Šta piti prije i poslije treninga? - Body.ba

Korisni savjeti

Šta piti prije i poslije treninga?

Piše: Ajla Softić

Subota, 01.06.2013.

Kako se bliže ljetni odmori, tako raste naša potreba za odlaskom u teretanu, kako bi uradili nešto korisno za naše tijelo i naš izgled. Dok vježbamo, znamo da je jako važna hrana koju unosimo i pića koja pijemo, kako prije vježbanja tako i poslije njega. Postoje napitci koje mogu uveliko da vam pomognu i da vam daju potrebnu energiju za vježbanje, ali postoje i oni koji mogu da vam otežaju.


Mnogima se čini da dehidriraju u teretani, tokom vježbanja i jako je bitno da znamo simptome dehidracije, ako dođe do toga. Najčešće, to je kihanje tokom vježbanja, umanjena fizička i psihička sposobnost, grčevi i isrpljenost.

Šta da pijete?

Kafa
Iznenađeni ste? Unošenjem male doze kofeina u naš organizam, povećava se naša fizička izdržljivost i ublažava se bol mišića tokom treninga. Jedna istraživanja su pokazala da ljudi koji popije dvije šoljice kafe prije treninga, mogu duže vremena da vježbaju. Kako to funkcioniše? Kafa ima sposobnost da blokira bol u mišićima na pola sata, zato popijte jednu kraću kafu prije treninga.

Stručnjaci preporučuju unos do 2,3 miligrama kofeina, sat vremena prije vježbanja. Ukoliko se ovoga pridržavate, sigurno nećete dehidrirati.

Sok od višanja


Kiselkasti sok od višanja je bogat antioksidansima koji ublažavaju upalu mišića i umanjuje otoke poslije treninga. Jedno istraživanje sprovedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je, da se mišići trkača koji redovno konzumiraju sok od višanja, brže oporavljaju.

Čokoladno mlijeko


Čokoladno mlijeko ima odgovarajući balans proteina i ugljiko-hidrata koji regenrišu mišiće. Jedna istraživanja su pokazala da mlijeko potiče sintezu mišića. Pored toga, natrijum i šećer povećavaju nivo insulina koji u tijelu zadržavaju vodu, i vraćaju energiju.

Pivo


Istraživanja sprovedena u Španiji pokazala su da pivo, brže nego bilo koji drugi napitak rehidrira organizam poslije vježbanja. Isto kao i čokoladno mlijeko, pivo ima onaj savršen balans proteina i uhljiko-hidrata koji pomažu tijelu da poveća snagu.

Šta ne smijete piti?


Energetska pića. Oni u sebi sadrže ogromnu količinu šećera i kofeina koji vam možda i mogu pomoći da povratite snagu, ali će vam istovremeno uništiti snagu za vježbanje.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Neprobojni zidovi: 20 najboljih defanzivaca ikada

Dvadeset najboljih

Neprobojni zidovi: 20 najboljih defanzivaca ikada

Da bi jedan igrač bio defanzivac vrhunske klase, on mora istovremeno posjedovati i ogromnu fizičku, ali i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Rastom niski najbolji sportisti svih vremena

Niski fenomeni

Rastom niski najbolji sportisti svih vremena

Visok rast u većini sportova znači i dodatnu prednost za sportiste, međutim ono što je posebno interesantno...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ljudi planine: Najveći ljudi današnjice

Divovi današnjeg vremena

Ljudi planine: Najveći ljudi današnjice

Nestvarno veliki ljudi koji izgledaju poput mitskih divova, bez obzira na sportove kojima se bave u svijetu...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Divovi u oktogonu: Najveći MMA borci ikada viđeni

Fizički najveći borci

Divovi u oktogonu: Najveći MMA borci ikada viđeni

MMA borbe proteklih godina su zahvaljujući atraktivnosti preuzele primat od boksa koji je decenijama bio...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)