Jutarnji trening: Kako ga učiniti fantastičnim - Body.ba

Pet najboljih savjeta

Jutarnji trening: Kako ga učiniti fantastičnim

Piše: Body.ba

Petak, 03.02.2017.

Gledano prema beneficijama koje nosi treniranje u različitim periodima dana, jutarnji trening je pravi šampion sa nemjerljivo više pozitivnih efekata u odnosu na sve ostale treninge. Ono što posebno izdvaja jutarnji trening ispred ostalih je to što se njegovi pozitivni efekti osjećaju tokom cijeloga dana.

Međutim, zbog zgusnutog rasporeda obaveza, jutarnji trening je upravo ona aktivnost koja graniči sa snom, pa je potrebno napraviti čitav niz koraka kako bi uopšte imali volje i energije da ujutro prije škola i poslova izvršavamo svoje fizički najjače i najzahtjevnije dnevne obaveze. Svi oni koji nisu dovoljno vješti u pripremanju i odrađivanju jutarnjih treninga, mogli bi imati velike koristi od pet savjeta.

1 / 6
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Thor Björnsson postavio rekord u mrtvom dizanju

"Planina" u naletu

Thor Björnsson postavio rekord u mrtvom dizanju

Čovjek "planina", strongman i velika glumačka zvijezda popularnog "Games of thronesa" Thor Björnsson,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Top 5 trenutno najisklesanijih celebrityja

Pozavidjeli bi takmičari

Top 5 trenutno najisklesanijih celebrityja

Mnogi će biti iznenađeni kada vide kojih to pet planetarno poznatih muškaraca je čuveni Generation Iron...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Nekad premršava a danas je fitness zvijezda

Zgodna Taylor Vetrucci

Nekad premršava a danas je fitness zvijezda

Taylor Vetrucci je nevjerovatno zgodna djevojka koja svojim isklesanim tijelom osvaja svijet fitnessa....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>5 najuticajnijih majstora borilački vještina

U proteklih sto godina

5 najuticajnijih majstora borilački vještina

Dok se odabir najboljeg i najjačeg majstora borilačkih vještina obično svodi na subjektivnu odluku, govoreći...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)