Pravila smanjenja mase

Sedam savjeta za uspješno mršanje

Piše: Body.ba

Utorak, 03.03.2015.

Većina ljudi koji pokušavaju smršati, obično prave iste greške, greške koje ih na kraju koštaju uspjeha i zbog kojih odustanu. Najgore od svega je to što neki kada i uspiju spustiti tjelesnu masu za par kilograma, u kratkom roku nakon dijete nadomjeste gubitak, te postanu i deblji nego ranije.

Kako se ne bi konstantno vrtjeli u krug, vrijeme je da se jednom za sva vremena nauče pravila uspješnog mršanja.

1. Motivacija

Prvo i osnovno vezano za podizanje izgleda tijela na veći nivo je velika doza motivacije i volje. Kada se postave manji ciljevi, moguće je konstantno održavati nivo motivacije na visokom nivou. Ako se uspiju obuči stare hlače ili ako neka stara majica postane dovoljno komotna da bi se mogla ponekad ponovo obući, tada motivacija postaje dovoljno održiva.

2. Česti obroci

Možda nije logično na prvi pogled, ali za ubrzanje metabolizma je važno jesti često. Naravno, radi se o jako malim porcijama, ali takvi obroci svaka 2-3 sata održavaju nivo gladi na izdržljivom nivou i ubrzavaju metabolizam koji je ključ mršanja.

3. Zaboraviti na slatkiše i peciva

Jednostavni ugljikohidrati su prvi odgovorni za debljanje, čak ni masna hrana nije problematična kao namirnice te vrste. Važno je naći prave alternative i ostati čvrstog karaktera do kraja.

4. Jesti raznoliku hranu

Povrće i voće u kombinaciji sa ostalim vrstama namirnica trebali bi se unositi u organizam svakoga dana. Ljudsko tijelo optimalno funkcioniše kada tokom dana dobije minimalne potrebne količine različitih minerala i vitamina, a samo raznolika ishrana je garant zadovoljavanja svih potreba.

5. Piti dovoljno tečnosti

Dva litra vode dnevno, preporučena je količina tekućine s kojom ljudsko tijelo najbolje funkcioniše. Važan je to dio mnogih procesa u organizmu, a između ostalog odgovoran je za metabolizam i mršanje, ljepotu kože i drugo.

6. Fizička aktivnost

Najveći uzročnik prerane smrti, veći čak i od pretilosti je fizička neaktivnost. Pored toga, fizičkom aktivnošću se sagorijevaju kalorije i omogućava lakše dostizanje kalorijskog deficita, kao jedinog sigurnog puta koji vodi ka mršanju.

7. Zdrava i umjerena ishrana nakon završetka dijete

Tokom trajanja dijete, tijelo se navikne na funkcionisanje sa minimumom hranjivih tvari. Kada nakon nekog perioda počne ponovo dobijati normalne, velike količine hrane, organizam i dalje funkcioniše sa malim dijelom unesenih tvari, a skoro kompletan ostatak ostavlja kao rezervu, rezervu u vidu masnih naslaga.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Divovi dolaze: Strongman LP 13. maja u Sarajevu

Stižu najjači na svijetu

Divovi dolaze: Strongman LP 13. maja u Sarajevu

Najjači ljudi na svijetu okupljeni pod okriljem Strongman Lige prvaka, 13. maja će se okupiti u prijestolnici...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>“Najzgodniji zatvorenik” pokorio NY Fashion Week

Briljirao na premijeri

“Najzgodniji zatvorenik” pokorio NY Fashion Week

Jedna od najjače motivirajućih priča kako u životu uvijek postoji druga šansa, o američkom zatvoreniku...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>New York ima najzgodniju policajku na svijetu

Model van radnog vremena

New York ima najzgodniju policajku na svijetu

Dok većina građana mrzi samu pojavu policajaca, koja posebno u saobraćaju svojim prisustvom proizvodi osjećaj...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Znate li koji je sport najteži na svijetu?

Najteži od najtežih

Znate li koji je sport najteži na svijetu?

Mjerilo teškoće određenog sporta za sve ljude općenito ne postoji zbog njihovih fizičkih i psihičkih razlika....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)