16 pravila ishrane za isklesano cijelo tijelo

1. Variranje ugljikohidratima

Piše: Body.ba

Srijeda, 21.12.2016.

Riječ je, dakle, o ozbiljnim fitness pristupima ishrani, a jedan od najozbiljnijih je variranje ugljikohidratima kog stručnjaci obično čuvaju kao tajnu koju prodaju klijentima. Suština plana je da se unos ugljikohidrata ograniči, te da se iz dana  udan poveća njihov unos, i tako u krug. U tri dana, koliko traje krug, trebalo bi se krenuti od dnevnog unosa ograničenog na 100 grama UH, drugoga je planiran unos od 300 grama, da bi treći dan, unos ugljikohidrata trebao stati na unesenih 450 grama.

2 / 17
  Naredna

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Gladni Bob Sapp: Zagrepčani jedva nahranili diva

Div od 159 kilograma

Gladni Bob Sapp: Zagrepčani jedva nahranili diva

Legendarnog diva među borcima Boba Sappa, veoma dobro pamte svi koji su pratili MMA i slične kombinovane...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Top 10 najdebljih fudbalskih majstora

Fudbalske debeljuce

Top 10 najdebljih fudbalskih majstora

Dok u fudbalu postoje primjeri isklesanih i fascinantno građenih igrača, istovremeno s velikim isti posao...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ova žena je pila 20 Red Bull limenki dnevno

Suluda navika

Ova žena je pila 20 Red Bull limenki dnevno

Energetska pića su postala učestala zamjena za kafu, a neke osobe ih zbog pitkog okusa piju poput običnih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>"Oktobarska odluka": Spasonosni savjet stručnjaka

Važnija od novogodišnje

"Oktobarska odluka": Spasonosni savjet stručnjaka

Dok velika većina ljudi značajne promjene u životu, prvenstveno one vezane za tjelesni izgled, donose i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)