Korisne vježbe

Čučnjevima do čvrste zadnjice

Piše: Body.ba

Petak, 14.03.2014.

Lijepo oblikovana zadnjica je želja svake žene na svijetu. Do takve zadnjice možete doći tako što ćete probati ove vježbe, koje su u suštini razne vrste čučnjeva. Proljeće je svakako idealno vrijeme da počnete sa vježanjem. Probajte ovaj trening koji se sastoji čak od šest vrsta čučnjeva i koji će vam jako brzo pokazati rezultate.

Za trening vam je potrebno malo prostora, slobodnog vremena, omiljena muzika i udobna, sportska odjeća. Svaku vježbu ponovite 50 puta, a cijeli set vježbi radite u tri ponavljanja. Ovaj trening je dovoljno da radite tri puta sedmično. 

Pile squats

Jump squats

Hindu squats

Sumo squats

Split squats

One leg squats

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Top 10 najsnažnijih

Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Powerlifting je sport u kom se konstantno pokušavaju pomjeriti granice na tri najjveće, najjače i najteže...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Nevjerovatno visoki

Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Sami po sebi, profesionalni košarkaši imaju reputaciju jako visokih momaka, pa je tako košarkaški prosjek...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Poput mašina

Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Kao dugogodišnji nedodirljivi šampion, Wladimir Klitschko se nakon gubljenja titule najboljeg boksera svijeta...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Fitness model u policijskoj uniformi

Nochtlii Peralta Alvarez

Fitness model u policijskoj uniformi

Holanđanka meksičkog porijekla Nochtlii Peralta Alvarez, kao jako mlada je odlučila da želi da bude...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)