Pet složenih vježbi koje se ne smiju preskakati - Body.ba

Za dokazani napredak

Pet složenih vježbi koje se ne smiju preskakati

Piše: Body.ba

Četvrtak, 16.07.2015.

Vježbe koje se fokusiraju na više mišićnih grupa, zglobova, tetiva i ligamenata, nazivaju se složenim vježbama. Izvođenjem ovakvih vježbi, omogućava se jačanje kako gornjeg, tako i donjeg dijela tijela. Drugim riječima, složene vježbe trebaju predstavljati centralni dio svakog treninga sa težinama.

Izvođenje složenih vježbi u praksi uopšte nije lagano, pa se upravo zbog toga početnici i često odriču istih, te posebnu pažnju daju manjim, izolacijiskim vježba, što je potpuno pogrešno. Pet složenih vježbi spada pod moranje, jer to su one koje se ne smiju preskakati ukoliko se želi napredovati.

1 / 6
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>20 nestvarnih bodybuilding transformacija

Prije i poslije

20 nestvarnih bodybuilding transformacija

Jeste li se ikada pitali kako su izgledali najpoznatiji bodybuilderi svih vremena prije početka bavljenja...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Mr. Olympia nagradni fond

Koliko su zaradili najbolji bodybuilderi svijeta?

Iz godine u godinu nagradni fond Mr. Olympia takmičenja raste kao i sama popularnost bodybuildinga u svijetu....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Tajne šampiona

Pet lekcija koje se nauče nakon godina treniranja

Godine vježbanja i svakodnevnog učenja i istraživanja, neminovno vode do uspjeha i divljenja drugih ljudi,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Problemi bodybuildera

U nekim situacijama je gadno imati velike mišiće

Biti u top formi i imati ogromne mišiće je fantastičan osjećaj i to znaju svi koji su uspjeli nešto napraviti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)