Novi/stari hit

Trbušnim plesom do gracioznog držanja

Piše: Anita Džanko

Nedelja, 15.08.2010.

Umjetnost trbušnog plesa jedan je od najstarijih oblika fitnessa. Ova vrsta plesa naglašava pokrete abdomena i karlice i jedan je od najboljih načina da ojačate i učvrstite svoj trbuh, te oblikujete krivine svog tijela.

Vještina koja se vijekovima prenosila sa majke na kćerku danas je ponovo u modi među djevojkama koje žele nešto drugačije, nešto više od ustaljene fitness rutine.

Prastare tehnike trbušnog plesa, osim ojačanja mišića trupa i učvršćivanja stomaka, pomoći će vam i da imate graciozno držanje i kretanje, izgraditi samopouzdanje, osloboditi vas bolova u leđima, te pomoći u oporavku nakon poroda. Balans i snaga u području slabina od velike su važnosti za zdravlje ženskog tijela. Zgrčene slabine, odsjecajući dotok krvi, mogu dovesti do problema u reproduktivnom sistemu koji se manifestuju kroz menstrualne grčeve. Zdrave i opuštene slabine oslobodiće vas grčeva i bolova u donjem dijelu leđa.

Mišići trupa su “cement” koji drži tijelo u pravilnom položaju, podržavaju skelet i komletnu strukturu tijela. Osjećaj koji ćete imati nakon vježbi ovih mišića je suptilan i dolazi sasvim iznutra, potpuno različit od onog osjećaja veličine i snage koji dobijate vježbajući mišiće ekstremiteta.

Osnovni pokreti - “Belly Roll”

1.    Stanite uspravno, opustite koljena, stavite ruke na kukove

2.    Uvucite dijafragmu i opustite mišiće karlice

3.    Opustite dijafragmu i zatagnite mišiće karlice

4.    Ponavljajte ove pokrete zamišljajući da vaš pupak pravi punu rotaciju: dole – unutra – gore – vani.

Trbušni ples kao fitness

Želite li početi vježbati trbušni ples kao fitness disciplinu, obucite pravu odjeću. Tradicionalna odjeća za trbušni ples je preporučljiva, ali ne i obavezna. Možete nositi bilo šta što je široko i udobno. Trbušni ples se izvodi bosih nogu.

Trbušni ples nije takmičarska diciplina i ne uzrokuje stres. Idite vlastitim tempom i stanite kada osjetite umor. Koliko uložite, toliko ćete i dobiti, a zavisno od dužine i frekvencije, trbušni ples može biti vježba kojom ćete oblikovati i učvrstiti tijelo. Obzirom da ne stavlja previše opterećenja na tijelo, povrede kod ove vrste vježbe su rijetka, a mogu ih izvoditi osobe svih generacija i nivoa snage i fizičke spreme.

Trbušni ples može se vježbati bilo gdje i bilo kada. Ukoliko se ozbiljno želite baviti njime, najbolje je da potražite instruktora i časove u vašem gradu.

I da… Dame, ukoliko krenete na kurs trbušnog plesa, nemojte se začuditi ako pored sebe ugledate i ponekog muškarca – ova vrsta vježbe polako premoštava granice i sve je popularnija kod oba pola.

Uz koju muzike plešete trbušni ples? Predložite mi....

- Belly Roll

Četvrtak, 26.05.2011. 22:45,

Prijavi neprimjeren komentar


Stavila sam ti par linkova, pa poslušaj, nemoguće da ti se ne svidi :-)

http://www.youtube.com/watch?v=vJsZR3w776E

- Maggi

Nedelja, 29.05.2011. 12:39,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Top 10 najzgodnijih ring-djevojaka

Ljepša strana MMA borbi

Top 10 najzgodnijih ring-djevojaka

Pored boraca najpoznatijih borilačkih sportova koji uspjesima u ringu stiču međunarodnu slavu, uz svu snagu i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

CrossFit katastrofa

"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

Kao fizička aktivnost s kojom se omogućava jačanje i rast mišića, poznato je da svaka mišićna grupa ima...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Pet razloga zašto su fitness djevojke najbolje

Dame iz teretane

Pet razloga zašto su fitness djevojke najbolje

Kada su pripadnice nježnijeg spola otkrile da dižući tegove ipak neće postati “ogromne i previše mišićave”...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Prelijepa Halima Aden piše historiju modelinga

Sve traženija

Prelijepa Halima Aden piše historiju modelinga

Djevojka koja je rođena u izbjegličkom kampu u Keniji, veoma brzo korača putanjom najpoznatijih modela na...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)