Greška 1: Netreniranje svih dijelova zadnje lože - Pet najvećih grešaka kod treninga zadnje lože - Body.ba

Pet najvećih grešaka kod treninga zadnje lože

Greška 1: Netreniranje svih dijelova zadnje lože

Piše: Body.ba

Srijeda, 04.01.2017.

Naziv "zadnja loža" nije naziv samo jednog jedinog mišića, iako to većina ljudi vjeruje, već pod sobom sadrži čak tri različita mišića. Tu su čuveni "bedreni biceps" ili biceps femoris, ali i semitendinosus i semimembranosus. Stoga, nema nikakve šanse da se samo jednom vježbom mogu idealno pogoditi svi ti mišići odjednom.

Za idealan trening ovih grupa mišića bi trebalo svakoga puta raditi i ležeći, ali i sjedeći pregib zadnje lože.

2 / 6
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Drastične promjene

Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Na vrhuncu svojih karijera, bodybuilderi sopstvena tijela guraju i preko samih granica njihovih mogućnosti,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Nevjerovatan doček za Big Ramyja u domovini Egiptu

Mr. Olympia viceprvak

Nevjerovatan doček za Big Ramyja u domovini Egiptu

Samo nekoliko dana nakon što je Egipat proslavio historijski plasman na Svjetsko prvenstvo u fudbalu, te...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Kako je izgledao "otac bodybuildinga" 1893. godine

Eugen Sandow

Kako je izgledao "otac bodybuildinga" 1893. godine

Prije whey proteina, aminokiselina, sintetičkog testosterona, hormona rasta, pa i proizvodnje stotina...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Selfie s Big Ramyjem: I "Terminator" impresioniran

Pobjednik Arnold Classica

Selfie s Big Ramyjem: I "Terminator" impresioniran

Ovogodišnji šampion Arnold Classic Europea Big Ramy Elssbiay, na bini u Barceloni je predstavio svoje...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)