Promjena pristupa i uklapanje tri treninga listova u sedmični plan - Put do masivnih listova: Trening program - Body.ba

Put do masivnih listova: Trening program

Promjena pristupa i uklapanje tri treninga listova u sedmični plan

Piše: Body.ba

Petak, 01.12.2017.

Prvo i osnovno što treba promijeniti u glavi vezano za razvoj listova kao jedne od manjih grupa mišića je to da se slobodno mogu vježbati i više puta sedmično. Dva do tri puta bi u takvim okolnostima trebalo biti optimalno za pokretanje napretka.

Također, bitno je napomenuti da skoro svi vježbanje listova ostavljaju za samu završnicu treninga nogu kada je već evidentna iscrpljenost, pa osobe koje imaju nedovoljno razvijene listove u odnosu na ostale grupe mišića, i u tom pogledu mogu napraviti poboljšanje vježbajući listove ranije.

2 / 5
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Hwang Chul Soon

Koreanski Hulk koji građom podsjeća na Arnolda

Južnokorejski bodybuilder, glumac i model Hwang Chul Soon, osoba je koja svojom impresivnom tjelesnom građom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Svjetski šampion: Ima 70 godina i ne traži isprike

Bodybuilder veteran

Svjetski šampion: Ima 70 godina i ne traži isprike

Već od 30. godine života, ne shvatajući da tek tada ulaze u najjače godine života, ljudi počinju tražiti...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najisklesaniji policajac na kog je NYPD ponosan

Michael Counihan

Najisklesaniji policajac na kog je NYPD ponosan

Za svoje vrijeme Ronnie Coleman je bio pravi pojam fizički nadmoćnog policajca čije same pojave su se bojali...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Od modela do ogromnog

Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Jedan od najpoznatijih fitness modela na Planeti Sergi Constance,  proteklih mjeseci je napravio zaista...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)