Kako do čvrstih i lijepih noktiju? - Body.ba

Korisni savjeti

Kako do čvrstih i lijepih noktiju?

Piše: Ajla Softić

Četvrtak, 06.06.2013.

Umjesto noktiju, grickajte bademe, jedite blitvu, gljive, žitarice, meso i ribu. I već nakon par sedmica ćete primjetiti da su vam nokti čvršći, ljepši i sjajniji. Niske temperature, različite štetočine i loša ishrana, kao i nedovoljan unos vode u organizam oštećuju nokte. Iako služe kao ukras, njihova glavna namjena je da štite vrhove prstiju od raznih povreda.

Faktor koji ubrzava rast noktiju
U prosjeku, nokti rastu 2 do 3 milimetra mjesečno. Nokti na rukama brže rastu od noktiju na nogama. Najbrže rastu nokti na srednjem prstu, i brže rastu tokom ljeta i u periodu trudnoće. Iznenađujuće, ali istinito da nokti brže rastu kod ljudi koji ih grickaju.

 


Hrana za nokte
Da bi nokti bili zdravi, bitno je da se unosi adekvatna količina proteina koji se nalaze u mesu. Vitamin B se unosi preko badema i blitve, i na taj se način jačaju nokti. Cink koji se nalazi u žitaricama i mesu je važan za rast tkiva, a omega 3 masne kiseline koje se nalaze u tuni i lososu, poboljšavaju cirkulaciju, te na taj način svi potrebni sastojci stignu i do noktiju.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Kada su ih otpisali zablistali su kao nikada prije

Comeback kraljevi

Kada su ih otpisali zablistali su kao nikada prije

Lavove kakvi su oni, nikada ne treba otpisati. To su na teži način naučili svi kritičari koji su pomislili da...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Super šejk nakon treninga : trešnja - vanilija

Vratite snagu

Super šejk nakon treninga : trešnja - vanilija

Probajte ga, i tražit ćete još !Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>25 minuta treninga sa fitnes loptom

Testirajte ravnotežu

25 minuta treninga sa fitnes loptom

Znate za veliku sjajnu loptu koju ste sigurno viđali u teretani. To je Švicarska lopta, ali također možete...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)