kreiraju osnovu toliko željenog... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)



BlaBla

>Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Najbolje ideje

Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Ljubitelji fitnessa, rekreativci i profesionalci, zbog same prirode onoga čime se bave, sasvim očekivano po...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Ne želite izgledati ovako

Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Vježbanje mišića nogu nikada nije bilo toliko aktraktivno kao na primjer vježbanje mišića ruku ili prsa, pa...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet najbogatijih bodybuildera svih vremena

Finansijski najuspješniji

Pet najbogatijih bodybuildera svih vremena

Da se sva velika odricanja zbog žestokih treninga, striktno određene ishrane i svega ostalog što uz to ide,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Citati slavnih bodybuildera koji će vas motivisati

Motivacija za sve što rad

Citati slavnih bodybuildera koji će vas motivisati

P bodybuilderi prije svega moraju imati monstruozno veliku snagu uma, istu onu koja je potrebna svakom drugom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)