Top 5 grešaka

Top 5 grešaka

Pet najčešćih grešaka pri vježbanju na bench klupi

Piše: Body.ba

12.02.2015.

Iako izgleda da se radi o veoma jednostavnoj vježbi, u kojoj je potrebno spustiti teg na prsa i podići ga do krajnje tačke, bench potisak je ipak vježba na kojoj se... Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

Gubljenje vremena

Gubljenje vremena

Tri vježbe koje daju minimalne rezultate

Piše: Body.ba

06.02.2015.

Kada su u pitanju vježbe u teretani, treba znati da se sve dijele na dvije velike grupe, na složene vježbe i na izolacijske vježbe. Ova podjela je izvedena po opsegu... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Vježbe za noge

Vježbe za noge

Čučnjevi ili nožna presa: Šta je bolje?

Piše: Alem Haznadarević

29.01.2015.

Kada trening nogu dođe na red, ogroman broj, kako početnika, tako i naprednijih vježbača, sebi postavlja pitanje za koju se vježbu i spravu opredijeliti. Da li da... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Probijanje granica

Probijanje granica

Negativna ponavljanja: Pet najvećih beneficija

Piše: Alem Haznadarević

20.12.2014.

Filozofija vježbi sa velikim opterećenjima je takva da se konstantno probijaju granice, ide naprijed i povećava izazov, a samim tim se povećava i snaga i veličina mišića. Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Za savršen izgled

Za savršen izgled

Ovih 5 pokreta je sve što vam treba

Piše: Alem Haznadarević

13.11.2014.

Ako ste i vi jedna od osoba koje provode sate u teretani izvodeći - letenje, biceps pregibe, leđne ekstenzije i slične vježbe, vrijeme je da reorganizujete svoj plan... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Šokirajte mišiće

Šokirajte mišiće

Najbolje vježbe za osvježenje trening programa

Piše: Body.ba

05.11.2014.

Vjerovatno ste već čuli za savjet da trening program treba mijenjati svakih 4 do 6 sedmica. Zaista, taj savjet je jako važan jer se mišićna vlakna naviknu na određenu... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Šta je efikasnije?

Šta je efikasnije?

Trening za six-pack: Kardio ili vježbe sa težinama

Piše: Alem Haznadarević

23.10.2014.

Impresivni trbušni mišići spadaju među najatraktivnije grupe mišića koje možemo poželjeti da imamo lijepo izražene na svome tijelu. Sama po sebi izgradnja i povećanje... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Naučno dokazane

Naučno dokazane

Pet najefikasnijih vježbi za stomačne mišiće

Piše: Body.ba

04.09.2014.

Analizirajući rezultate istraživanja koja su vršena više puta sa elektromiografom, kojim se inače mjeri električni naboj nerava prilikom stimuliranja mišića, u prilici... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Osnova dobrog izgleda

Osnova dobrog izgleda

Pet najboljih vježbi za snažna i široka ramena

Piše: Alem Haznadarević

27.08.2014.

Vježbanje mišića ramena trebao bi biti jedan od osnovnih dijelova trening rutine, i to ne samo zbog izgleda - zbog toga što ramena kreiraju osnovu toliko željenog... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Ojačajte donji dio tijela

Ojačajte donji dio tijela

100 čučnjeva: Žestoki trening program za noge

Piše: Body.ba

06.08.2014.

Klasični čučanj sa šipkom je vjerovatno najbolja i najkompletnija vježba od svih, budući da pogađa kako kvadricepse, tako i zadnje lože, gluteuse, ali i ostatak tijela.... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)



BlaBla

>Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Maltretiranje pitanjima

Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Ogromna posvećenost i ulaganja na granici bankrota, sati i vježbanja svakoga dana, litri prolivenog znoja,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Ljudi koje morate vidjeti

Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Bodybuilding je prošao dug put od svojih zlatnih dana pa do danas. Bodybuilderi su mnogo drugačiji, veći su,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

I oni postoje

Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

Kada god se govori o velikim, najvećim bodybuilderima, osmerostruki Mr. Olympia Ronnie Coleman jednostavno...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Nekada ogromni, a danas..

Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Umjetnost izgradnje tijela, kako mnogi drugačije nazivaju bodybuilding, sport je koji zahtijeva posjedovanje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)