Pravilno izvođenje skleka

Pravilno izvođenje skleka

Sklekovi - naučite savršenu tehniku izvođenja

Piše: Adnan Ćosić

03.08.2011.

Iako sklekovi mogu biti od velike koristi u pogledu poboljšanja fizičkog stanja i mišićne izdržljivosti, čak i ljudi koji vježbaju godinama ih mogu izvoditi na pogrešan... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (7)

Osam razloga

Osam razloga

Odlični razlozi zašto bi žene trebale vježbati sa tegovima

Piše: Body.ba

16.06.2011.

Posljednjih nekoliko godina  pojavile su se studije koje ukazuju na važnost vježbanja s tegovima za žene, posebno za žene koje su starije od 40 godina. Međutim, još... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Kardio

Kardio

HIIT - Intervalni trening visokog intenziteta

Piše: Body.ba

08.06.2011.

Prilikom izvođenja kardia niskog intenziteta, kao što je na primjer brzo hodanje, na prazan želudac ova vježba djeluje direktno na sagorijevanje masti, ali samo tokom... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (6)

Pratite signale tijela

Pratite signale tijela

Simptomi pretreniranosti i fizičkog stresa

Piše: Body.ba

16.04.2011.

Ponekad vodeći zdrav stil života se previše zanesete nekim stvarima i završite sa pretreniranošću bez obzira što je tijelo davno reklo dosta! Problem je što se možete... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Rezulat sa malo vremena

Rezulat sa malo vremena

Minimalistički program vježbanja

Piše: Body.ba

11.03.2011.

Neki ljudi kroz cijeli život ostaju prirodno vitki i zdravi. Jednostavno  sijaju. Nemaju nikakvih probelma sa održavanjem željene težine iako se ne  zalažu puno po... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (4)

Six pack abs

Six pack abs

Kako postići impresivne trbušne mišiće?

Piše: Faruk Mujezinović

22.01.2011.

Koncept za postizanje impresivnih trbušnih mišića je jednostavan, ali primjena istog i nije baš. Potrebna je posvećenost, vrijeme i strpljenje, te pridržavanje osnovnog... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (59)

Pet tibetanaca

Pet tibetanaca

Pet tibetanaca – yoga vježbe za podmlađivanje

Piše: Maja Marinović

05.01.2011.

Pet tibetanaca je jedna od najpopularnijih i najosnovnijih yoga vježbi. Ovaj tradicionalni ritual yoge predstavlja odličan način za brz fizički ili duhovni trening koji... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (6)

12-to minutno trčanje

12-to minutno trčanje

Saznajte u kakvoj ste formi Cooperovim testom

Piše: Adnan Ćosić

24.11.2010.

Test je dizajniran od strane doktora Kenneth H. Cooper 1968. godine za potrebe američke vojske, a danas ga koriste mnogi treneri, doktori i individualci da odrede stepen... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (4)

Preskakanje konopca

Preskakanje konopca

Preskačite konopac, a ne vaš trening

Piše: Body.ba

01.11.2010.

Preskakanje konopca može biti jedan od efikasnijih načina za uvođenje kardio fitnessa u vaš program vježbanja. Ako želite jeftin i učinkovit trening onda je konopac kao... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (5)

U kući ili teretani

U kući ili teretani

Kružni trening

Piše: Adnan Ćosić

24.10.2010.

Kružni trening je odličan način za istovremeno poboljšanje pokretljivosti, snage i izdržljivosti. Forma kružnog treninga obično sadrži grupu od 6 do 12 vježbi koje se... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)



BlaBla

>Top 20 najatraktivnijh sportistkinja svijeta

Nevjerovatno zgodne

Top 20 najatraktivnijh sportistkinja svijeta

Za razliku od muške konkurencije gdje slava ovisi prvenstveno o uspjesima na sportskim borilištima, kod dama...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Fitness ljepotice koje najviše zarađuju

Teško je i povjerovati

Fitness ljepotice koje najviše zarađuju

Koliki novac se okreće u svijetu fitnessa najbolji su pokazatelj fitness modeli koji su maestralnim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 statistički najdominantnijih sportista ikad

Najbolji svih vremena

15 statistički najdominantnijih sportista ikad

Svaki sport je kroz svoje postojanje iznjedrio nekoliko velikih imena koja su jednostavno bila nedodirljiva...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>On je najviši fitness trener koji ruši barijere

Danny Jones

On je najviši fitness trener koji ruši barijere

Da je ljudima visokog rasta dosta teže nabaciti kilograme mišićne mase, to zaista jeste činjenica. Međutim,...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)