1. Variranje ugljikohidratima - 16 pravila ishrane za isklesano cijelo tijelo - Body.ba

16 pravila ishrane za isklesano cijelo tijelo

1. Variranje ugljikohidratima

Piše: Body.ba

Srijeda, 21.12.2016.

Riječ je, dakle, o ozbiljnim fitness pristupima ishrani, a jedan od najozbiljnijih je variranje ugljikohidratima kog stručnjaci obično čuvaju kao tajnu koju prodaju klijentima. Suština plana je da se unos ugljikohidrata ograniči, te da se iz dana  udan poveća njihov unos, i tako u krug. U tri dana, koliko traje krug, trebalo bi se krenuti od dnevnog unosa ograničenog na 100 grama UH, drugoga je planiran unos od 300 grama, da bi treći dan, unos ugljikohidrata trebao stati na unesenih 450 grama.

2 / 17
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Bodybuilder otvorio dušu: Jedva čekam povlačenje

Dexter Jackson iskreno

Bodybuilder otvorio dušu: Jedva čekam povlačenje

Dexter Jackson je istinska legenda bodybuildinga, nesalomljivi sportista koji na najbolji način svijetu...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Lični kuhari zvijezda fudbala zarađuju bogatstvo

I do 500 funti dnevno

Lični kuhari zvijezda fudbala zarađuju bogatstvo

Nestvarno mnogo plaćeni frizeri fudbalskih zvijezda čije kreacije na glavama predstavljaju na svakoj novoj...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Top 5 država u kojima se konzumira najviše alkohol

Alkoholičarske nacije

Top 5 država u kojima se konzumira najviše alkohol

Pored toga što alkohol uništava zdravlje i sputava fizičke performanse ljudskog tijela, većina ljudi ne mari...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Top 5 država svijeta sa najdebljim stanovništvom

Zvanične statistike

Top 5 država svijeta sa najdebljim stanovništvom

Jedan od najboljih pokazatelja da se na stilove života i načina ishrane pripadnika nekih nacija ne treba ni...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)