Savjeti za žene

Top 5 savjeta za treniranje svakog dijela tijela

Piše: Body.ba

Nedelja, 14.10.2012.

Postoji mnogo vježbi za svaki dio tijela da je dosta teško odgonetnuti koja od njih će ponuditi najbolje rezultate. Felicia Romero, profesionalni trener i predstavnica IFBB-a, odabrala je najbolje vježbe koje će vam pomoći da postanete jače, zdravije i vitkije.

„Pregibi su jedne od najpopularnijih vježbi za ruke koje postoje, a također žene ih najmanje koriste. Radite biceps pregibe sa odgovarajućom težinom, a zatim, odmah pređite na ekstenzije za tricepse, s položajem laktova blizu glave. Uradite tri seta po 15 ponavljanja.“

2. Leđa

„Jedna od najčešćih vježbi za leđa je lateralno povlačenje težine uskim zahvatom, ali se vrlo često pogrešno izvodi ova vježba. Korištenje zahvata odozdo, polako povlačite šipku dolje prema prsima, s čim ćete zadržati leđa i tijelo ravnim kroz svako ponavljanje vježbe.“

3.Noge

„Probajte plié čučnjeve. Noge odmaknite jednu od druge s prstima usmjerenim prema naprijed. Spustite se u čučanj dok vam bedra nisu bar paralelna s podom, i onda kako se podižete stegnite mišiće gluteusa, te vanjski i unutarnji dio bedara. Da biste ih učvrstili, stavite težinu između nogu. Ponovite tri seta od 20 ponavljanja.“

4. Trbušni mišići

„Kad se radi o jezgri, radite krug od tri vježbe, Vježba 1: Trbušnjaci s loptom: držite Bosu loptu kako radite trbušnjake 25 puta. Vježba 2: Podizanje obješenih nogu (15 ponavljanja). Vježba 3:Vožnja bicikla. Izvedite ovaj krug vježbi tri puta, s odmorom samo između krugova.“

5. Ramena

„Lijepa ramena vam daju dojam bolje toniranih mišića. Ja preferiram jednoručno lateralno povlačenje kabla. Počnite s laganim težinama i stanite uz spravu s desne strane, kako povlačite kabal s lijevom rukom. Dobra forma je ključna. Pazite da su vam ruke uvijek ravne – podignite kabal prema lijevo u visini ramena.“

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Nije kasno: 45-godišnjak zadivio transformacijom

Mislio da je prestar

Nije kasno: 45-godišnjak zadivio transformacijom

Prirodno razmišljanje osoba koje su ušle u petu deceniju života i koje nikada ranije nisu vježbale je da su...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Fudbal ni blizu 1. mjesta

Naučnici otkrili koji sport je najteži na svijetu

Izdržljivost, snaga, eksplozivnost, brzina, pokretljivost, psihička stabilnost, ustrajnost, koordinacija i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

>Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Ne želite biti oni

Pet najomrženijih osoba u fitness centrima

Nakon što se ljudi izbore sa fazom borbe samih sa sobom i konačno uplate članarinu u fitness centru,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Vježbe svjetskog šampiona

Anthony Joshua i njegovih top 10 vježbi

Neki borci su prirodno obdareni razornom snagom udarca dok drugi moraju slijediti specifične trening programe...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)