25 načina za topljenje masnih naslaga - Body.ba

Za uspješno mršanje

25 načina za topljenje masnih naslaga

Piše: Body.ba

Utorak, 19.11.2013.

25 načina za topljenje masnih naslaga

Većina pretilih, kao i onih koji bi željeli istopiti manje naslage sala, prolaze  kroz pravu dugotrajnu pripremnu fazu pred početak borbe sa masnim naslagama. Ipak, nekada je potrebno samo zamijeniti par sitnica kako bi malo po malo došli do vidljivih rezultata.

U nastavku vam donosimo listu stvari koje bi trebali primijeniti u svom životu kako bi istopili masne naslage. Ono što treba uraditi je:

1. Jesti šest manjih obroka tokom dana.

2. Trčati 10 sprintova po 100 metara i na taj način sagoriti do 500 kalorija.

3. Sačekati 20 minuta prije starta drugog sprinta.

4. Obući duksericu pred trening. Kada su mišići zagrijani, sagorijeva više kalorija.

5. Koristiti manji tanjur za večeru. Bitno je ograničiti količinu unosa hrane.

6. Koristiti plavi tanjur za večeru. Naučna istraživanja su pokazala da ova boja ima uticaj na smanjenje apetita, nasuprot žutoj i crvenoj koji imaju kontraefekat.

7. Majonezu i pavlaku zamijeniti nemasnim jogurtom i tako uštediti još 700 kalorija.

8. Jesti neoguljeni kikiriki, dokazano ćete pojesti i do 50 posto manje.

9. Uzeti žvakaču gumu bez šećera nakon obroka. Mentol šalje signal mozgu da je vrijeme završetka obroka.

10. Jesti pistacije umjesto pereca kao međuobrok.

11. Krenuti na jogu, jer se tako može potrošiti i do 344 kalorije po satu.

12. Pokušati postiti jedan dan u sedmici. To pomaže tijelu da zadrži visok nivo adrenalina i šećera u krvi.

13. Zamijeniti jutarnje pecivo i sok sa zobenim pahuljicama i jajima.

14. Naći trening partnera. Oni koji treniraju s drugom osobom imaju 34 posto veće šanse da neće propustiti trening.

15. Jedsti na terpezarijskom stolu, ne na kauču.

16. Piti više vode. Dehidriranje može poslati lažni signal mozgu da ste gladni.

17. Posjetiti bazen.

18. Napraviti fotografiju svoje forme pred početak. Tako ćete ostati više motivisani i sa manjim vidnim napretkom.

19. Ići biciklom na posao. Potrošnja kalorija iznosi okruglih 500 po satu.

20. Piti čaj. Pun je antioksidansa koji tope salo.

21. Trening program zamijeniti novim nakon najdalje šest sedmica, kako bi organizam ostao šokiran.

22. Pospremiti kuhinju. Bitno je skloniti od sebe sve namirnice koje se mogu jesti "usput" i "u prolazu". 

23. Zamijeniti mliječnu čokoladu tamnom. Tamna čokolada sadrži manje šećera i više antioksidansa koji povećavaju energiju.

24. Žvakati sporije. Istraživanjima je dokazano da će se u konačnici pojesti manje hrane.

25. Pokušati brojati kalorije sve hrane unesene u organizam. Za to portal Body.ba ima posebno pripremljenu tabelu sa cijelom listom namirnica. 

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Top 5 država u kojima se konzumira najviše alkohol

Alkoholičarske nacije

Top 5 država u kojima se konzumira najviše alkohol

Pored toga što alkohol uništava zdravlje i sputava fizičke performanse ljudskog tijela, većina ljudi ne mari...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Top 5 država svijeta sa najdebljim stanovništvom

Zvanične statistike

Top 5 država svijeta sa najdebljim stanovništvom

Jedan od najboljih pokazatelja da se na stilove života i načina ishrane pripadnika nekih nacija ne treba ni...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Gladni Bob Sapp: Zagrepčani jedva nahranili diva

Div od 159 kilograma

Gladni Bob Sapp: Zagrepčani jedva nahranili diva

Legendarnog diva među borcima Boba Sappa, veoma dobro pamte svi koji su pratili MMA i slične kombinovane...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Top 10 najdebljih fudbalskih majstora

Fudbalske debeljuce

Top 10 najdebljih fudbalskih majstora

Dok u fudbalu postoje primjeri isklesanih i fascinantno građenih igrača, istovremeno s velikim isti posao...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)