30-minutni trening bučicama za cijelo tijelo

1. Potisak s poda

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 19.12.2016.

Serija: 3

Ponavljanja: 10

Ležeći na podu sa oslonjenim nadlakticama, bučice podići držeći okrenute unutrašnje strane šaka jednu prema drugoj.

2 / 9
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Top 10 najboljih trbušnjaka u svijetu fudbala

Perfektni six-pack

Top 10 najboljih trbušnjaka u svijetu fudbala

Pored razvijanja fizičke snage i okretnosti, fudbaleri su ujedno i javne ličnosti koje pored svog primarnog...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Top 10 najsnažnijih

Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Powerlifting je sport u kom se konstantno pokušavaju pomjeriti granice na tri najjveće, najjače i najteže...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Nevjerovatno visoki

Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Sami po sebi, profesionalni košarkaši imaju reputaciju jako visokih momaka, pa je tako košarkaški prosjek...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Poput mašina

Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Kao dugogodišnji nedodirljivi šampion, Wladimir Klitschko se nakon gubljenja titule najboljeg boksera svijeta...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)