Korisni savjeti

9 namirnica za sjajniju kosu

Piše: Ajla Softić

Petak, 14.06.2013.

Umjesto da trošite velike količine novca na frizerske usluge, kako bi imali njegovanu kosu, salon zamijenite kuhinjom. Ako ste često na dijetama, to može loše utjecati na kosu. Najbolje je da se hranite raznoliko i zdravo. Ako čitav život imate tanku kosu, hrana vam neće pomoći da ona postane gušća, ali vam može pomoći da ojačate dlaku.

Svakog mjeseca kosa izraste za jedan do tri milimetra, a temelj za poticanje rasta kose i noktiju se nalazi u namirnicama koje unosite. Ako se zdravo hranimo, bit ćemo zdraviji, što će nam ojačati funkcije tijela, a s tim se i jača korijen kose.

Losos
Losos je pun omega 3 masnim kiselinama koje su osnov za zdravu ishranu, i izvor je proteina, željeza i vitamina B12.

Povrće
Tamno zeleno povrće je puno vitamina A i C, željeza i kalcijuma, a to znači da su špinat, brokula i blitva savršen izvor zdrave hrane za kosu.

Grah
Grah je odličan izbor jer je pun proteina koje potiču rast kose.


Mrkva
Mrkva je puna vitamina A koji je jako bitan za vid, ali i za zdravlje tjemena glave.

Bademi
Orašasti plodovi, počevši od oraha, kikirikija, su odlični za sjaj kose. Izvor su selena, minerala koji je jako bitan za zdravlje tjemena glave. Sadrže i omega 3 masne kiseline i cink, koji bitan za jačinu dlake.

Plieće meso
Pileće meso je odličan izbor, ako želite poboljšati kvalitet kose. Ova vrsta mesa je bogata proteinima, koji su važni za očuvanje prirodne boje kose i čvrstinu dlake.


Jaja
Jaja su dobra za kosu u svakom pogledu. Puna su vitamina B12 i biotina, poznatijeg kao vitamin H.

Žitarice
Čitave žitarice odgovaraju vašoj kosi jer obezbjeđuju dovoljno cinka i vitamina B.

Mlijeko
Mliječni proizvodi, ali oni sa manjim procentom masnoće, su odličan izvor kalcijuma koji je bitan za rast kose.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Osnovne vježbe za povećanje mišićne mase

Nezaobilazni pokreti

Osnovne vježbe za povećanje mišićne mase

Nakon što se ispoštuje temeljna teza da za povećanje mišićne mase treba na pravi način urediti kvalitet...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pravi test: 9 stvari koji mogu samo najspremniji

Koliko ste vi spremni?

Pravi test: 9 stvari koji mogu samo najspremniji

Ako smatrate da ste dovoljno jaki i spremni, trebali bi bez većih problema proći ovaj test. Ukoliko pak...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Dani fitnesa u BINGO City Centru

Budite bolja verzija sebe

Dani fitnesa u BINGO City Centru

U BINGO City Centeru u toku je aktivacija „Dani fitnesa“ koja traje do 21. aprila i koja svim zainteresovanim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)