Novi/stari hit

Trbušnim plesom do gracioznog držanja

Piše: Anita Džanko

Nedelja, 15.08.2010.

Umjetnost trbušnog plesa jedan je od najstarijih oblika fitnessa. Ova vrsta plesa naglašava pokrete abdomena i karlice i jedan je od najboljih načina da ojačate i učvrstite svoj trbuh, te oblikujete krivine svog tijela.

Vještina koja se vijekovima prenosila sa majke na kćerku danas je ponovo u modi među djevojkama koje žele nešto drugačije, nešto više od ustaljene fitness rutine.

Prastare tehnike trbušnog plesa, osim ojačanja mišića trupa i učvršćivanja stomaka, pomoći će vam i da imate graciozno držanje i kretanje, izgraditi samopouzdanje, osloboditi vas bolova u leđima, te pomoći u oporavku nakon poroda. Balans i snaga u području slabina od velike su važnosti za zdravlje ženskog tijela. Zgrčene slabine, odsjecajući dotok krvi, mogu dovesti do problema u reproduktivnom sistemu koji se manifestuju kroz menstrualne grčeve. Zdrave i opuštene slabine oslobodiće vas grčeva i bolova u donjem dijelu leđa.

Mišići trupa su “cement” koji drži tijelo u pravilnom položaju, podržavaju skelet i komletnu strukturu tijela. Osjećaj koji ćete imati nakon vježbi ovih mišića je suptilan i dolazi sasvim iznutra, potpuno različit od onog osjećaja veličine i snage koji dobijate vježbajući mišiće ekstremiteta.

Osnovni pokreti - “Belly Roll”

1.    Stanite uspravno, opustite koljena, stavite ruke na kukove

2.    Uvucite dijafragmu i opustite mišiće karlice

3.    Opustite dijafragmu i zatagnite mišiće karlice

4.    Ponavljajte ove pokrete zamišljajući da vaš pupak pravi punu rotaciju: dole – unutra – gore – vani.

Trbušni ples kao fitness

Želite li početi vježbati trbušni ples kao fitness disciplinu, obucite pravu odjeću. Tradicionalna odjeća za trbušni ples je preporučljiva, ali ne i obavezna. Možete nositi bilo šta što je široko i udobno. Trbušni ples se izvodi bosih nogu.

Trbušni ples nije takmičarska diciplina i ne uzrokuje stres. Idite vlastitim tempom i stanite kada osjetite umor. Koliko uložite, toliko ćete i dobiti, a zavisno od dužine i frekvencije, trbušni ples može biti vježba kojom ćete oblikovati i učvrstiti tijelo. Obzirom da ne stavlja previše opterećenja na tijelo, povrede kod ove vrste vježbe su rijetka, a mogu ih izvoditi osobe svih generacija i nivoa snage i fizičke spreme.

Trbušni ples može se vježbati bilo gdje i bilo kada. Ukoliko se ozbiljno želite baviti njime, najbolje je da potražite instruktora i časove u vašem gradu.

I da… Dame, ukoliko krenete na kurs trbušnog plesa, nemojte se začuditi ako pored sebe ugledate i ponekog muškarca – ova vrsta vježbe polako premoštava granice i sve je popularnija kod oba pola.

Uz koju muzike plešete trbušni ples? Predložite mi....

- Belly Roll

Četvrtak, 26.05.2011. 22:45,

Prijavi neprimjeren komentar


Stavila sam ti par linkova, pa poslušaj, nemoguće da ti se ne svidi :-)

http://www.youtube.com/watch?v=vJsZR3w776E

- Maggi

Nedelja, 29.05.2011. 12:39,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Znate li koji je sport najteži na svijetu?

Najteži od najtežih

Znate li koji je sport najteži na svijetu?

Mjerilo teškoće određenog sporta za sve ljude općenito ne postoji zbog njihovih fizičkih i psihičkih razlika....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>NBA divovi koje je nemoguće stići u sprintu

Najbrži igrači

NBA divovi koje je nemoguće stići u sprintu

Poznati kao fizički veoma sposobni gorostasi, NBA igrači ne samo da su nenadmašni u visinskim i izazovima...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Medicinar zbog kog žene glume da su bolesne

Fran Suarez

Medicinar zbog kog žene glume da su bolesne

Kombinacija ljepote i inteligencije je muškoj populaciji oduvijek bila privlačna, a neka zanimanja su u tom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Slavni Lazar Angelov dolazi u Bosnu i Hercegovinu

ADRIA FIT specijalni gost

Slavni Lazar Angelov dolazi u Bosnu i Hercegovinu

Najpoznatiji muški fitness model i online trener današnjice Lazar Angelov, posjetit će Bosnu i Hercegovinu...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)