Masnoće u ishrani: bitne stvari do uspjeha - Body.ba

Različiti tipovi masnoća

Masnoće u ishrani: bitne stvari do uspjeha

Piše: Body.ba

Srijeda, 18.01.2012.

Masnoće u ishrani: bitne stvari do uspjeha

Većina ljude se ne želi udebljati. Postoji poznata izreka: „Ono si što jedeš.“ Možda je ta izreka vodila ljude u ratu protiv masti zadnje desetljeće. Srećom, entuzijazam za nemasnim hirom počinje opadati. Jasno razmišljanje i neupitna znanstvena istina ostvaruju prednost nad skrivanjem određenih poteza i marketinškim hirovima.

Ishrana sa malom količinom masti je ona koja opskrbljuje sa manje od 20% kalorija u formi masti. Nekoliko dugoročnih znanstvenih istraživanja sa nekoliko hiljada ljudi širom svijeta, pokazala su da ishrane se malom količinom masti nisu ništa zdravije od normalne, dobro balansirane ishrane sa oko 30% kalorija u formi masti od ukupnog broja. Osim toga, mladi, djeca u razvoju i jako aktivne osobe imaju koristi od čak većeg procenta masti u ishrani.

Prehrambene masnoće su potrebne za zdravlje i dobro življenje i raspoloženje. Dakako, nisu sve masti stvorene isto.

Prehrambene masnoće: dobre, loše, zle

Postojanje zasićenih masti je jedan od razloga zašto su masti pod lošim kritikama. Maslac, masti sa suhog mesa, slanine, svinjska mast, to su  sve zasićene masti. Stručnjaci preporučuju da se uzima manje od 10% dnevnih kalorija iz zasićenih masti.

Polinezasićene masti se također trebaju uzimati u manje od 10% dnevnog unosa kalorija. To su masti ribe, orašastih plodova i žitarica.

Mononezasićene masti , tz.v dobre masti,  one trebaju biti većina masti koje dnevno uzmete. Mogu se naći u maslinovom ulju i lanenom sjemenu.

Konvencionalna mudrost su u krivu

Mnogi ljudi će reći da je ishrana sa niskim procentom masti dobra za zdravlje. Vježbači i oni koji žele dobiti na mišićnoj masi će slijepo koristiti tu ishranu, jer misle da će dobiti na mišićnoj masi, bez dobivanja ikakve masnoće. Naravno, to je nepravilno.

Prehrambene masnoće u odgovarajućim količinama su potrebne za dugoročno dobro zdravlje. Ishrana sa malom količinom masti dovode do povećanog šećera u krvi, što je loše za sve one koji se nastoje povećati mišićnu masu.

Ne plašite se masti, one su dobre za rast vaših mišića.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Top 5 država u kojima se konzumira najviše alkohol

Alkoholičarske nacije

Top 5 država u kojima se konzumira najviše alkohol

Pored toga što alkohol uništava zdravlje i sputava fizičke performanse ljudskog tijela, većina ljudi ne mari...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Top 5 država svijeta sa najdebljim stanovništvom

Zvanične statistike

Top 5 država svijeta sa najdebljim stanovništvom

Jedan od najboljih pokazatelja da se na stilove života i načina ishrane pripadnika nekih nacija ne treba ni...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Gladni Bob Sapp: Zagrepčani jedva nahranili diva

Div od 159 kilograma

Gladni Bob Sapp: Zagrepčani jedva nahranili diva

Legendarnog diva među borcima Boba Sappa, veoma dobro pamte svi koji su pratili MMA i slične kombinovane...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Top 10 najdebljih fudbalskih majstora

Fudbalske debeljuce

Top 10 najdebljih fudbalskih majstora

Dok u fudbalu postoje primjeri isklesanih i fascinantno građenih igrača, istovremeno s velikim isti posao...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)