Izgradite mišiće

Efektivna vježba za donji dio grudi

Piše: Body.ba

Srijeda, 04.09.2013.

Ova se vježba u literaturi može naći pod raznim nazivima: paralelna propadanja, propadanja za grudi, sklekovi na razboju, dips i drugih. Sklekovi na razboju su osobito efektivne vježbe za grudi, kao i sve vježbe izvode se uz pomoć sopstvene težine. Primarni mišići koji se aktiviraju izvođenjem ovih vježbi su mišići grudi (naročito donji dio), triceps i prednji mišići ramena (anterior deltoid).

Ukoliko je ova vježba sastavan dio vašeg treninga za grudi, onda se preporučuje da se izvodi nakon vježbe potiska na šipki, a svakako prije vježbe sa dizanjem tegova. Zauzmite početnu poziciju za izvođenje vježbe na način da pridržavate tijelo na razboju sa ispruženim rukama. Isto tako, trebate ispraviti leđa, izravnjate tijelo, savijete koljena a stopala da vam budu iza vas. Počnite izvoditi vježbu na način na koji ćete laktove savijati spuštajući tijelo pod kontrolom donjeg dijela grudi, dok ne osjetitie stezanje u mišićima ramena. Laktovi su pozicionirani blago na vani u odnosu na šipke. Odgurnite se tako da cijelim tijelom idete na gore, sve dok vam se ruke ne ispruže.

Vježbu izvodite uz kontrolisane pokrete bez naglih trzanja. Ukoliko imate povredu mišića ramena ili ključne kosti, izbjegavajte ovu vježbu. Položaj vašeg tijela određuje na kojim mišićima radite. Ako želite naglasak da bude na mišiće grudi, onda tijelo lako navodite na naprijed dok izvodite propadanja, odnosno tijelo mora da bude u maloj dijagonali u odnosu na pod.


Ukoliko vam je tijelo u potpunosti vertikalno na podu, onda dolazi do velikog doprinosa na triceps u izvođenju ove vježbe, a to nije cilj za vrijeme izvođenja vježbi za grudi. Ukoliko želite da povećate intezitet treninga, onda stavite dodatni teg oko leđa (ako ste početnike nemojte).

Ukoliko vam propadanja sa sopstvenom težinom predstavljaju prevelik izazov, onda možete pokušati izvoditi propadanja uz pomoć partnera, koji će vam asistirati za vrijeme izvođenja propadanja na razboju.

 

ja ih imam a nisam bildao niti radio sta u vezi toga radim u šumi sa drvima i pokazali su se i veoma su dobri zato vam preporucujem put pod noge i u šumu hehe :D

- Adis

Ponedeljak, 23.09.2013. 19:30,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Najbolje ideje

Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Ljubitelji fitnessa, rekreativci i profesionalci, zbog same prirode onoga čime se bave, sasvim očekivano po...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Ne želite izgledati ovako

Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Vježbanje mišića nogu nikada nije bilo toliko aktraktivno kao na primjer vježbanje mišića ruku ili prsa, pa...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet najbogatijih bodybuildera svih vremena

Finansijski najuspješniji

Pet najbogatijih bodybuildera svih vremena

Da se sva velika odricanja zbog žestokih treninga, striktno određene ishrane i svega ostalog što uz to ide,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Citati slavnih bodybuildera koji će vas motivisati

Motivacija za sve što rad

Citati slavnih bodybuildera koji će vas motivisati

P bodybuilderi prije svega moraju imati monstruozno veliku snagu uma, istu onu koja je potrebna svakom drugom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)