4 vježbe za mišiće na rukama - Body.ba

Trebate ih znati

4 vježbe za mišiće na rukama

Piše: Ajla Softić

Petak, 17.05.2013.

4 vježbe za mišiće na rukama

Da biste smanjili tjelesnu težinu potreban je poseban režim ishrane i svakako, redovna vježba. Ali, najveći problem kod mnogih je masno tkivo na rukama koje se teško umanjuje. Umanjenje masnog tkiva na tom dijelu tijela se često čini nemogućim, ali uz pomoć ove četiri vježbe možda vam taj proces bude lakši.

Sklekovi
Ukoliko niste navikli da dižete veliku težinu, onda će vam na početku biti teško da radite sklekove, ali to je sve tako dok se ne naviknete. Na početku radite mali broj sklekova sa redovnim pauzama, ili radite ženske sklekove koji su lakši jer sva težina ne pada na prste od nogama, već na koljena. Kad se naviknete na redovan rad sklekova, neće biti nikakvih problema. Radite otvorene sklekove, sa rastojanjem među rukama koji je širi od ramena ili zatvorene sklekove, gdje su dlanovi bliže.

Tegovi
Na početku dižite lakše tegove, ne počinjite odmah sa velikom težinom. Nađite vježbe koje su najefikasnije za postizanje vašeg cilja. Uzmite tegove u ruke i stanite ispravljeni, dignite ruke u visinu ramena i širite ruke koliko najviše možete. Zapamtite, da vam u ovoj vježbi ruke moraju biti u pravoj liniji da ne biste istegli neki mišić.

Okretanje
Ovo su one vježbe koje naizgled izgledaju lagano, ali nakon što pokušate da ih radite vidjet ćete da nisu tako jednostavne i da su jako efikasne. Stanite ispravljeni i raširite ruke isto kao kad želite nekoga da zagrlite. Ruke naka vam budu ispravljene, a dlanovi okrenuti ka plafonu. Vrtite ruke, koliko god možete u horizontalnoj osi, tako da se dlanovi opet vrate u prvi položaj. Zatim vratite ruke u isti položaj kao na početku vježbe i ponavljajte ovo više puta. Nemojte ruke spuštati ka tijelu dok ne odradite cijelu seriju vježbe. Na početku ne forsirajte previše ruke, jer ćete najvjerovatnije dobiti upalu mišića naredni dan. Dozvolite vašem tijelu da se privikne na rutinu.

Makaze
Vježba se zove makaze, jer podsjeća na rad makaza. Stanite ravno i postavite ruke ispred vas u visini ramena. Zamislite da držite velike makaze u rukama i treba da ih otvarate i zatvarate. Proširite rastojanje među rukama, zatim ih sastavite u sredini tako da se ruke preklope, pa ih opet raširite. Naizmjenično mjenjajte ruke koje se preklapaju, tako da jednom lijeva ruka dođe iznad desne, a drugi put desna iznad lijeve. Vježbu ponovite najmanje 20 puta.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>21-godišnja Belgijanka je fitness senzacija

Savannah Prez

21-godišnja Belgijanka je fitness senzacija

Mlada Belgijanka Savannah Prez, djevojka je koja se već sa dvadeset godina mogla pohvaliti izgrađenim tijelom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 jednostavno fantastičnih izjava The Rocka

Dwayne Johnson

10 jednostavno fantastičnih izjava The Rocka

Dwayne Johnson poznat kao The Rock, jedna je od najkarizmatičnijih slavnih ličnosti. To je čovjek koji je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Dama od čelika diže svoju četverostruku težinu

Stefi Cohen

Dama od čelika diže svoju četverostruku težinu

Stefi Cohen je dama koja diže veće težine od većine muškaraca na svijetu, a pritom teži mnogostruko manje od...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>11 sportašica poznatih samo jer su jako zgodne

Najatraktivnije na terenu

11 sportašica poznatih samo jer su jako zgodne

Popularnost sportista u svijetu u brojnim slučajevima nema mnogo veze sa njihovim konkretnim atletskim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)