Korisne vježbe

Čučnjevima do čvrste zadnjice

Piše: Body.ba

Petak, 14.03.2014.

Lijepo oblikovana zadnjica je želja svake žene na svijetu. Do takve zadnjice možete doći tako što ćete probati ove vježbe, koje su u suštini razne vrste čučnjeva. Proljeće je svakako idealno vrijeme da počnete sa vježanjem. Probajte ovaj trening koji se sastoji čak od šest vrsta čučnjeva i koji će vam jako brzo pokazati rezultate.

Za trening vam je potrebno malo prostora, slobodnog vremena, omiljena muzika i udobna, sportska odjeća. Svaku vježbu ponovite 50 puta, a cijeli set vježbi radite u tri ponavljanja. Ovaj trening je dovoljno da radite tri puta sedmično. 

Pile squats

Jump squats

Hindu squats

Sumo squats

Split squats

One leg squats

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Top 20 najatraktivnijh sportistkinja svijeta

Nevjerovatno zgodne

Top 20 najatraktivnijh sportistkinja svijeta

Za razliku od muške konkurencije gdje slava ovisi prvenstveno o uspjesima na sportskim borilištima, kod dama...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Fitness ljepotice koje najviše zarađuju

Teško je i povjerovati

Fitness ljepotice koje najviše zarađuju

Koliki novac se okreće u svijetu fitnessa najbolji su pokazatelj fitness modeli koji su maestralnim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 statistički najdominantnijih sportista ikad

Najbolji svih vremena

15 statistički najdominantnijih sportista ikad

Svaki sport je kroz svoje postojanje iznjedrio nekoliko velikih imena koja su jednostavno bila nedodirljiva...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>On je najviši fitness trener koji ruši barijere

Danny Jones

On je najviši fitness trener koji ruši barijere

Da je ljudima visokog rasta dosta teže nabaciti kilograme mišićne mase, to zaista jeste činjenica. Međutim,...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)