Efektivna vježba za donji dio grudi - Body.ba

Izgradite mišiće

Efektivna vježba za donji dio grudi

Piše: Body.ba

Srijeda, 04.09.2013.

Efektivna vježba za donji dio grudi

Ova se vježba u literaturi može naći pod raznim nazivima: paralelna propadanja, propadanja za grudi, sklekovi na razboju, dips i drugih. Sklekovi na razboju su osobito efektivne vježbe za grudi, kao i sve vježbe izvode se uz pomoć sopstvene težine. Primarni mišići koji se aktiviraju izvođenjem ovih vježbi su mišići grudi (naročito donji dio), triceps i prednji mišići ramena (anterior deltoid).

Ukoliko je ova vježba sastavan dio vašeg treninga za grudi, onda se preporučuje da se izvodi nakon vježbe potiska na šipki, a svakako prije vježbe sa dizanjem tegova. Zauzmite početnu poziciju za izvođenje vježbe na način da pridržavate tijelo na razboju sa ispruženim rukama. Isto tako, trebate ispraviti leđa, izravnjate tijelo, savijete koljena a stopala da vam budu iza vas. Počnite izvoditi vježbu na način na koji ćete laktove savijati spuštajući tijelo pod kontrolom donjeg dijela grudi, dok ne osjetitie stezanje u mišićima ramena. Laktovi su pozicionirani blago na vani u odnosu na šipke. Odgurnite se tako da cijelim tijelom idete na gore, sve dok vam se ruke ne ispruže.

Vježbu izvodite uz kontrolisane pokrete bez naglih trzanja. Ukoliko imate povredu mišića ramena ili ključne kosti, izbjegavajte ovu vježbu. Položaj vašeg tijela određuje na kojim mišićima radite. Ako želite naglasak da bude na mišiće grudi, onda tijelo lako navodite na naprijed dok izvodite propadanja, odnosno tijelo mora da bude u maloj dijagonali u odnosu na pod.


Ukoliko vam je tijelo u potpunosti vertikalno na podu, onda dolazi do velikog doprinosa na triceps u izvođenju ove vježbe, a to nije cilj za vrijeme izvođenja vježbi za grudi. Ukoliko želite da povećate intezitet treninga, onda stavite dodatni teg oko leđa (ako ste početnike nemojte).

Ukoliko vam propadanja sa sopstvenom težinom predstavljaju prevelik izazov, onda možete pokušati izvoditi propadanja uz pomoć partnera, koji će vam asistirati za vrijeme izvođenja propadanja na razboju.

 

ja ih imam a nisam bildao niti radio sta u vezi toga radim u šumi sa drvima i pokazali su se i veoma su dobri zato vam preporucujem put pod noge i u šumu hehe :D

- Adis

Ponedeljak, 23.09.2013. 19:30,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Nepoznanica Mr. Olympije

Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Veliki Kai Greene od 2015. godine ne nastupa na Mr. Olympiji, najprestižnijem bodybuilding takmičenju na...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Bori se za život

Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Vjerovatno najpoznatiji bodybuilding čudak na svijetu, monstruozni Rich Piana, trenutno se bori za život...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 ludih činjenica o bodybuilderima

Većini nepoznate

10 ludih činjenica o bodybuilderima

U moru savjeta o treninzima i ishrani za postizanje željenih bodybuilding rezultata, neke veoma značajne...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Veći i od šampiona

Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Phil Heath je već sada jedan od bodybuildera koji su dosegnuli status legendi, a šest titula Mr. Olympia i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)