Trening cijelog stomaka

Pet vrsta trbušnjaka za sve mišiće stomaka

Piše: Body.ba

Četvrtak, 13.02.2014.

Trbušni mišići su objektivno najzahtjevnija mišićna grupa, ne samo zbog toga što imaju tu nesreću da se iznad njih skuplja najviše masnih naslaga ljudskog tijela, već i što su specifični po tome što ih je teško trenirati.

Bez obzira na to koju vježbu za trbušne mišiće izvodili, jednostavno nije moguće odjednom pogoditi sve dijelove stomaka. Zbog toga jedino što preostaje, ukoliko zaista želimo imati čvrst kompletan stomak je to da se baziramo kako na vježbu za gornje trbušnjake, tako i na onu za donje, srednje i bočne.

Dakle, između ostalog postoji 5 vrsta vježbi, koje su u suštini varijacije običnih trbušnjaka koje svi znamo, samo što standardni trbušnjaci pogađaju samo gornje četiri "pločice"...

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Fitness ljepotice koje najviše zarađuju

Teško je i povjerovati

Fitness ljepotice koje najviše zarađuju

Koliki novac se okreće u svijetu fitnessa najbolji su pokazatelj fitness modeli koji su maestralnim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 statistički najdominantnijih sportista ikad

Najbolji svih vremena

15 statistički najdominantnijih sportista ikad

Svaki sport je kroz svoje postojanje iznjedrio nekoliko velikih imena koja su jednostavno bila nedodirljiva...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>On je najviši fitness trener koji ruši barijere

Danny Jones

On je najviši fitness trener koji ruši barijere

Da je ljudima visokog rasta dosta teže nabaciti kilograme mišićne mase, to zaista jeste činjenica. Međutim,...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>13 stvari koje niste znali o Conoru McGregoru

Najpoznatiji borac danas

13 stvari koje niste znali o Conoru McGregoru

Slavu i popularnost koju su svojevremeno imali prvenstveno zvijezde superteške kategorije boksa, na samo sebi...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)