Greška 1: Netreniranje svih dijelova zadnje lože - Pet najvećih grešaka kod treninga zadnje lože - Body.ba

Pet najvećih grešaka kod treninga zadnje lože

Greška 1: Netreniranje svih dijelova zadnje lože

Piše: Body.ba

Srijeda, 04.01.2017.

Naziv "zadnja loža" nije naziv samo jednog jedinog mišića, iako to većina ljudi vjeruje, već pod sobom sadrži čak tri različita mišića. Tu su čuveni "bedreni biceps" ili biceps femoris, ali i semitendinosus i semimembranosus. Stoga, nema nikakve šanse da se samo jednom vježbom mogu idealno pogoditi svi ti mišići odjednom.

Za idealan trening ovih grupa mišića bi trebalo svakoga puta raditi i ležeći, ali i sjedeći pregib zadnje lože.

2 / 6
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Nepoznanica Mr. Olympije

Kai izgleda fenomenalno: Da li će se takmičiti?

Veliki Kai Greene od 2015. godine ne nastupa na Mr. Olympiji, najprestižnijem bodybuilding takmičenju na...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Bori se za život

Čudovište na koljenima: Rich Piana na rubu smrti

Vjerovatno najpoznatiji bodybuilding čudak na svijetu, monstruozni Rich Piana, trenutno se bori za život...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 ludih činjenica o bodybuilderima

Većini nepoznate

10 ludih činjenica o bodybuilderima

U moru savjeta o treninzima i ishrani za postizanje željenih bodybuilding rezultata, neke veoma značajne...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Veći i od šampiona

Divovi pored kojih ruke Phil Heatha izgledaju male

Phil Heath je već sada jedan od bodybuildera koji su dosegnuli status legendi, a šest titula Mr. Olympia i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)