Drhtava noćna mora

Riješite se mlitavih nadlaktica

Piše: Adnan Ćosić

Ponedeljak, 28.06.2010.

Riješite se mlitavih nadlaktica

"Mlitave ruke", "krila šišmiša", "ručni žele" - zovite ga kako hoćete, ali ga eliminišite

Ako ste gojazni vrlo je vjerovatno da ćete imati i mlitave ruke. Čak šta više, veliki broj žena koje i nemaju problem sa viškom kilograma požaliće se na mlitavu donju stranu nadlaktice koja neugodno vibrira na propuhu.

Kako se riješiti ove drhtave noćne more? Za početak djelujte na čitavo tijelo i pokušajte se dovesti u formu. Počnite sa dijetom odmah i unosite manje kalorija nego što ih sagorjevate. Vrlo je vjerovatno da će u početku dijete dati efekat na nekim drugom mjestima dok će ruke i dalje ostati mlitave, ali ne odustajte. I ruke će doći na red. Ipak, bez obzira na to da li imate višak kilograma ili ne, vježbanje tricepsa (to je ime za mišić koji se na donjoj strani ruke kod mnogih žena treska u hodu ili na povjetarcu) tri puta sedmično, riješiće problem mlitavih ruku.

Ovo je procedura za vježbu koja se zove "Sjedeća jednoručna triceps ekstenzija s bučicama":

1.    Sjedite u stolicu, sa stopalima položenim ravno na pod, razmaknutim u širini ramena
2.    Držite bučicu u lijevoj šaci i podignite lijevu ruku do kraja, tako da pokazuje prema plafonu sa dlanom okrenutim ka unutra
3.    Polako savijte lijevu ruku tako da teg u ruci padne iza lijevog ramena. Tokom 3 sekunde ponovo ispravite ruku tako da pokazuje u plafon. Zadržite tu poziciju 1 sekundu
4.    Tokom 3 sekunde ponovo spustite teg iza ramena savijajući ruku u laktu. Čitavim vremenom izvođenja vježbe pridržavajte lijevu ruku desnom rukom
5.    Ponovite ovu vježbu sa jednom rukom 8 do 15 puta, a onda promijenite ruku
6.    Tri do četiri seta ovakvih vježbi sa svakom rukom dovoljni su za jedno vježbanje

Broj ponavljanja zavisiće od vaše snage. Počnite sa 8 ponavljanja, a onda polako napredujte do 15. Bićete iznenađeni brzinom kojom napredujete. Ako možete raditi i 20 ponavljanja odlično! Vremenom i pojačajte kilažu. Ideja je da radite dok ne zamorite triceps. Efekti se neće pokazati odmah, ali u zavisnosti od toga koliko su vam ruke mlitave, rezultate biste trebali doći na vidjelo.

Žene koje ekstremno smršale mogu patiti od izuzetne mlitavosti sa donje strane nadlaktica. Kod takvih osoba ove vježbe neće pomoći.

Ukoliko vam je ponavljanje ove vježbe predosadno možete ih kombinovati sa sklekovima, propadanjima uz pomoć stolice ili razmisliti o satima aerobika. Aerobik je odličan za učvršćivanje tijela i eliminisanje viška koligrama, a odlično će raditi i na rukama. I u slučaju da krenete na aerobik, za eliminaciju mlitavih nadlaktica preporučuje se uvođenje vježbi koje su gore opisane prije i poslije sati aerobika.

Propadanje uz pomoć stolice

Da li će rezultati brže doći od "Sjedeća jednoručna triceps ekstenzija s bučicama" ili od Propadanja uz pomoć stolice? Hvala.

- NUTELLA

Nedelja, 22.05.2011. 17:17,

Prijavi neprimjeren komentar


Rezultati će brže doći ako obje vježbe budeš radila :) Možda je propadanje napornija vježba, ali svakako ces i vremenom ojačti mišiće ruku, pa ne bi trebalo biti problema.

- brutalee

Utorak, 24.05.2011. 08:49,

Prijavi neprimjeren komentar


Hvala na odgovoru :) Uradit ću tako - kombinovat ću obje vježbe.

- NUTELLA

Utorak, 24.05.2011. 12:35,

Prijavi neprimjeren komentar


trenirajte boks, vidit ćer ruku ko kamen :)

- marija

Ponedeljak, 09.09.2013. 00:40,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Kendall Jenner i njen 11-minutni kućni trening

Slavna 21-godišnjakinja

Kendall Jenner i njen 11-minutni kućni trening

Dvadesetjednogodišnja Kendall Jenner, model i celebrity ličnost sa više od stotinu miliona fanova širom...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Top 10 najzgodnijih ring-djevojaka

Ljepša strana MMA borbi

Top 10 najzgodnijih ring-djevojaka

Pored boraca najpoznatijih borilačkih sportova koji uspjesima u ringu stiču međunarodnu slavu, uz svu snagu i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

CrossFit katastrofa

"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

Kao fizička aktivnost s kojom se omogućava jačanje i rast mišića, poznato je da svaka mišićna grupa ima...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Pet razloga zašto su fitness djevojke najbolje

Dame iz teretane

Pet razloga zašto su fitness djevojke najbolje

Kada su pripadnice nježnijeg spola otkrile da dižući tegove ipak neće postati “ogromne i previše mišićave”...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)