Savršeno tijelo uz samo šest minuta vježbanja - Body.ba

Ubrzajte proces mršanja

Savršeno tijelo uz samo šest minuta vježbanja

Piše: Anita Džanko

Petak, 04.06.2010.

Savršeno tijelo uz samo šest minuta vježbanja

Koliko puta ste razmišljali o učlanjivanju u fitness centar, ali vas sputava nedostatak vremena? Radite prekovremeno, u smjenama i ne možete uskladiti svoj raspored na poslu sa terminima treninga za koje biste izdvojili novac... Na pomolu je rješenje o kojem maštate! Samo šest minuta vježbanja sedmično vaše tijelo će učiniti baš onakvim kako ste oduvijek sanjali! Kontinuirano vježbanje uz minimalno trošenje vremena dovoljno je za savršenu liniju.

Kratkotrajni, ali intenzivni treninzi dobri su za vitku liniju, ali i za zdravlje. Bez pretjeranog opterećenja, možete postići savršene rezultate! Vježbanje u intervalima dobro je za zdravlje, starijim osobama pomaže u postizanju željene kondicije bez opterećenja srca, a dobro je i za odvikavanje od pušenja. Za idealnu liniju ne morate posjećivati fitness centre. Trenirati možete na kauču dok gledate omiljeni film, dok pospremate stan ili za vrijeme pauze na poslu.

Preporuke u nekim ranijim naučnim literaturama govore da jedino intenzivnim vježbanjem od nekoliko sati možemo pistići željene rezultate, kao što je vožnja bicikla na duge staze ili šest sati plivanja. Ali novija istraživanja bacila su ove tvrdnje u stranu. Martin Gibala i njegove kolege sa Odjela za kineziologiju na Univerzitetu McMaster (Ontario, Kanada) formirali su dvije grupe studenata. Prva grupa vozila je nepokretni bicikl između 90 i 20 minuta. Druga grupa studenata vozila je bicikl u intervalima od 20 do 30 sekundi, sa nbrzinom podešenom na najviši nivo, inače nepodnošljiv vozačima. Nakon nekoliko minuta predaha, ponavljali su proces šest puta. Studenti obje grupe imali su treninge tri puta sedmično. Nakon dvije sedmice, obje grupe pokazale su skoro iste rezultate, iako je prva grupa studenata u konačnici vježbala nekoliko sati sedmično, a druga samo šest do devet minuta. Šest minuta sedmično, uključujući i vrijeme potrošeno za zagrijavanje, odmaranje mišića između ciklusa vježbanja i na kraju hlađenje, pokazalo se boljom opcijom od nekolio sati mukotrpnog vježbanja u kontinuitetu. Vježbanje u intervalima nije dobro samo za mišiće i vitku liniju, nego i za zdravlje kardiovaskularnog sistema.

Bravo za Martina Gibala! Vježbanje u intervalima se čini zanimljivo!

Znači li to da je najbolje rješenje da vozim moj sobni bicikl
3 puta sedmično,
20 do 30 sekundi podešeno na najviši nivo sa 6 ponavljanja?
LP

- SunShine

Četvrtak, 26.05.2011. 12:00,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Loptu je teško i vidjeti: 10 najjačih šuteva ikada

Topovski pucnji

Loptu je teško i vidjeti: 10 najjačih šuteva ikada

Šutevi toliko snažni da se let lopte na snimku praktično i ne može vidjeti, i koji tek na usporenom snimku...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Top 15 statistički najbržih fudbalera svijeta

Poredak prema brzini

Top 15 statistički najbržih fudbalera svijeta

Jedna od vječnih polemika vezanih za najvažniju sporednu stvar na svijetu o kojoj navijači raspravljaju,...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Čudo od čovjeka: 9 rekorda koje još drži Bruce Lee

Još nikada oboreni

Čudo od čovjeka: 9 rekorda koje još drži Bruce Lee

Pionir borilačkih vještina rođen 1940. godine u San Franciscu, koji je tokom svog kratkog životnog vijeka...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ljepša strana fudbala: 30 najzgodnijih dama igrača

Najzgodnije pratilje

Ljepša strana fudbala: 30 najzgodnijih dama igrača

Dok su transferi fudbalera iz klubova u klubove teme koje u periodima prelaznih rokova osvajaju čak i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)