Razvijte snažna prsa kod kuće sa 6 vrsta sklekova

1. Obični sklekovi

Piše: Body.ba

Ponedeljak, 09.01.2017.

Svima poznata "standardna" verzija sklekova, polazi od visoke "plank poze" sa šakama fiksiranim na tlo u širini ramena. Pravilno izveden sklek podrazumijeva spuštanje sve dok prsa ne dotaknu tlo, te vraćanje u početnu poziciju.

Nakon lakšeg zagrijavanja preporučeno je izvođenje 2 serije od po 10 ponavljanja.

2 / 7
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Top 10 najboljih trbušnjaka u svijetu fudbala

Perfektni six-pack

Top 10 najboljih trbušnjaka u svijetu fudbala

Pored razvijanja fizičke snage i okretnosti, fudbaleri su ujedno i javne ličnosti koje pored svog primarnog...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Top 10 najsnažnijih

Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Powerlifting je sport u kom se konstantno pokušavaju pomjeriti granice na tri najjveće, najjače i najteže...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Nevjerovatno visoki

Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Sami po sebi, profesionalni košarkaši imaju reputaciju jako visokih momaka, pa je tako košarkaški prosjek...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Poput mašina

Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Kao dugogodišnji nedodirljivi šampion, Wladimir Klitschko se nakon gubljenja titule najboljeg boksera svijeta...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)