Snaga i mišićna masa

Strongman vježbe koje dramatično povećavaju masu

Piše: Body.ba

Srijeda, 01.02.2017.

Divovi od 180 kilograma koji vuku avione i vozove, koji trče s teretima koje običan čovjek ne može ni zamisliti da podigne, fizički su najjači ljudi na Planeti i okupljeni su pod okriljem Strongman takmičenja. Dok svaki od njih ima nevjerovatne genetske predispozicije za takvu snagu i takav izgled, više od pola svog procesa razvoja i ovi ljudi, kao i svi ostali, razvili su kroz predano treniranje svojim krajnjim mogućnostima.

Gledajući njih i njihova takmičenja, postaje jasno da su oni ti koji pomiču granice u držanju tereta, trčanju pod teretom, te podizanju ili bacanju ogromnih tereta. Upravo te sposobnosti, strongmani razvijaju kroz nekoliko osnovnih vježbi, a koje bi i svi ostali (bodybuilderi, fitness modeli i svi drugi) trebali usvojiti i tako drastično ubrzati svoj proces povećanja snage i dobijanja mišićne mase.

1 / 4
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Nije kasno: 45-godišnjak zadivio transformacijom

Mislio da je prestar

Nije kasno: 45-godišnjak zadivio transformacijom

Prirodno razmišljanje osoba koje su ušle u petu deceniju života i koje nikada ranije nisu vježbale je da su...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Fudbal ni blizu 1. mjesta

Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Izdržljivost, snaga, eksplozivnost, brzina, pokretljivost, psihička stabilnost, ustrajnost, koordinacija i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

>Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Ne želite biti oni

Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Nakon što se ljudi izbore sa fazom borbe samih sa sobom i konačno uplate članarinu u fitness centru,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Vježbe svjetskog šampiona

Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Neki borci su prirodno obdareni razornom snagom udarca dok drugi moraju slijediti specifične trening programe...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)