Pet najvećih grešaka kod treninga zadnje lože

Greška 1: Netreniranje svih dijelova zadnje lože

Piše: Body.ba

Srijeda, 04.01.2017.

Naziv "zadnja loža" nije naziv samo jednog jedinog mišića, iako to većina ljudi vjeruje, već pod sobom sadrži čak tri različita mišića. Tu su čuveni "bedreni biceps" ili biceps femoris, ali i semitendinosus i semimembranosus. Stoga, nema nikakve šanse da se samo jednom vježbom mogu idealno pogoditi svi ti mišići odjednom.

Za idealan trening ovih grupa mišića bi trebalo svakoga puta raditi i ležeći, ali i sjedeći pregib zadnje lože.

2 / 6
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Nekada ogromni, a danas..

Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Umjetnost izgradnje tijela, kako mnogi drugačije nazivaju bodybuilding, sport je koji zahtijeva posjedovanje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

>Natural bodybuilding koji to nije

Bh.sportisti suspendovani

Natural bodybuilding koji to nije

U moru doping skandala koji potresaju svijet sporta, od atletike, pa do fudbala i svih drugih sportova za...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Zašto dame preferiraju mišićave momke?

Naučno razjašnjeno

Zašto dame preferiraju mišićave momke?

Prirodni nagon unutar muškaraca vođen najpoznatijim hormonom, osnovni je razlog zbog kog pripadnici jačeg...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ego veći od snage: Najgore izvedeni čučanj ikada

Kada stvari krenu krivo

Ego veći od snage: Najgore izvedeni čučanj ikada

Najuspješniji i najjači bodybuilderi i powerlifteri stalno ponavljaju da ego ne smije biti veći od...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)