Vježbe za zategnute noge - Body.ba

Mala pomoć

Vježbe za zategnute noge

Piše: Ajla Softić

Četvrtak, 30.05.2013.

Većina ima pogrešno mišljenje i smatra da za zategnute noge treba mukotrpan rad, stotinu urađenih čučnjeva, sklekova. Nije to tako strašno, potrebna je dobra volja i pravilne vježbe, i do ljeta možete biti spremne.

Naredne vježbe pokušajte raditi bar dva puta sedmično. Radite ih u serijama, jednu za drugom, po 15 puta za svaku nogu. Ukoliko želite veći otpor, onda nabavite zglobne tegove.

1. Dizanje nogu u jednu stranu
Lezite na lijevu stranu, glavu naslonite na lijevu ruku, a desnom se pridržavajte za pod. Noge držite ispravljeno, a stopala istegnuta tako da vrhovima prstiju upirete prema glavi. Bez promjene položaja nekog drugog dijela tijela, podignite desnu nogu, zadržite je u vazduhu nekoliko sekundi, zatim je spustite. Bitno je da sve vrijeme mišići budu zategnuti. Ova vježba djeluje na mišiće kukova i unutrašnju stranu butina.


2. Školjka
Lezite na lijevu stranu, savijte noge u koljenima pod uglom od 45 stepeni. Stopala držite spojena i počnite dizati desnu nogu koliko možete visočije. Bitno je da ne odvajate stopala, i da vam mišići budu stalno zategnuti. Držite desnu nogu par sekundi u vazduhu, zatim je vratite u prvobitan položaj. Ova vježba djeluje na mišiće zadnjice, kukova i zadnji dio butina.

 

3. Most
Lezite na leđa, savijte noge u koljena, a stopala postavite ravno na pod u širini ramena. Počnite se dizati, tako da vam kukovi i stomak budu u istoj ravni. Zadržite se u tom položaju nekoliko sekundi, a zatim spustite zadnjicu opet na pod. Važno je vratiti se u prvobitan položaj. Ova vježba djeluje na mišiće zadnjice, kukova, donjeg dijela leđa i zadnjeg dijela butina.


4. Koso trčanje u mjestu
Vježbu započinjete u takvom položaju kao da želite sklekove da radite. Tijelo mora biti ravno od glave do pete, a svi mišići zategnuti. Potrudite se da vam mišići stomaka budu zategnuti i da leđa držite ispravljeno. Desno koljeno podignite prema lijevom ramenu, a zatim vratite nogu u prvobitan položaj. Onda, to isto uradite samo sa lijevom nogom. Ova vježba djeluje na grudi, zadnji dio butina, kukove, donji dio leđa, stomačne mišiće, ramena i gornji dio leđa.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Šest najzgodnijih bokserki na svijetu

Ljepotice i zvijeri u jed

Šest najzgodnijih bokserki na svijetu

Ne treba vas prevariti ljepota ovih dama. One izgledaju lijepo i nježno, ali u slučaju nesuglasica mogle bi...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Sedam lekcija naučenih nakon mršanja od čak 71 kg

Nakon impresivnog poduhva

Sedam lekcija naučenih nakon mršanja od čak 71 kg

Čovjek koji za sebe ima običaj reći da je nosio odjeću 4XL broja i patio se sa cijelim nizom zdravstvenih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Quadzilla: Biciklista sa nestvarno velikim nogama

Najrazvijeniji kvadriceps

Quadzilla: Biciklista sa nestvarno velikim nogama

Njemački biciklista Robert Forstemann nije bodybuilder, ali je čovjek koji samom svojom pojavom ima...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>On je ludo hrabar: Tri činjenice o Jackie Chanu

Više od glumca

On je ludo hrabar: Tri činjenice o Jackie Chanu

Hrabrost je velika vrlina koja odlikuje rijetke i obično pravi razliku između pravih muškaraca i onih koji to...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)