Želite ravan stomak? Ovo su savjeti za vas - Body.ba

Pravila ishrane

Želite ravan stomak? Ovo su savjeti za vas

Piše: Body.ba

Srijeda, 03.09.2014.

Želite ravan stomak? Ovo su savjeti za vas

Toliko veliki broj pripadnica ljepšeg spola ima žal za ravnim stomakom, onakvim kakav imaju modeli i glumice, a prije svega sportistkinje. Dakako, ovdje ne mislimo na dame koje bi željele, a nikada nisu ni pomislite na to da prestanu sa pijenjem Coca-Cole i sličnim navikama, već na one koje su zaista nešto probale i nisu uspjele.

Prva stvar koju treba uraditi je rušenje mita o vježbanju. Samo vježbanje ne može izravnati stomak i istopiti masne naslage na nekim dijelovima, već se najveći dio posla obavlja u kuhinji i u supermarketu prilikom odabira namirnica.

Neka od najvažnijih pravila koja bi trebalo ispoštovati, a koja na kraju vode do ispunjenja dugo željene želje su:

- Izbjegavanje teško probavljive hrane

Logično je da posao razlaganja ovakve hrane traje dugo i da razlaganje masne i jako slatke hrane mora imati efekta i na vanjskom izgledu. To da ista ta hrana najviše gradi masne naslage, poseban je problem koji treba najozbiljnije shvatiti.

- Izbjegavanje soli

Sol zadržava vodu u organizmu i izaziva nadutost. Samim tim jako posoljene namirnice u stanju su blago promijeniti izgled većeg dijela tijela. 1.500 mg soli je dnevna preporučena količina pa se potrudite da joj budete što bliži.

- Unos dovoljne količine vlakana

Hrana bogata vlaknima, obično je bogata i cijelim nizom važnih i zdravih mikronutrijenata. Sama vlakna koja nalazimo u povrću, voću i žitaricama nisu rastvorljivi elementi, te imaju funkciju čišćenja organa probave u kojima slikovito rečeno svojim boravkom ispunjavaju prostor, a od kojih se nije moguće udebljati.

- Unos dovoljne količine vode

Svaka ćelija tijela sadrži vodu, a uredno funkcionisanje svih dijelova tijela s tom činjenicom je povezano. Smanjen unos vode remeti nivoe kalija i natrija, a osim toga voda pomaže unesenim vlaknima da pravilno obave svoj posao.

- Izbjegavanje umjetnih zaslađivača

Radi se o hemijskim tvarima koji čak i ne mogu biti u cijelosti probavljeni, pa do bakterije u crijevima fermentiraju, sve to dovodi do nastanka gasova i povećanja nadutosti. Do ovih zaslađivača je najlakše doći konzumiranjem proizvoda "bez šećera".

- Unos dovoljnih količina kalija

Mikronutrijent koji ima veliku ulogu u izbacivanju viška vode iz organizma, a čije izbacivanje nerijetko rješava problem neravnoće stomaka. Banane i krompir su najbolji izvori kalija.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Šest najzgodnijih bokserki na svijetu

Ljepotice i zvijeri u jed

Šest najzgodnijih bokserki na svijetu

Ne treba vas prevariti ljepota ovih dama. One izgledaju lijepo i nježno, ali u slučaju nesuglasica mogle bi...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sedam lekcija naučenih nakon mršanja od čak 71 kg

Nakon impresivnog poduhva

Sedam lekcija naučenih nakon mršanja od čak 71 kg

Čovjek koji za sebe ima običaj reći da je nosio odjeću 4XL broja i patio se sa cijelim nizom zdravstvenih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Quadzilla: Biciklista sa nestvarno velikim nogama

Najrazvijeniji kvadriceps

Quadzilla: Biciklista sa nestvarno velikim nogama

Njemački biciklista Robert Forstemann nije bodybuilder, ali je čovjek koji samom svojom pojavom ima...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>On je ludo hrabar: Tri činjenice o Jackie Chanu

Više od glumca

On je ludo hrabar: Tri činjenice o Jackie Chanu

Hrabrost je velika vrlina koja odlikuje rijetke i obično pravi razliku između pravih muškaraca i onih koji to...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)