Nešto novo

Body pump

Piše: Body.ba

Nedelja, 21.07.2013.

Body pump

Body pump je vježba cijelog tijela, mješavina kardio vježi sa dizanjem tegova. U periodu od sat vremena, koliko traje jedan čas treninga, vi ćete opteretiti sve glavne mišićne grupe, koristeći se tegovima i šipkom. Pokreti predtsavljaju koreografiju na pjesme, koje su posebno osmišljene za sesije body pupma. Osjećate da vam se mišići zatežu dizanjem tegova, a muzika vas vodi kroz razne pokrete.

Osjećate bolove i grčeve, znoj vam teče niz čelo i osjećate se isrcpljeno, ali vas vaš instruktor tjera i motiviše da nastavite. Dobro došli na body pupm. Body pupm je program koji je osmišljen 1991 godine od strane novozelandskog bizninsmena Phillipa Millsa. Program se promovisao u fitnes klubovima njegovog oca Les Millsa, fitnes trenera i nekadanšnjeg atletirčara. Body pupm je jedan od programa koji se najviše šire po svijetu. Lako je, zabavno i predstavlja zanimljiv i učinkovit način kako da se brzo steke fizička forma.

 



Kako se odvija jedna Body pupm sesija?
Tipična grupa se sastoji od 20 do 30 ljudi i instruktora koji predvodi grupu tokom cijelog sata aktivnog vjećbanja, fokusirajući se na sve veće mišićne grupe. Postoji 45-o minutna forma vježbanja, pri čemu se preskaču one vježbe za triceps i biceps. Sesija od jednog sata se sastoji od 10 muzičkih numera uz koje idu specifične vježbe, dok sesija od 45 minuta ima 8 numera. Vježbe mogu voditi samo instruktori sa licencom Les Millsa, a njihov cilj je da pruže najbolji mogući trening koji je prijatan i motivirajući. Sve ove stavke vam obezbjeđuju najbolje moguće iskustvo.


Časovi su sastavljeni na taj način da se vrte oko tih muzičkih numera. Svaka pjesma traje oko 4-5 minuta, što zanči da svaka vježba, za svaku određenu mišićnu grupu traje isto toliko. Između pjesama postoje kratke pauze kako bi se mogli tegovi promjeniti, i kako bi se mišići mogli oporaviti. Ista lista pjesma se koristi u periodu od 13 sedmica, što znači da za svo to vrijeme ćete treninarti isti program vježbi. Ovo vam pomaže da pratite vaš napredak i pruža vam konzistentno iskustvo. Nakon 13 sedmica se pravi nova lista pjesama, koje se zatim koriste u naredna tri mjeseca.

 



Muzika i pokreti mogu varirati, ali cjelokupna struktura Body pupm sesije izgleda isto:

- Pjesma 1: Zagrijavanje - zagrijavanje je važno kako biste bili sigurni da ste u određenoj formi, kako biste izvodili vježbe za sve grupe mišića;

- Pjesma 2: Noge - cilja se najveća grupa mišića na nogama preko vježbi koje uključuju čučnjeve;

- Pjesma 3: Grudi - Ležite na strunjači, gdje dižete šipku sa tegovima u nivou grudi;

- Pjesma 4: Leđa - vraćate se u stojeći položaj i opterećujete mišiće leđa;

- Pjesma 5: Triceps - vraćate se na strunjaču i dižete šipku sa tegovima od nivao grudi no nivoa čela. Vježba može da se izvodi i dok sjedite uz pomoć jednog tega;

- Pjesma 6: Biceps - stojeći, koriste se tegovi;

- Pjesma 7: Noge - Ciljaju se mišići nogu, preko istezanja i čučnjeva;

- Pjesma 8: Ramena - koristi se šipka sa tegovima za trening čitave grupe mišića ramena;

- Pjesma 9: Trbušni mišići - izvode se trbušne vježbe;

- Pjesma 10: Istezanje - istezanje sa ciljem da se umanji rizik od povreda i bolova u mišićima.

 



Dobre strane Body pupma
Svi znamo da bilo koji tip fizičke aktivnosti je koristan za naše zdravlje. Donosimo vam glavne koristi ako izabrete Body pupm kao formu vježbanja:

1) Kardio vježbe i vježbe cijelog tijela;

2) Poboljšavanje tjelesne snage preko upotrebe tegova;

3) Poboljšava se izdržljivost i opšta kondicija zbog same vrste vježbi;

4) Pravilno se oblikuju mišići, sa fokusom na mišićne grupe;

5) Poboljšava se držanje tijela, a to se postiže balansiranim i kontroliranim izvođenjem vježbi;

6) Lako se uči, nema teških pokreta.

Body pupm je jako prijatna i zabavna forma vježbanja, gdje u visoko motivirajućoj sredini vas tjeraju da ozbiljno radite i poboljšavate formu vašeg tijela.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Nije kasno: 45-godišnjak zadivio transformacijom

Mislio da je prestar

Nije kasno: 45-godišnjak zadivio transformacijom

Prirodno razmišljanje osoba koje su ušle u petu deceniju života i koje nikada ranije nisu vježbale je da su...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Fudbal ni blizu 1. mjesta

Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Izdržljivost, snaga, eksplozivnost, brzina, pokretljivost, psihička stabilnost, ustrajnost, koordinacija i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

>Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Ne želite biti oni

Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Nakon što se ljudi izbore sa fazom borbe samih sa sobom i konačno uplate članarinu u fitness centru,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Vježbe svjetskog šampiona

Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Neki borci su prirodno obdareni razornom snagom udarca dok drugi moraju slijediti specifične trening programe...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)