Ubrzajte proces mršanja

Savršeno tijelo uz samo šest minuta vježbanja

Piše: Anita Džanko

Petak, 04.06.2010.

Koliko puta ste razmišljali o učlanjivanju u fitness centar, ali vas sputava nedostatak vremena? Radite prekovremeno, u smjenama i ne možete uskladiti svoj raspored na poslu sa terminima treninga za koje biste izdvojili novac... Na pomolu je rješenje o kojem maštate! Samo šest minuta vježbanja sedmično vaše tijelo će učiniti baš onakvim kako ste oduvijek sanjali! Kontinuirano vježbanje uz minimalno trošenje vremena dovoljno je za savršenu liniju.

Kratkotrajni, ali intenzivni treninzi dobri su za vitku liniju, ali i za zdravlje. Bez pretjeranog opterećenja, možete postići savršene rezultate! Vježbanje u intervalima dobro je za zdravlje, starijim osobama pomaže u postizanju željene kondicije bez opterećenja srca, a dobro je i za odvikavanje od pušenja. Za idealnu liniju ne morate posjećivati fitness centre. Trenirati možete na kauču dok gledate omiljeni film, dok pospremate stan ili za vrijeme pauze na poslu.

Preporuke u nekim ranijim naučnim literaturama govore da jedino intenzivnim vježbanjem od nekoliko sati možemo pistići željene rezultate, kao što je vožnja bicikla na duge staze ili šest sati plivanja. Ali novija istraživanja bacila su ove tvrdnje u stranu. Martin Gibala i njegove kolege sa Odjela za kineziologiju na Univerzitetu McMaster (Ontario, Kanada) formirali su dvije grupe studenata. Prva grupa vozila je nepokretni bicikl između 90 i 20 minuta. Druga grupa studenata vozila je bicikl u intervalima od 20 do 30 sekundi, sa nbrzinom podešenom na najviši nivo, inače nepodnošljiv vozačima. Nakon nekoliko minuta predaha, ponavljali su proces šest puta. Studenti obje grupe imali su treninge tri puta sedmično. Nakon dvije sedmice, obje grupe pokazale su skoro iste rezultate, iako je prva grupa studenata u konačnici vježbala nekoliko sati sedmično, a druga samo šest do devet minuta. Šest minuta sedmično, uključujući i vrijeme potrošeno za zagrijavanje, odmaranje mišića između ciklusa vježbanja i na kraju hlađenje, pokazalo se boljom opcijom od nekolio sati mukotrpnog vježbanja u kontinuitetu. Vježbanje u intervalima nije dobro samo za mišiće i vitku liniju, nego i za zdravlje kardiovaskularnog sistema.

Bravo za Martina Gibala! Vježbanje u intervalima se čini zanimljivo!

Znači li to da je najbolje rješenje da vozim moj sobni bicikl
3 puta sedmično,
20 do 30 sekundi podešeno na najviši nivo sa 6 ponavljanja?
LP

- SunShine

Četvrtak, 26.05.2011. 12:00,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Top 10 najsnažnijih

Najjači od najjačih: Deset kraljeva powerliftinga

Powerlifting je sport u kom se konstantno pokušavaju pomjeriti granice na tri najjveće, najjače i najteže...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Nevjerovatno visoki

Na granici poremećaja: Oni su najviši NBA igrači

Sami po sebi, profesionalni košarkaši imaju reputaciju jako visokih momaka, pa je tako košarkaški prosjek...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Poput mašina

Sportisti koji su u 2017. ušli spremniji nego ikad

Kao dugogodišnji nedodirljivi šampion, Wladimir Klitschko se nakon gubljenja titule najboljeg boksera svijeta...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Fitness model u policijskoj uniformi

Nochtlii Peralta Alvarez

Fitness model u policijskoj uniformi

Holanđanka meksičkog porijekla Nochtlii Peralta Alvarez, kao jako mlada je odlučila da želi da bude...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)