Trbušnim plesom do gracioznog držanja - Body.ba

Novi/stari hit

Trbušnim plesom do gracioznog držanja

Piše: Anita Džanko

Nedelja, 15.08.2010.

Trbušnim plesom do gracioznog držanja

Umjetnost trbušnog plesa jedan je od najstarijih oblika fitnessa. Ova vrsta plesa naglašava pokrete abdomena i karlice i jedan je od najboljih načina da ojačate i učvrstite svoj trbuh, te oblikujete krivine svog tijela.

Vještina koja se vijekovima prenosila sa majke na kćerku danas je ponovo u modi među djevojkama koje žele nešto drugačije, nešto više od ustaljene fitness rutine.

Prastare tehnike trbušnog plesa, osim ojačanja mišića trupa i učvršćivanja stomaka, pomoći će vam i da imate graciozno držanje i kretanje, izgraditi samopouzdanje, osloboditi vas bolova u leđima, te pomoći u oporavku nakon poroda. Balans i snaga u području slabina od velike su važnosti za zdravlje ženskog tijela. Zgrčene slabine, odsjecajući dotok krvi, mogu dovesti do problema u reproduktivnom sistemu koji se manifestuju kroz menstrualne grčeve. Zdrave i opuštene slabine oslobodiće vas grčeva i bolova u donjem dijelu leđa.

Mišići trupa su “cement” koji drži tijelo u pravilnom položaju, podržavaju skelet i komletnu strukturu tijela. Osjećaj koji ćete imati nakon vježbi ovih mišića je suptilan i dolazi sasvim iznutra, potpuno različit od onog osjećaja veličine i snage koji dobijate vježbajući mišiće ekstremiteta.

Osnovni pokreti - “Belly Roll”

1.    Stanite uspravno, opustite koljena, stavite ruke na kukove

2.    Uvucite dijafragmu i opustite mišiće karlice

3.    Opustite dijafragmu i zatagnite mišiće karlice

4.    Ponavljajte ove pokrete zamišljajući da vaš pupak pravi punu rotaciju: dole – unutra – gore – vani.

Trbušni ples kao fitness

Želite li početi vježbati trbušni ples kao fitness disciplinu, obucite pravu odjeću. Tradicionalna odjeća za trbušni ples je preporučljiva, ali ne i obavezna. Možete nositi bilo šta što je široko i udobno. Trbušni ples se izvodi bosih nogu.

Trbušni ples nije takmičarska diciplina i ne uzrokuje stres. Idite vlastitim tempom i stanite kada osjetite umor. Koliko uložite, toliko ćete i dobiti, a zavisno od dužine i frekvencije, trbušni ples može biti vježba kojom ćete oblikovati i učvrstiti tijelo. Obzirom da ne stavlja previše opterećenja na tijelo, povrede kod ove vrste vježbe su rijetka, a mogu ih izvoditi osobe svih generacija i nivoa snage i fizičke spreme.

Trbušni ples može se vježbati bilo gdje i bilo kada. Ukoliko se ozbiljno želite baviti njime, najbolje je da potražite instruktora i časove u vašem gradu.

I da… Dame, ukoliko krenete na kurs trbušnog plesa, nemojte se začuditi ako pored sebe ugledate i ponekog muškarca – ova vrsta vježbe polako premoštava granice i sve je popularnija kod oba pola.

Uz koju muzike plešete trbušni ples? Predložite mi....

- Belly Roll

Četvrtak, 26.05.2011. 22:45,

Prijavi neprimjeren komentar


Stavila sam ti par linkova, pa poslušaj, nemoguće da ti se ne svidi :-)

http://www.youtube.com/watch?v=vJsZR3w776E

- Maggi

Nedelja, 29.05.2011. 12:39,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>21-godišnja Belgijanka je fitness senzacija

Savannah Prez

21-godišnja Belgijanka je fitness senzacija

Mlada Belgijanka Savannah Prez, djevojka je koja se već sa dvadeset godina mogla pohvaliti izgrađenim tijelom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 jednostavno fantastičnih izjava The Rocka

Dwayne Johnson

10 jednostavno fantastičnih izjava The Rocka

Dwayne Johnson poznat kao The Rock, jedna je od najkarizmatičnijih slavnih ličnosti. To je čovjek koji je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Dama od čelika diže svoju četverostruku težinu

Stefi Cohen

Dama od čelika diže svoju četverostruku težinu

Stefi Cohen je dama koja diže veće težine od većine muškaraca na svijetu, a pritom teži mnogostruko manje od...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>11 sportašica poznatih samo jer su jako zgodne

Najatraktivnije na terenu

11 sportašica poznatih samo jer su jako zgodne

Popularnost sportista u svijetu u brojnim slučajevima nema mnogo veze sa njihovim konkretnim atletskim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)