Njega za muškarce

30 stvari koje trebate uraditi danas

Piše: Body.ba

Srijeda, 16.01.2013.

Većina muškaraca su neupućeni ili neobrazovani kad je u pitanju njega o sebi. Zašto je toliko važna? Jer kako se brinete o sebi, stvara se platforma, temelj od kojeg nastojite utjecati na vaš svijet.

Slijedi lista s 30 mogućih načina kojima možete početi već danas da brinete o sebi.

  • Duhovna praktikovanja: pjevanje, molitva, nesebične usluge, tehnika disanja,e religijski običaji... napunite baterije i spojite se sa samim sobom, što je jedinstvo i izvor svega. Unutarnji mir i ispunjenje vam dozvoljavaju da uspostavite harmoniju sa svojim svijetom.
  • Redovna meditacija i joga. Ovo može donijeti dubok i kvalitetan odmor cijelom sistemu, što vas može činiti mlađim. Ako prakticirate redovno dvaput dnevno, učinci se vremenom mogu nakupiti. S ovim se može reći da je obrnut proces starenja.
  • Najjeftiniji i najučinkovitiji otklanjivač stresa je kupka koja donosi toliko toga dobrog. Probajte.
  • Provedite vrijeme u grupama podrške. Kakva god vrsta da vama odgovara, važno je da je njena namjera liječenje, buđenje misli i podrška.
  • Tražite pomoć od terapista, mentora, prijatelja, starijeg nekog, brata.. Traženje pomoći je zrela stvar. Zašto da patite sami?
  • Budit spremni za preuzimanje odgovornosti u životu, razmislite o rezultatima izbora koje ste učinili i držite se toga što ste stvorili.
  • Pronađite unutarnje talente i izbacite ih van. Vježbajte ih, u veselju. Osjetite kreativne sokove kako teku tijelom...
  • Živite u skladu sa svojom misijom, i služite drugima. Ništa nije ljepše od toga. Svemir vas podržava u svim područjima.
  • Recite NE izborima, navikama, ljudima koji vam ne koriste, koji ne čine zdravo i sretno okruženje. Naredni dan ćete znati posljedice koje vam tijelo prenosi.
  • Svjesno odlučite šta su vam poroci i ograničite se kod njihove upotrebe.
  • Ishrana: obratite pažnju šta vam tijelo kaže nakon što nešto pojedete. Napunite se (ne više od ¾) s dobrom hranom i uočite učinke. Probajte nutritivne suplemente, posebno B kompleks.
  • Dobra probava je ključna za dobro zdravlje. Zdrava hrana, cijele žitarice, vlakna, probavni enzimi su stvari koje biste trebali redovno uzimati.
  • Trudite se! Priđite emocionalnim, mentalnim, fizičkim, društvenim i duhovnim potrebama. U kojim područjima ne rastete? Šta novo možete isprobati? Uvidite šta pomaže za zdrav život u svakom od područja.
  • Fizička aktivnost može biti značajna u prevenciji bolesti, te čišćenju nepotrebnih emocija. Probajte masaže, shiatsu, watsu...
  • Ne nosite sa sobom emocionalni teret. Ako imate problem s nekim, riješite to, raščistite, pustite, s njima ili bez njih, čim prije je moguće. Nije dobro odlaziti spavati kad ste ljuti. Mnogi navode da je bijes povezan s rakom i drugim bolestima. Naučite više o tome, vidjet ćete kako možete mnoge stvari spriječiti.
  • Napravite balans kod potrošnje vremena. Da li dovoljno vježbate? Imate li vrijeme za igru? Dozvoljavate li sebi povremeno da budete lijeni? Šta se treba desiti a nije? Gotovo 85% Amerikanaca treba više odmora nego što sebi priušti.
  • Probajte saunu.
  • Dnevna rutina: tijelo najbolje funkcioniše kad ima redovan raspored spavanja. „Ranije u krevet, ranije iz kreveta, čini čovjeka zdravim, bogatim i mudrim.“
  • Nađite način da vodite ljubav u svemu, ne samo seksualno. Usmjerite seksualnu energiju u sva područja života. Izrazite se slobodno, bez isprike.
  • Istražite nove stvari, mjesta. Pomjeranje granica iznad odgovarajuće zone može bi uzbudljivo.
  • Uložite u veze. Kontaktirajte prijatelje putem telefona (mail nije isto kao glas). Šta je ostalo neizrečeno prema onima koje volite? (možete sutra umrijeti)
  • Uzmite odmor kad možete da ostanete duže u krevetu. Odmorite s partnerom. Gledajte film iz kreveta, do kasno čitajte roman.
  • Specijalne aktivnosti da probudite dijete u sebi: sport, ples, muzika, bicikl, plivanje, određeni filmovi, crtani, bilo šta može biti dobro. Pričajte s djecom u blizini, izmišljajte riječi i na smiješa način ih pričajte. Jedite njihovu omiljenu hranu kad ste s njima.
  • Vođenje dnevnika:odličan način za „čišćenje podloge“, koje vas čini svježim i otvorenim za bilo šta novo što dolazi. Probajte da pišete ujutro ili navečer prije spavanja.
  • Otkrijte priče, metafore koje vam pomažu da otkrijete smisao svijeta. Mitske priče, priče o životinjama, čak i o astrologiji. Kad imate okvir pripovijesti i simbola u svijetu, imate odličan lijek.
  • Vrijeme za odmor: prostrano? Korisno? Donosi odmor? Ako vam nije pomlađujuće, onda to nije odmor. Neki mogu biti loši, neki dobri, neki oboje.
  • Neka vam bude jasno ko ste i gdje ste. Prihvatite sebe bezuslovno, trenutak po trenutak.
  • Čitajte iz zabave. Iskoristite vrijeme za hobije. Neka budu važni isto kao druge stvari.
  • Ljubimci: uočeni su pozitivni psihološki učinci veze s ljubimcima. Stariji ljudi sa ljubimcima žive duže i sretniji su.
  • Radite ono što volite. Život je kratak. Rad je precijenjen.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


IZDVOJENE TEME

>Mirnes Husanović apsolutni šampion Sarajevo Opena

Bh. bodybuilding

Mirnes Husanović apsolutni šampion Sarajevo Opena

Nakon Prvenstva Bosne i Hercegovine u bodybuildingu koje je održano u Sanskom Mostu, organizovano je još...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Osnovne vježbe za povećanje mišićne mase

Nezaobilazni pokreti

Osnovne vježbe za povećanje mišićne mase

Nakon što se ispoštuje temeljna teza da za povećanje mišićne mase treba na pravi način urediti kvalitet...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pravi test: 9 stvari koji mogu samo najspremniji

Koliko ste vi spremni?

Pravi test: 9 stvari koji mogu samo najspremniji

Ako smatrate da ste dovoljno jaki i spremni, trebali bi bez većih problema proći ovaj test. Ukoliko pak...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)