Osvježenje trening plana

Pet varijacija vježbi za brutalna prsa

Piše: Body.ba

Utorak, 02.05.2017.

Prsa predstavljaju grupu mišića koju će bez problema prilikom prve posjete teretani pogoditi i najveći početnici, te su jedna od rijetki grupacija čiji treninzi se nikada ne propuštaju. Međutim, problem nastaje kod prevelike jednobraznosti i ponavljanja godinama jednih te istih vježbi bez uvođenja imalo živosti i promjena.

Za šokiranje mišićnih vlakana i njihovo poticanje na novi rast i napredak, nekada je dovoljna čak i zamjena šipke bučicama i slično. Pet preporuka u nastavku bi trebale biti sasvim dovoljne za postizanje punog efekta.

1 / 6
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Maltretiranje pitanjima

Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Ogromna posvećenost i ulaganja na granici bankrota, sati i vježbanja svakoga dana, litri prolivenog znoja,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Ljudi koje morate vidjeti

Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Bodybuilding je prošao dug put od svojih zlatnih dana pa do danas. Bodybuilderi su mnogo drugačiji, veći su,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

I oni postoje

Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

Kada god se govori o velikim, najvećim bodybuilderima, osmerostruki Mr. Olympia Ronnie Coleman jednostavno...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Nekada ogromni, a danas..

Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Umjetnost izgradnje tijela, kako mnogi drugačije nazivaju bodybuilding, sport je koji zahtijeva posjedovanje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)