Korisni savjeti

Kako do čvrstih i lijepih noktiju?

Piše: Ajla Softić

Četvrtak, 06.06.2013.

Umjesto noktiju, grickajte bademe, jedite blitvu, gljive, žitarice, meso i ribu. I već nakon par sedmica ćete primjetiti da su vam nokti čvršći, ljepši i sjajniji. Niske temperature, različite štetočine i loša ishrana, kao i nedovoljan unos vode u organizam oštećuju nokte. Iako služe kao ukras, njihova glavna namjena je da štite vrhove prstiju od raznih povreda.

Faktor koji ubrzava rast noktiju
U prosjeku, nokti rastu 2 do 3 milimetra mjesečno. Nokti na rukama brže rastu od noktiju na nogama. Najbrže rastu nokti na srednjem prstu, i brže rastu tokom ljeta i u periodu trudnoće. Iznenađujuće, ali istinito da nokti brže rastu kod ljudi koji ih grickaju.

 


Hrana za nokte
Da bi nokti bili zdravi, bitno je da se unosi adekvatna količina proteina koji se nalaze u mesu. Vitamin B se unosi preko badema i blitve, i na taj se način jačaju nokti. Cink koji se nalazi u žitaricama i mesu je važan za rast tkiva, a omega 3 masne kiseline koje se nalaze u tuni i lososu, poboljšavaju cirkulaciju, te na taj način svi potrebni sastojci stignu i do noktiju.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Šta jesti za snagu i rast: Top 10 preporuka

Odabrane namirnice

Šta jesti za snagu i rast: Top 10 preporuka

Proces razvoja snage i rasta mišića prvenstveno ovisi o kvaliteti i količini hrane kojom organizam raspolaže,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Stvari koje treba znati prije polaska u teretanu

Prije ulaska u bb svijet

Stvari koje treba znati prije polaska u teretanu

Kada se bilo kojoj fantastično razvijenoj osobi postavi retoričko pitanje šta bi mijenjala kada bi mogla...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>"Piramida" sistem treninga za rast mišića

Za ubrzanje napretka

"Piramida" sistem treninga za rast mišića

Možda niste čuli za piramida sistem treninga, ali ukoliko već duže vrijeme vježbate, ogromne su šanse da ste...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)