Pravila smanjenja mase

Sedam savjeta za uspješno mršanje

Piše: Body.ba

Utorak, 03.03.2015.

Većina ljudi koji pokušavaju smršati, obično prave iste greške, greške koje ih na kraju koštaju uspjeha i zbog kojih odustanu. Najgore od svega je to što neki kada i uspiju spustiti tjelesnu masu za par kilograma, u kratkom roku nakon dijete nadomjeste gubitak, te postanu i deblji nego ranije.

Kako se ne bi konstantno vrtjeli u krug, vrijeme je da se jednom za sva vremena nauče pravila uspješnog mršanja.

1. Motivacija

Prvo i osnovno vezano za podizanje izgleda tijela na veći nivo je velika doza motivacije i volje. Kada se postave manji ciljevi, moguće je konstantno održavati nivo motivacije na visokom nivou. Ako se uspiju obuči stare hlače ili ako neka stara majica postane dovoljno komotna da bi se mogla ponekad ponovo obući, tada motivacija postaje dovoljno održiva.

2. Česti obroci

Možda nije logično na prvi pogled, ali za ubrzanje metabolizma je važno jesti često. Naravno, radi se o jako malim porcijama, ali takvi obroci svaka 2-3 sata održavaju nivo gladi na izdržljivom nivou i ubrzavaju metabolizam koji je ključ mršanja.

3. Zaboraviti na slatkiše i peciva

Jednostavni ugljikohidrati su prvi odgovorni za debljanje, čak ni masna hrana nije problematična kao namirnice te vrste. Važno je naći prave alternative i ostati čvrstog karaktera do kraja.

4. Jesti raznoliku hranu

Povrće i voće u kombinaciji sa ostalim vrstama namirnica trebali bi se unositi u organizam svakoga dana. Ljudsko tijelo optimalno funkcioniše kada tokom dana dobije minimalne potrebne količine različitih minerala i vitamina, a samo raznolika ishrana je garant zadovoljavanja svih potreba.

5. Piti dovoljno tečnosti

Dva litra vode dnevno, preporučena je količina tekućine s kojom ljudsko tijelo najbolje funkcioniše. Važan je to dio mnogih procesa u organizmu, a između ostalog odgovoran je za metabolizam i mršanje, ljepotu kože i drugo.

6. Fizička aktivnost

Najveći uzročnik prerane smrti, veći čak i od pretilosti je fizička neaktivnost. Pored toga, fizičkom aktivnošću se sagorijevaju kalorije i omogućava lakše dostizanje kalorijskog deficita, kao jedinog sigurnog puta koji vodi ka mršanju.

7. Zdrava i umjerena ishrana nakon završetka dijete

Tokom trajanja dijete, tijelo se navikne na funkcionisanje sa minimumom hranjivih tvari. Kada nakon nekog perioda počne ponovo dobijati normalne, velike količine hrane, organizam i dalje funkcioniše sa malim dijelom unesenih tvari, a skoro kompletan ostatak ostavlja kao rezervu, rezervu u vidu masnih naslaga.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Top 10 najsnažnijih

Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Powerlifting je sport u kom se konstantno pokušavaju pomjeriti granice na tri najjveće, najjače i najteže...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Nevjerovatno visoki

Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Sami po sebi, profesionalni košarkaši imaju reputaciju jako visokih momaka, pa je tako košarkaški prosjek...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Poput mašina

Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Kao dugogodišnji nedodirljivi šampion, Wladimir Klitschko se nakon gubljenja titule najboljeg boksera svijeta...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Fitness model u policijskoj uniformi

Nochtlii Peralta Alvarez

Fitness model u policijskoj uniformi

Holanđanka meksičkog porijekla Nochtlii Peralta Alvarez, kao jako mlada je odlučila da želi da bude...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)