1. Potisak s poda - 30-minutni trening bučicama za cijelo tijelo - Body.ba

30-minutni trening bučicama za cijelo tijelo

1. Potisak s poda

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 19.12.2016.

Serija: 3

Ponavljanja: 10

Ležeći na podu sa oslonjenim nadlakticama, bučice podići držeći okrenute unutrašnje strane šaka jednu prema drugoj.

2 / 9
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Opake ljepotice: Top 10 najzgodnijih UFC fajterica

Poput modela

Opake ljepotice: Top 10 najzgodnijih UFC fajterica

Dok borilačke sportove svi obično smatraju muškim sportovima koji nisu za dame, najbrutalniji od svih UFC,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Mišići nogu Garetha Balea o kojima se priča

Vjerovatno najbolja forma

Mišići nogu Garetha Balea o kojima se priča

Kada je stigao u Real Madrid, Gareth Bale je tek bio ekstremno talentovani mršavi momak sa svim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Uzori milionima: Top 10 muških fitness modela

Svi žele izgledati tako

Uzori milionima: Top 10 muških fitness modela

Dok ženski fitness modeli privlače najviše pažnje na internetu i osvajaju redom naslovnice najpoznatijih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Vatrena Kolumbijka kojoj je fitness promijenio sve

Anllea Sagra

Vatrena Kolumbijka kojoj je fitness promijenio sve

Kolumbijska fitness senzacija Anllea Sagra, mnogo je više od uspješnog fitness modela. Ova 23-godišnja...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)