Korisni savjeti

Šta piti prije i poslije treninga?

Piše: Ajla Softić

Subota, 01.06.2013.

Kako se bliže ljetni odmori, tako raste naša potreba za odlaskom u teretanu, kako bi uradili nešto korisno za naše tijelo i naš izgled. Dok vježbamo, znamo da je jako važna hrana koju unosimo i pića koja pijemo, kako prije vježbanja tako i poslije njega. Postoje napitci koje mogu uveliko da vam pomognu i da vam daju potrebnu energiju za vježbanje, ali postoje i oni koji mogu da vam otežaju.


Mnogima se čini da dehidriraju u teretani, tokom vježbanja i jako je bitno da znamo simptome dehidracije, ako dođe do toga. Najčešće, to je kihanje tokom vježbanja, umanjena fizička i psihička sposobnost, grčevi i isrpljenost.

Šta da pijete?

Kafa
Iznenađeni ste? Unošenjem male doze kofeina u naš organizam, povećava se naša fizička izdržljivost i ublažava se bol mišića tokom treninga. Jedna istraživanja su pokazala da ljudi koji popije dvije šoljice kafe prije treninga, mogu duže vremena da vježbaju. Kako to funkcioniše? Kafa ima sposobnost da blokira bol u mišićima na pola sata, zato popijte jednu kraću kafu prije treninga.

Stručnjaci preporučuju unos do 2,3 miligrama kofeina, sat vremena prije vježbanja. Ukoliko se ovoga pridržavate, sigurno nećete dehidrirati.

Sok od višanja


Kiselkasti sok od višanja je bogat antioksidansima koji ublažavaju upalu mišića i umanjuje otoke poslije treninga. Jedno istraživanje sprovedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je, da se mišići trkača koji redovno konzumiraju sok od višanja, brže oporavljaju.

Čokoladno mlijeko


Čokoladno mlijeko ima odgovarajući balans proteina i ugljiko-hidrata koji regenrišu mišiće. Jedna istraživanja su pokazala da mlijeko potiče sintezu mišića. Pored toga, natrijum i šećer povećavaju nivo insulina koji u tijelu zadržavaju vodu, i vraćaju energiju.

Pivo


Istraživanja sprovedena u Španiji pokazala su da pivo, brže nego bilo koji drugi napitak rehidrira organizam poslije vježbanja. Isto kao i čokoladno mlijeko, pivo ima onaj savršen balans proteina i uhljiko-hidrata koji pomažu tijelu da poveća snagu.

Šta ne smijete piti?


Energetska pića. Oni u sebi sadrže ogromnu količinu šećera i kofeina koji vam možda i mogu pomoći da povratite snagu, ali će vam istovremeno uništiti snagu za vježbanje.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Fudbal ni blizu 1. mjesta

Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Izdržljivost, snaga, eksplozivnost, brzina, pokretljivost, psihička stabilnost, ustrajnost, koordinacija i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

>Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Ne želite biti oni

Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Nakon što se ljudi izbore sa fazom borbe samih sa sobom i konačno uplate članarinu u fitness centru,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Vježbe svjetskog šampiona

Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Neki borci su prirodno obdareni razornom snagom udarca dok drugi moraju slijediti specifične trening programe...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Najpopularniji Bosanac u nastavku Fast & Furiousa?

Erko Jun

Najpopularniji Bosanac u nastavku Fast & Furiousa?

Ermin Junuzović širom svijeta poznat kao Erko Jun, najpopularniji je Bosanac na društvenim mrežama i...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)